21,"Okay, uhm... I'll start easy. What's your full name?" Vroeg Niall.
"Well it was Danielle Kuipers, but it is Danielle Styles now" zei ik.
"So, no middel names?" Vroeg hij en ik schudde mijn hoofd.
"If you ask me a question, you need to answer it to" zei ik en Niall knikte.
"Well my name is Niall James Horan" zei hij en ik moest zachtjes lachen.
"I knew that already" en Niall moest ook zachtjes lachen.
"Stalker" zei die op een zingende toon.
"I'm not a stalker, i'm just an obsessed fan.. Maybe, and there are people worse than I am!" Zei ik verdedigend en Niall moest weer lachen.
"Okay next question.." Begon Niall en hij ging naast mij zitten.
"What's your favorite food?" Vroeg hij en ik dacht na.
"Uhm I think pizza, oh no a.. uhm" begon ik.
"What's wrong?" Vroeg hij.
"Well it's a dutch word and I have no idea how you say it in english" zei ik.
"Well what is it?" Vroeg hij.
"It's a kroket?" Zei ik en Niall begon te lachen.
"What?" Vroeg ik lachend.
"It sound so weird. Krikat" probeerde hij na te zeggen en nu begon ik te lachen.
Al snel waren we uitgelachen en zat Niall na te denken over zijn favo eten.
"I think my favorite is also pizza" zei hij en ik knikte.
"Uhm.. Favorite song?" Vroeg hij en ik lachte zachtjes.
"Little white lies from you, Kiss me Kiss me from 5 seconds of summer and Towers from little mix" zei ik en mijn wangen werden langzaam rood.
"Ahh our song is one of your favorites!" Zei hij en hij sloeg zijn arme om mij heen en gaf mij een knuffel.
"So what's your favorite?" Vroeg ik.
"Uhm I think wiggle from Jason Derulo" zei hij en ik moest lachen net als hem.
"No I'm joking. I think Sing from Ed Sheeran" zei hij.
"Oh yea, that's a good song" zei ik en hij knikte.
"Okay uhm.. favorite thing to do?" Vroeg hij en ik dacht na.
"I think singing, but I'm horrible at it. Watching tv and sleeping" zei ik.
"Well those are the same for me. Oh and eating" zei hij en ik knikte.
"Yes eating is one of my favorites too" zei ik en we moesten lachen voor de zoveelste keer deze avond.
"You're a nice girl, Dani" zei Niall.
"I know" zei ik en ik flipte mijn haar met mijn hand en Niall moest weer lachen.
"I still have a question" zei hij.
"Tell me" zei ik.
"Why does your friend wants to marry me?" Vroeg hij en ik dacht aan de dag dat mijn moeder mij vertelde dat ik haar dochter was.
*Flashback*
Iedereen ging zitten en ik hoorde Harry, Louis en Gemma de heletijd vragen wie ik was en wat er aan de hand was
''uhm well Danielle.. You're Mine-'' We werden afgekapt door de deur die dicht viel. Ik keek op en had nu ook pas door dat Anne mijn handen vast had. Ik keek op en zag Niall binnen lopen
''Hey guys sorry I'm lat- Who is she?'' vroeg Niall.
''Hello I'm Danielle, and Niall it's not the best moment now but I need to tell you that my friend, Cassidy, will marry you'' hij keek mij raar aan en ging er ook bij zitten.
ik draaide me weer om en keek weer naar Anne
*Einde flashback*
Mijn wangen werden langzaam rood.
"Well you know my friend, Cassidy?" Vroeg ik en hij knikte.
"Well you're her favorite, and I promised that if I saw you that I would tell you that she would marry you" zei ik en hij lachte.
"Well I'm your favorite too, right?" Vroeg hij en ik begon zachtjes te lachen.
"Well...." Zei ik en Niall deed alsof hij veraden was.
"Who is it?!" Vroeg hij over de top dramatisch en ik moest zachtjes lachen.
"I'm so sorry Niall, but I cheated on you.. With Liam" zei ik voor de grap.
"I knew it!" Zei hij en we begonnen alle 2 te lachen.
"I'm sorry Niall, but don't tell Harry.." Begon ik.
"You're my second favorite" zei ik fluisterend in zijn oor en Niall kreeg een glimlach op zijn gezicht.
"Yes! My dream has come true!" Zei hij en hij gaf mij een knuffel terwijl ik begon te lachen. We werden afgekapt door een hoest en in keek in de deuropening. Ik zag Matthew staan en Niall die hielt mij nogsteeds vast.
"Uhm Matthew this is Niall, and Niall this is Matthew... My boyfriend" zei ik en Niall liet mij snel los.
"Uhm I- uhm I'm sorry" zei Niall en hij liep de kamer uit. Matthew kwam binnen lopen en ging op de plek zitten waar Niall eerst zat.
"Did something happen between the two of you?" Vroeg hij en ik schudde mijn hoofd.
"No, he came here to cheer me up" zei ik en Matthew pakte mijn hand en gaf er een kusje up.
"Yea about that, I'm sorry" zei hij en ik lachte zachtjes.
"It isn't your fault" zei ik en Matthew nam mij in een knuffel.
"Yes I know, but I feel bad for you" zei hij en ik gaf hem een kus op zijn lippen.
"It's okay, i'm better" zei ik en ik voelde matthews lippen op mijn hoofd.
____________________
AN
Elloo
Zo Niall en Danielle hebben elkaar leren kennen :3
De vraag van vandaag iissss
Wie kijkt er pretty little liars.
Ja? Wie is je favo personage en waarom?
Nee? Wat is je favo serie?
Ik kijk het en mijn favo personage is denk ik Hanna :3 want ze is zooooo knap!!! En haar kledingstijl is asdfghjkl! Ik ben nu net aan seizoen 4 begonnen maar ik kan niet stoppen met kijken!!!
Tell meh :)
Ps: als je ooit een cover nodig hebt wil ik er wel een voor je maken :) je hoeft me alleen een berichtje te sturen 😊
Vote, Comment, Fan and Follow? Pretty pretty please
XxKoekie/NutellaMonsterxX