22. Scary Movie

12.7K 483 307
                                    



22

Ik liep samen met Matthew naar beneden en zag iedereen iets anders doen. Niall, Liam en Louis waren FIFA aan het spelen. Harry was met zijn moeder in de keuken aan het koken. Cassidy en Anna zaten op hun telefoon aan de keukentafel en waren met z'n 2e aan het praten. Zayn zat te kijken naar de jongens die FIFA speelde en de man, die ik nogsteeds niet ken, zat op de bank de krant te lezen.

"Hey" zei ik en iedereen keek op. Liam keek nog even naar zijn controler om het spel op stil te zetten maar keek ook op. Anne kwam naar mij toelopen en nam mij in een knuffel.

"How are you?" Vroeg ze en ik deed mijn schouders omhoog.

"Better, thanks to Niall" zei ik en Niall moest zachtjes lachen. Matthew pakte mijn hand vast en gaf er een kus op. Harry die hoestte zachtjes en ik keek hem aan.

"Something wrong?" Vroeg ik en Harry schudde zachtjes zijn hoofd.

"No" zei hij en hij liep weer de keuken in.

Anne wilde er ook heen lopen maar begon te praten.

"I forgot about you, Danielle this man is your stepfather" zei Anne en ze gaf een kus op zijn wang.

"Hello" zei ik en ik gaf hem een hand. Zijn hand voelde precies zo als mijn oude vader. Ik hield zijn hand vast en keek er naar maar tranen kwamen er niet uit.

"Uh" zei de man ongemakkelijk. Ik keek hem aan en liet snel zijn hand los.

"Sorry..." Zei ik zachtjes en de man die lachte zachtjes.

"It's okay, I know" zei hij.

"What do you know?" Vroeg ik terug.

"About your dad" zei hij en ik knikte zachtjes.

"Dinner's ready" hoorde ik Anne zeggen vanuit de keuken. Iedereen rende naar de tafel en zocht en plekje. Alle stoelen waren bezet en ik was de enige die nog geen stoel had.

"Oh.." Zei ik en iedereen keek mij aan.

"I'll sit on the couch" zei ik en Harry stond op.

"No I'll go" zei hij maar ik schudde mijn hoofd.

"No, no I will" zei ik en Harry ging weer zitten.

"I will sit with you" hoorde ik 2 stemmen tegelijk. Ik keek op en zag Matthew en Niall opstaan.

"Uh.." Zei ik ongemakkelijk en Niall ging weer zitten en Liam legde zijn hand op zijn schouder, Matthew liep met mij mee en al snel kregen wij ook ons bord met eten. We gingen alle 2 achteruit zitten toen we klaar waren en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Harry ging tussen ons in zitten en gooide zijn armen om ons heen.

"Were gonne watch a movie" zei hij.

"Uh, but can you sit somewhere else?" Vroeg ik maar Harry schudde zijn hoofd.

"Nope" zei hij en ik zuchtte. Iedereen ging zitten, Niall zat op de stoel naast mij, Liam, Zayn en Louis zaten op de tweede bank, Cassidy zat op de grond tussen mijn benen (niet zo jullie viezeriken ;p) en Anna zat naast haar op de grond tegen de bankleuning.

"Which movie?" Vroeg ik en Niall stond op om in de kast te kijken.

"SpongeBob!" Zei hij en hij hield het doosje omhoog. Ik, Anna en Cassidy begonnen keihard te lachen en Louis die zuchte.

"Niall, you're such a pussy" zei hij en Niall keek weer in de kast.

"Kick-ass?" Vroeg hij en hij hield het doosje weer voor zich

"Nah, i've seen it to many times" zei Louis weer.

"Uh we've got The Hobbit, Dawn Of The Dead, Scary Movie, Sa-" ik kapte Niall af.

I'm A... Styles?! Complete Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu