AN
Hey mensen ik wet dat dit precies het zelfde hofdstuk is als het vorige mar ik wil grag weten wat jullie fijner vinden dus heb ik hier het hoofdstuk in het nederlands. tell me!
NOG NIET VERBETERD!
We kwamen gelukkig heel thuis. Er waren nog wat fans en paparazzi die ons onderweg stoorde maar niet zoveel als eerst.
Ik zit op de bank tv te kijken met Harry naast me. Gemma is naar vrienden en Anne zit er ongemakkelijk bij.
Mijn telefoon gaat en ik kijk en ik zie dat ik een berichtje heb van twitter. Ik open hem.
'@1DForLife: Date je Harry Styles?!'
'@FuckMeLiamPayne: @1DForLife Nee dat doe ik niet' Schreef ik terug. Misschien moet ik er toch maar eens over na denken om mijn naam te veranderen...
Ik kreeg weer een berichtje van twitter.
'@FOLLOWME1D: Slet, Harry is van mij begrepen?!''
'@FuckMeLiamPayne: @FOLLOWME1D ja ik snap het, je hoeft niet te schelden dat doet pijn weet je dat?' schreef ik terug. Okee ik ben met Harry gespot maar dat betekend niet dat ik meteen de vriendin ben!!
'@HalfAHeart: mensen stop! Ze zijn samen gespot dit betekend niet dat ze samen zijn!
'@FuckMeLiamPayne: @HalfAHeart Dankjewel!!!'
''Wat ben je aan het doen?'' Vroeg Harry.
''Niets'' Zei ik en ik ging door met scrollen door mijn tijdlijn.
''jawel'' Zei hij en hij pakte mijn telefoon af.
''Ik zei dat je niet moest kijken!'' Zei hij ineens iets harder.
''Wow chil ik was gewon even an het kijken'' Zei ik en ik pakte mijn telefoon weer van hem af.
''Nee'' Zei hij en hij pakte mijn telefoon weer af en liep weg.
''Harry what the fuck?!'' Schreeuwde ik ineens. Ik keek om en zag dat Anne niet eens aan het opletten was.
Dan los ik dit wel alleen op.
''Geef het terug!!!'' Schreeuwde ik maar hij liep gewoon door.
''Goddammit Harry geef terug of ik sla je'' Zei ik maar hij liep gewoon door.
Ik gaf hem een klap maar hij kwam er iets harder tegen zijn rug aan dan ik had verwacht.
''Auw!'' Riep Harry en hij sloeg mij terug.
''Stop en geef mijn telefoon terug!'' Schreeuwde ik en ik gaf hem een klap. Hij wilde er een terug geven maar ik wilde bukken waardoor zijn hand keihard op mijn wang kwam.
''Omg Dani'' Zei hij en hij legde mijn telefoon weg.
Ik voelde de tranen opkomen.
''Nu blij? Je had ook gewon mijn telefoon terug kunen geven'' Schreeuwde ik tegen hem.
''Dani Het spij-'' Ik rende naar de woonkamer waar Anne nogsteeds zat. Ze keek omhoog en zag mij staan.
''Danielle Wat is er gebeurt??'' zei ze en ze stond meteen op en liep naar mij toe.
''Harry hij-hij''Ik wilde het zeggen maar op dat moment kwam hij net binnen lopen.
''Harry wat heb je gedaan? Ik zweer als je iets gedaan hebt ben jij nog niet jarig'' Zei Anne tegen hem. Ik zag Harry met bange ogen naar mij kijken.
''Nee, hij deed niets. hij had mijn telefoon en ik viel tegen de trap aan'' Zei ik en ik zag Harry raar naar mij kijken en ik voelde Anne's armen om mij heen.
''het is goed'' Zei ik en Anne liet los. Ik liep naar Gemma's kamer en keek in de spiegel. Ik zag een hele rode plek op mijn wang zitten en raakte het zachtjes aan.
Iemand klopte op de deur en al snel ging hij open en ik zag Harry binnen lopen.
''Dankje wel'' Zei hij en ik ging op het bed zitten.
''Het spijt me'' Zei hij weer en ik knikte.
''Wat is er?'' Vroeg hij en hij ging op het bed zitten
''ik weet niet of ik hier zal blijven of mee terug ga naar nederland'' Zei ik en ik voelde een hand op mijn rug komen.
''Je moet doen wat goed voelt'' Zei hij en hij liep de kamer uit.
Ik zuchte en viel neer op het bed. Totdat er weer iemand naar binnen kwam lopen.
''kunnen we even praten?'' Vroeg Anne en ik knikte.
''wat is er?'' Vroeg ik en ze kwam naast mij op bed zitten
''haat je me?'' Vroeg ze.
''nee tuurlijk niet, het gaat allemal gewon zo snel en ik wer het niet mer'' Zei ik en ik zag dat ze bijna moest huilen.
''ga je terug nar nederland?'' Vroeg ze en ik knikte en keek naar mijn schoot.
''het spij-'' Zei ik maar ze kapte me af.
''Ik snap het'' Zei ze en ze stond op van het bed en liep de kamer uit.
Ik ging weer liggen totdat ik de bel hoorde gaan.
Ik liep de kamer uit en luisterde.
''Hey Harry'' Zei Zayn
''Hey Zayn. Hoe gaat het?'' Vroeg Harry.
''I'm good jij?'' vroeg Zayn
''Niet zo goed, kunnen we praten over Dani'' Zei Harry en ik ging er bij ziten.
''Wat is er?''
''ze gaat terug nar nederland'' Zei Harry.
''oh, sory'' Zei Zayn.
''Kan jij met har praten?'' Vroeg Harry.
''Uhm oke maar waarom ik?'' Vroeg Zayn.
''jij weet haar verleden'' Zei hij. Dar gaan ze weer.
''ohja, Nu?'' Vroeg Zayn en ik hoorde iemand de trap op lopen. Snel ging ik weer de kamer van Gemma in en ging op bed liggen.
''Danielle?'' Hoorde ik Zayn's stem.
''Mhm?'' Zei ik en ik hoorde hem de kamer in lopen.
''Kan ik even met je praten?''
----------------------------------------
An
Zoals ik al zei is dit het vorige hoofstuk mar dan in het nederlands!
Zo kunnen jullie kijken wat jullie fijner vinden
Please tell me!
XxKoekie/NutellaMonsterxX