Ps: dit boek is bijna voorbij :( ik weet niet precies hoeveel hoofdstukken nog maar ongeveer 1 tot 5 hoofdstukken. Heb je daarna nog steeds niet genoeg van mij dan kan je Searching For The Direction lezen (mijn favo), en mijn nieuwste boek The Guitarist :) Xx
----
"What?!" Hoorde ik mijn 'vader' roepen en al snel zag ik de politie binnen lopen, tot nu toe gaat alles zo als geplant.
"Let her go and put your hands where i can see them" hoorde ik de politie roepen en al snel werd ik los gelaten en er kwam snel een politie aanrennen die zijn handen vast maakte en zijn mes pakte.
"Oh my god" hoorde ik Niall zeggen en hij kwam snel naar mij toe rennen.
"Thank you" zei ik tegen de politie die naar mij toe liepen.
"Well you did what we said and it worked so you should thank yourself" zei hij lachend en Niall keek met een opgetrokken wenkbrauw naar mij.
"The police knew. Anna, Cassidy and I had to do this so that they could catch him" zei ik en Niall kreeg een glimlach op zijn gezicht.
"You're so smart" zei hij en ik moest lachen. Ik liep naar Cassidy en Anna en gaf hun een knuffel.
"Het is gelukt" zei Anna blij.
"Ik was doods bang" zei Cassidy en ik moest zachtjes lachen.
"Darling" hoorde ik Anne zeggen en ik liep naar haar, Harry en Gemma toe en ze namen mij in een groepsknuffel.
"You're okay" hoorde ik Anne zachtjes zeggen en ik moest zachtjes lachen. Al snel voelde ik een klap tegen mijn arm aan en zag Harry staan.
"Don't do that again" zei hij en al snel nam hij mij in een aparte knuffel.
"I had to keep it a secret, you're the worst actor (Icarly 😂😂) ever" zei ik en Harry moest lachen.
"Nu kunnen we feesten!" Hoorde ik Cassidy schreeuwen en ik hoorde een paar whoo's van de Nederlanders komen en de andere keken haar verward aan.
"Party!" Schreeuwde Anna nu en nu begon iedereen het te begrijpen.
"I love you" zei Niall die achter mij stond. Ik draaide mij om en gaf hem een glimlach.
"I love you too" zei ik en ik gaf hem een kus.
"Dani, kom!" Hoorde ik Anna zeggen en ik rende snel naar hun toe en we gingen rond klimmen.
Al snel was het weer tijd om te gaan en nam iedereen langzaam afscheid. Harry had voor iedereen die uit Nederland kwam een hotel kamer geregeld zodat ze niet laat in de avond nog naar huis moesten gaan.
"Should we go?" Vroeg Niall en ik knikte. Iedereen was weg en Harry stond buiten op ons te wachten.
Wij liepen naar buiten en stapte de auto in. We gingen naar het huis toe en Niall zou blijven slapen. Al snel kwamen we thuis aan en zag ik Anna en Gemma al binnen zitten. We gingen in de woonkamer zitten.
"I still can't believe it" zei Gemma en ik moest lachen.
"Well it's true, he's in jail and we're safe" zei ik en ze gaf mij een glimlach en Niall sloeg zijn arm om mij heen.
"I'm so proud of you" zei hij en hij gaf mij een kus.
"I thought that I would never see you again" zei Harry en Anne knikte.
"I love you so much" zei ze en ze gaf mij een knuffel.
"I love you too" zei ik en dat maakte haar grip in de knuffel alleen maar sterker.
"I'm going to bed" zei ik nadat Anne mij los liet.
"Yeah I'll come with you" zei hij en wij gaven iedereen nog een knuffel voordat wij samen de trap op liepen naar mijn kamer/ de logeerkamer. We gingen onze tanden poetsen, pyjama aandoen en stapte bed in.
"I'm gonna hold you really tight so I'll never lose you again" zei Niall en ik moest lachen.
"You will never lose me" zei ik en ik gaf een kusje op zijn neus.
"Promise?" Vroeg hij en ik knikte.
"Promise" zei ik en ik legde mijn hoofd op zijn borst en viel langzaam in slaap.
_______________
AN
Zoals jullie a hebben gelezen het boek is bijna voorbij! Ik denk dat hierna alleen nog het epiloog komt en dan klaar maar wie weet komt er nog een hoofdstuk (hoop er maar niet op) XD
De vraag van vandaag isssss:
Heeft het bij jullie al gesneeuwd?
Bij mij nog niet :( maar ik hou van sneeuw en ik wil sneeuw 😭
Tell meeeee :)
Follow me?