26. Flying Away

11.4K 445 173
                                    



Het was nu drie dagen later en ik heb Niall in die drie dagen niet gezien. De hele tijd ben ik thuis geweest en heb ik dagenlang langs de logeerkamer gelopen maar Niall kwam er maar niet uit. Vandaag was de dag dat ik, Cassidy en Anna weer terug naar Nederland gingen. Het was vrijdag en de maandag moesten we al weer naar school toe. Ik zat op mijn kamer mijn koffer in te pakken en Cassidy en Anna waren met mijn moeder beneden thee aan het drinken. Deze week is zoveel gebeurt. Veel meer dan dat ik ooit zou denken.

Ik legde mijn kleding van mijn schoot af en dacht na over de week.

Hoe Cassidy en Anna zo flipte toen ze Harry voor het eerst zagen

Hoe wij de eerste nacht al het eten opaten

Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht maar die vervaagde al snel toen ik dacht aan de volgende herinnering.

Mijn eerste kus van Matthew.

Ik schudde mijn hoofd om de nare herinneringen uit mijn hoofd te schudden en ging verder met inpakken. Ik hoorde en klop op mijn deur en draaide mijn hoofd naar de deur. Ik zag een hoofd met bruine krullen de hoek om komen en hij gaf mij een glimlach.

"Hey" zei hij en ik gaf hem een glimlach terug en draaide mij weer om naar mijn kleding

"Do you need help?" Vroeg hij en hij sloot de deur achter zich.

"No I can do it myself, but thanks" zei ik en hij ging op mijn bed zitten.

"Do you have to go?" Vroeg hij en ik keek hem aan en knikte.

"I'm sorry" zei ik en hij keek naar zijn handen.

"I will visite you as soon as I can" zei ik om hem te proberen vrolijker te maken.

"But I won't be able to hug you and see you everyday" zei hij en ik stond op en ging naast hem zitten.

"You'll be fine" zei ik en ik legde mijn hand op die van hem en hij kneep erin. Hij sloeg zijn andere arm om mij heen en ik legde mijn hoofd op zijn schouder.

"How's Niall?" Vroeg ik en Harry zuchtte.

"Not good" zei hij en ik fronste mijn wenkbrauwen.

"Will he come with us to the Airport?" Vroeg ik en Harry zuchtte.

"I don't think so" zei hij en ik sloot mijn ogen.

"It's not that I wanted to break his heart, it just can't" zei ik en ik voelde Harry knikken.

"I understand, you don't have to apologize" zei hij en ik stond op om mijn spullen weer op te ruimen.

"Can you talk to him, please?" Vroeg ik en hij stond op. Hij liep uit mijn deur en ik stond op en stond in de deuropening. Harry klopte op de deur en ik hoorde een zachte 'go away'

"Niall please, can I talk to you?" Vroeg hij en er was even een stilte. Harry deed de deur open en ik liep naar mijn koffer en deed hem dicht. Ik zette hem recht op en liep de gang in. Ik hoorde geschreeuw uit de kamer komen.

"Be a man and talk to her!" Hoorde ik Harry roepen.

"She broke my heart Harry!" Schreeuwde Niall nu.

"That's not the point, the point is that you should talk to her about everything! She feels horrible!" Riep Harry weer en ik liep de trap af met mijn koffer en kwam mijn moeder tegen.

"Hello darling, are you ready to go?" Vroeg ze en ik knikte.

"Okay we leave in 30 minutes so you should eat something before we go" zei ze en ze pakte een bord uit de keuken en ik ging aan de tafel zitten.

I'm A... Styles?! Complete Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu