"Hello I'm James" zei de man van management tegen mij en hij gaf mij een hand. Niall liep achter mij en gaf hem ook een hand."Sit" zei James vriendelijk en we gingen naast elkaar aan de grote tafel zitten.
"So how are you" zei hij weer en ik knikte.
"We're good" zei Niall.
"Okay, you guys know why you're here?" Vroeg James en we knikte. Niall pakte onder de tafel mijn hand vast en kneep er zachtjes in.
"Yes" zei ik.
"Okay so, you two need to break up" zei de man en mijn ogen werden groot en ik voelde Niall in mijn hand knijpen.
"What?" Vroeg Niall.
"You need to break up, she's too young for you" zei James.
"No she's not!" Riep Niall en ik schrok.
"Yes she is Niall, you're 6 years older" zei hij en Niall stond op.
"I'm not going to break up with her! I love her!" Zei hij en mijn hart verwarmde maar dat ging al weer weg toen James weer begon te praten.
"Niall, she's too young plus here father is almost dead! That's not good for your image" zei James en nu stond ik op.
"Wha- How do you know that?" Vroeg ik aan hem.
"The whole world knows" zei hij lachend.
"Stop laughing!" Riep Niall tegen James.
"Niall, you need to break up with her, or you're getting kicked out of the band" zei James en hij ging achterover zitten.
"You can't do that" zei Niall.
"You don't trust me?" zei James en de deur ging open en Niall stormed de kamer uit. Ik liep achter hem aan en gaf nog een laatste blik aan James maar die was al weer te druk bezig met zijn telefoon. We stapte de auto in en Niall gooide zijn hoofd tegen het stuur.
"They can't just do that" zei Niall en ik knikte.
"You're not going to leave me, right?" Vroeg ik en Niall keek mij aan.
"No we-we will figure something out" zei Niall en hij gaf mij een knuffel.
Ik had mijn koffers al achterin zitten en Niall reed mij meteen naar het vliegveld. Hij ging parkeren en stapte uit net zo als ik. Hij deed de achterbak open en haalde mijn koffer eruit met nog een zwarte koffer.
"Huh?" Vroeg ik.
"It's mine" zei Niall.
"Where are you going?" Vroeg ik.
"Holland" zei Niall.
"You're coming with me?" Vroeg ik en Niall knikte en ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.
"Yay!" Zei ik en ik gaf Niall een knuffel en hij lachte zachtjes
We liepen naar binnen toe en zagen dat we al redelijk laat waren dus we liepen snel naar de band waar we onze koffers op konden leggen en we konden meteen door naar de wachtruimte. Ik pakte mijn oortjes uit mijn tas en deed ze in mijn mobiel. Ik gaf een oortje aan Niall en hij pakte hem aan.
Ik keek op mijn mobiel en klikte op spotify. Ik keek door de afspeellijsten die er stonden en klikte op shuffle. Act my age kwam op en ik zag Niall's voeten losgaan op de grond en ik moest lachen. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en wachtte totdat we het vliegtuig in konden.
-
We stapte de leen auto in die Niall had geregeld. We zijn in Nederland aangekomen en het was nu 9 uur. Om 10 uur was er weer een bezoekuurtje bij mijn vader waar ik graag heen wilde. Niall die bleef in een hotel slapen waar ik waarschijnlijk vanavond ook sliep.
"Do you want to come with me? To my dad?" Vroeg ik en Niall knikte. We reden meteen door naar het ziekenhuis en stapte de auto uit.
"Hallo" zei een vrouw achter de balie.
"Hallo" zei ik terug en Niall die knikte en gaf een glimlach.
Niall pakte mijn hand vast en we liepen samen de lift in. Al snel kwamen we bij de kamer en ik deed de deur zachtjes open. Ik zag dat het gordijn om mijn vader dicht was en ik liep er naar toe.
"Hey pap-" begon ik maar ik stopte midden in mijn zin.
Waar is mijn vader?!
________________
Kort hoofdstuk sorryy 😁
MENSEN LIAMS NIEUWE HAAR IS HEMELS HET IS ZO HOOOTTTTT 😍😍😍😍😍👌👌👌
Gister heb ik bij het Ziggo dome gestaan en ik heb Lou gezien 😍 alleen helaas 1d niet :(
De vraag van vandaag isssss:
Favoriete eten?
Friet en pizza (lekker gezond Noesjka!)
Tell meee :3
Vote, Comment, Fan?
Ps: aub lees mijn nieuwe boek The Unknown Text als je dat nog niet hebt gedaan =D
Vote, Comment, Fan and Follow? Pretty pretty please
XxKoekie/NutellaMonsterxX