18. Strange Phone Calls

13.9K 499 219
                                    



Ik kwam thuis en deed de deur achter mij dicht. Ik raakte met mijn hand mijn lippen aan en voelde het nog tintelen.

Wat erna nog gebeurde was eigenlijk niet zo veel. Matthew die stond op en hij bracht mij naar huis.

Ik liep de woonkamer in en zag Anna en Cassidy met hun handen in hun hip staan.

"Wat is er?" Vroeg ik lachend.

"Je bent laat meisje" zei Anna.

"Oh het spijt me mam" zei ik lachend en ik zette mijn tas neer.

"We zagen jullie net wel" zei Cassidy die een glimlach op haar gezicht kreeg.

Oh dat was ik nog vergeten te vertellen. Voordat ik de deur open deed gaf Matthew mij nog een kus.

Ik voelde mijn wangen rood worden en begon zacht te lachen.

"Oh echt?" Vroeg ik en ik liep de keuken in en hoorde ze achter mij aan lopen.

"Ja, en hoe was de date?" Vroeg Anna.

"Het was leuk" zei ik terwijl ik een glas met water vulde.

"Okee Dani, vertel ons alle details!" Zei Cassidy ineens terwijl ze ging zitten en luisterde.

"Er valt niets te vertellen, we gingen picknicken, ik had deze ketting gekregen voor mijn verjaardag, we hebben gezoend e-" ik werd afgekapt door gegil van Cassidy.

"Echt waar?!" Schreeuwde ze en ze stond op en ik knikte met rode wangen.

"Ik wist het!! Danhew forever!" Zei Anna en ik moest lachen.

"Oh dus nu ship je ons ook al?" Zei ik lachend en ze knikte.

"What's going on?" Hoorde ik Gemma zeggen.

"Oh nothing" zei ik tegelijk met Cassidy die zei

"Danielle kissed Matthew"

Gemma's ogen werden groot.

"Really?! Tell me the details" zei ze en ik moest lachen.

"There are no details. I'm tired so I'm going to bed" zei ik en ik liep de trap op. Ik hoorde Gemma nog gillen.

"You're gonna tell it if you like it or not" en ik moest lachen.

Ik liep de logeer kamer in waar wij drie in sliepen en deed mijn pyjama aan. Ik plofte op het bed neer en viel langzaam in slaap.

-💕-💕-💕-💕-💕-

Ik werd wakker en zag Anna en Cassidy naast mij liggen. Ik kroop langzaam het bed uit en liep de kamer uit. Ik zag dat Anne's kamerdeur open was alleen die van Harry en Gemma waren nog dicht. Ik liep de trap af en hoorde Anne aan de telefoon.

"No"

"That's horrible"

"This can't be true"

"I feel so bad for him"

"No I won't"

"Okay you can tell her"

"Okay bye good luck!" En ze hing op. Ze draaide zich om en maakte een sprongetje toen ze mij zag staan.

"I'm not that scary" zei ik terwijl ik een appel pakte en ze lachte ongemakkelijk.

"Everything alright?" Vroeg ik en ze knikte. Ze liep de keuken in en liet allemaal pannen vallen. Ik keek en zag haar gehurkt op de grond zitten.

"Are you sure?" Vroeg ik en ze knikte. Ik ging naar de woonkamer en deed de tv aan. Ook keek ik op mijn mobiel en ging ik naar twitter toe. En retweette leuke tweets. Ik werd onderbroken door iemand die mij op mijn mobiel belde. Het was mijn moeder, alhoewel mijn adoptiemoeder.

I'm A... Styles?! Complete Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu