Daar kwam een kar aangerold met heel veel pakketjes."Is that all for me" vroeg ik en Harry knikte. Ik stond op uit mijn stoel.
"Why did you do all of this for me, Harry" vroeg ik en hij haalde zijn schouders op.
"I just love you, and I'm so happy that your home" zei hij en ik gaf hem een knuffel en liep naar de tafel toe met cadeaus. Ik keek op alle kaartjes die eraan zitten en zag iedereens naam erop staan en toen kwam ik erachter dat iemand er niet was.
Ik liep van het podium af naar mijn 'oude familie'.
"Mama?" Vroeg ik en ze draaide zich om. Ze zat met Anne te praten maar Anne liep naar Harry toe en begon met hem te praten.
"Ja lieverd?" Vroeg ze.
"Waar is papa eigenlijk?" Vroeg ik en haar ogen werden groot.
"Hij is uhm.. Weg met zijn werk" zei ze en ze liep weg.
"Okee" zei ik zachtjes in mezelf. Ik draaide mezelf om en kwam liep zachtjes tegen iemand aan. Ik keek op en zag Matthew staan.
"Hey" zei hij en hij gaf mij een kusje op mijn wang. Ik begon te blozen en keek naar beneden.
"Happy birthday" zei hij en ik pakte zijn hand vast.
"Thankyou" zei ik.
"Thanks again for the necklace. I really, really love it!" Zei ik en ik pakte het bedeltje tussen mijn vingers.
"It's okay" zei hij met een glimlach.
"Dani! Ik moet je wat vertellen!" Zei Cassidy die mij meetrok.
"See you later!" Zei ik nog snel tegen Matthew die aan het lachen was om Cassidy.
"Wat is er?" vroeg ik en ze nam een hap adem.
"Ik heb dernet een knuffel van Niall gekregen!" Schreeuwde ze, net op dat moment stopte het liedje en iedereen keek naar Cassidy en ik begon te lachen.
"Geficiteerd!" Zei ik nogsteeds lachend.
"Dit is heel belangrijk hoor! Nu is het een knuffel maar de volgende keer als ik hem zie dan is het en kus en dan beland ik uiteindelijk in zijn be-" zei ze maar ik kapte haar af.
"Okee, meer details hoef ik niet te horen!" zei ik snel en ze moest lachen.
"Het is wel zo hoor" zei ze en ik moest lachen.
"Cas?" Vroeg ik en ze keek naar me.
"Mhm?"
"Weet jij misschien waar mijn vader is? Mijn moeder zegt dat hij op zakenreis is maar dat was hij de week voordat we naar Engeland gingen ook al" zei ik en ze haalde haar schouders op.
"Misschien moest hij terug?" zei ze. Ik wilde wat terug zeggen maar op dat moment begon ze te praten.
"Niall keek naar mij! Sorry Dani nu moet ik gaan!" zei ze en ze liep in de richting van Niall.
"Weirdo" zei ik lachend.
"Dani!" hoorde ik en ik draaide mij om en zag Gemma naar mij toe lopen.
"Hello" Zei ik en ze nam mij in een knuffel.
"Happy birthday!" Riep ze en ik moest lachen.
"Thanks" zei ik en ze gaf mij een pakketje.
"Come on, open it!" zei ze enthousiast. Ik maakte het open en zag 2 kaartjes erin zitten.
"What's this?" vroeg ik en ik draaide ze om.
"No, no this can't be true!" riep ik.
"Yes it is! And I did it all by myself, no help from Harry" Zei ze trots en ik moest lachen.
5 Seconds Of Summer
Vrijdag 20 december
Nederland Ziggo Dome
Ik gaf haar een knuffel.
"Thank you so much!" Zei ik en ze lachte zachtjes.
"No problemo!" zei ze en ze liep weg. Ik wilde de kaartjes op de kar zetten maar ik werd door iemand meegetrokken. Ik keek en zag mijn adoptiemoeder.
"Is er iets?" Vroeg ik en ze knikte met tranen in haar ogen. We waren buiten en ze liet mij los.
"Wat is er?" vroeg ik bezorgt.
"Uh nou.. kijk je vader..."
"Wat is er met hem?" vroeg ik.
"Hij is voor dat we naar engeland gegaan zijn.. was hij toch op zakenreis?" zei ze en ik knikte.
"Dat was hij niet.. hij was in het ziekenhuis" zei ze en mijn ogen werden groot.
"Ziekenhuis? Is er iets met oma?" vroeg ik maar ze schudde haar hoofd.
"Nee hij was er voor zichzelf, hij is namelijk wat vaker moe en voelt zich niet zo goed de laatste tijd" zei ze.
"Gaat alles wel goed met hem?" vroeg ik.
"Hij uhm.. hij is toen nagekeken en ze konden niets vinden. Maar het ging nogsteeds niet goed dus hij is gister terug gegaan" ik knikte zodat ze verder ging.
"Het ziekenhuis belde mij dus net en ze hebben iets gevonden.."
"Wat is het"
"Hij heeft kanker"
En op dat moment stond mijn hele leven stil. Alles ging in slowmotion en ik kon niet meer denken. Het enige wat door mijn hoofd ging was dat ene zinnetje.
Ik voelde de tranen over mijn wangen rollen en mijn moeder die allemaal kalmerende dingen zei maar ik lette daar niet op. Alleen dat zinnetje lette ik op.
Ik kon niets doen behalve 1 ding, wat ik altijd doe, wegrennen. Wegrennen van mijn problemen.
Ik rende het gebouw in, zo snel als ik kon rende ik langs alle mensen die allemaal vroegen wat er aan de hand was maar daar lette ik niet op. Het enige waar ik op lette was een plek waar ik me kon verstoppen, een donkere plek waar ik even kon nadenken, alles kon verwerken.
Al snel zag ik een deur. Ik gooide hem open en zag dat het een kast was waar alle schoonmaak spullen in stonden. Ik deed de deur dicht zodat het donker was. Het enige licht dat naar binnen kwam was het licht dat onder de deur vandaan kwam.
Ik begin nog harder te huilen en ging op de grond zitten met mijn rug tegen de muur, met mijn knieën opgetrokken en mijn hoofd op mijn benen.
"Happy birthday to me" zei ik voordat ik nog harder moest huilen
______________
AN
Elloooo
Ik heb eindelijk vakantie dus ik kan weer meer update :)
Dani's adoptievader ligt in het ziekenhuis :((
Wie gaat er allemaal naar 5sos? Ik wel alleen zit ik 2e rings in van 209 rij 10 😔 maarjaaaa ik ben er in ieder geval :3
De vraag van vandaag iiisssssss:
Wat is het laatste wat je in whatsapp hebt getypt en hoe heette de groepxP
Sorry ik ben weer 'koos vraaginspiratieloos'
Het laatste was ik heb gezegt is
XD in de groep 'Cheeky Iris 😏😏'
Tjaaa de namen van mijn whatsapp groepen falen xP
Maarja tell meeehh 😊
En alweer heb ik een ontiegelijk lange AN oopss :3
Vote, Comment, Fan pleaseeee :)
Ps: als je ooit een cover nodig hebt wil ik er wel een voor je maken :) je hoeft me alleen een berichtje te sturen 😊
Vote, Comment, Fan and Follow? Pretty pretty please
XxKoekie/NutellaMonsterxX