4. Kfc And Alton Towers
"DANIELLE!" Hoorde ik en daarna voelde ik een klap op mijn arm.
"Uhm AU!" Riep ik terug naar Tristan die me had geslagen.
"We zijn er" zei hij en hij pakte zijn koffer en liep het hotel in. Ik pakte mijn koffer en liep ook het hotel in. Mijn vader zat met de receptioniste te praten terwijl ik naar mijn kamer liep. Ik zat samen in een kamer met mijn vader en Tristan en mijn moeder samen met Luke.
"Hoe laat is het" vroeg Tristan.
"Ik ben je lopende klok niet" zei ik terug. Normaal ben ik niet gemeen, maar ik ben dood moe en wil gewoon mijn bed in duiken.
"Nou sorry hoor" zei hij en hij liep naar mijn vader.
"Hoe laat is het?" Vroeg hij weer.
"Kwart voor 7. Hier tegenover is de KFC willen jullie daar eten? Ik schoot op uit mijn bed.
"KFC!!!!!" Riep ik door de kamer heen.
"Ja zullen we dan gaan?" Vroeg mijn vader. Ik knikte.
"Nou dan kunnen we gaan met die banaan" zei mijn vader en hij deed een raar sprongetje. Ik en Tristan keken mijn vader raar aan. Hij keek naar ons.
"Wat?" Vroeg hij.
"Pap doe dat alsjeblieft nooit meer" zei ik en hij moest zachtjes lachen.
We waren bij de KFC aangekomen en ik en Tristan hadden samen met mijn vader een box, Luke had een andere meal en mijn moeder at wat over was.
We hadden het over morgen. Morgen gaan we namelijk naar een pretpark en daarvoor moeten we vroeg opstaan.
"Okee dus iedereen 8 uur klaar staan" zei mijn vader nog een keer. Ik en mijn broers zuchtte.
"Ja pap" zei ik nog.
Al snel waren we klaar en gingen we terug naar het hotel. Mijn vader ging meteen slapen, Tristan die ging nog een boek lezen, en ik ging nog even sms'en met Matthew.
'Hellooo how are you?' Sms'te ik. Al snel kreeg ik wat terug.
'Heyy i'm fine just a bit tired you?'
'I'm tired too :P so what are you doing?'
'Just lying in my bed watching tv what about you :P?'
'Just lying in bed, and talking to you :p'
'Hahaha so are you gonna do something tomorrow?'
'Yes i'm going to that amusement park named Alton Towers'
'Oh cool! I wish i could go with you :P i'm just gonna stay home :('
'Ahhh Well you can always come with me but you're just a bit far away aren't you?'
'Yes I'm in London you're in Manchester right?'
'Yes i am :)'
'Ive gotta go, my little brother wants to play FIFA with me :p so I'll talk to you soon. Bye love xx' het waren nu 2 kussjes en ik kreeg kriebels in mijn buik.
'Byee xx'
Al snel was ik moe dus ging ik maar slapen want ik moet morgen vroeg op.
Ik werd wakker door mijn wekker en keek op de klok. Het was 7 uur 's ochtends. Ik draaide me om maar mijn vader maakte me nog een keer wakker. Ik stond maar op en ging douchen.
Al snel was ik klaar en had ik alles gedaan dus liep ik naar buiten toe. Het was al 8 uur dus we vertrokken meteen.
In de auto was het best saai. We reden er best lang over en ik zat maar muziek te luisteren. Mijn broers lagen te slapen en mijn moeder zat met mijn vader te praten.
"Jongens we zijn er" zei mijn moeder die mijn broers wakker schudde. We stonden op een mega parkeerplein met duizende auto's. We liepen naar de ingang (wat best een eind lopen was) en omdat mijn moeder de kaartjes al had konden we meteen naar binnen. Al snel zagen ik en Tristan een grasveld dus gingen we daar op liggen. We hadden ons ingesmeerd met zonnebrand en gingen zonnen en het over vanalles hebben.
Ik en Tristan konden best goed met elkaar praten. Alleen net zoals bijna elke broer en zus doen hebben we soms ruzie.
Mijn ouders liepen met Luke het park rond wat heel lang duurde. Ongeveer rond half 11 waren we er en om 1 uur kwam mijn moeder naar ons toe.
"Gaan jullie mee wat eten?" Vroeg ze en wij stonden op. We liepen mee naar een klein restaurantje wat heel gezellig was.
Al snel waren we klaar en gingen wij mee door het park lopen. Ik vond het helemaal te gek hier. Iedereen is hier perfect gekleed: High-Waist broeken, CropTops, Skater rokken, Allstars het was perfect! Ik hou zo erg van de Engelse kleding smaak, wat op zich het zelfde is als de Nederlandse, alleen alles wat in Engeland hip is komt 3 jaar later pas in Nederland.
We hadden het hele park door gelopen en we gingen weer op het grasveld zitten. Het was een stuk donkerder.
Er kwam een eend aangelopen met kleintjes achter haar aan. Ik kreeg een glimlach om hoe schattig dat eruit zag. Ik kwam erachter dat ik nog brood in mijn tas had zitten dus die gooide ik naar hun toe. Al snel zag ik de moeder eend het brood oppakken en het naar haar kindjes brengen. Ik draaide me om naar mijn moeder en broer en zag dat Luke en mijn vader daar ook bij stonden.
"Willen jullie gaan of...?" Vroeg mijn vader. Ik knikte en we liepen naar de uitgang.
Ik ben dol op attracties alleen het was hier zo druk dat je bij de meeste dingen wel 2 uur moest wachten en dat vond ik een beetje te veel dus bleef ik bij Tristan.
Het was wel gezellig want ik en Tristan hebben weer bij kunnen kletsen.
We reden weer naar het hotel en het was ondertussen al 10 uur. Ik dook mijn bed in want morgen moeten we weer vroeg op. Morgen gaan we namelijk alweer naar London toe waar ik op One Direction en Matthew jacht ga...
__________________
AN
Hellooo
Hier weer een update.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden
Volgensmij is dit hoofdstuk ook best lang :p
En de vraag van vandaag iissss
Wat is jullie lekkerste snoep
en als jullie niet van snoep houden
Wat is jullie lekkerste koekje?
Mijn alltime favorite zijn:
Skittles die zijn zooooooo lekker!!!!!
&
Oreo's :P die zijn ook hemels.
So tell mehh
Vote, Comment, Fan? Pwetty pwetty please
XxKoekie/NutellaMonsterxX