Daar zaten we dan. In het vliegtuig. Ik zat bij het raam, naast mij zat Cassidy en aan de buitenkant zat Anna. Veel mensen keken ons raar aan. Ik snap het ook wel. Er zitten 3 kinderen van tussen de 14 en 16 in een 1e klas vliegtuig. En we maakte ook nog eens een beetje teveel geluid.Anna en Cassidy lagen te slapen en ik keek uit het raam totdat ik een sms'je kreeg.
'Welkom in engeland. Omdat je in het buitenland bent kost het extra veel geld' bla bla bla. Ik verwijderde het sms'je en op het zelfde moment kreeg ik een sms'je van Matthew.
'Hello are you on your way to england?'
'Yes i'm on a plain right now. I can't wait to see you again! My friends are with me so you can meet them too' sms'te ik terug.
"Dames en heren. We arriveren over een paar minuten aan op het vliegveld. Als iedereen zijn riemen vast wilt doen dan kunnen we landen" hoorde ik. Ik maakte Cassidy en Anna wakker en we deden onze riemen vast.
-🍪-🍪-🍪-
We waren uit het vliegtuig en hadden onze koffers gepakt. Nu stonden we ongemakkelijk op iets of iemand te wachten die ons op zou moeten halen. Ik heb zelf met Harry niet afgesproken wie ons zou ophalen maar ik zou vast wel iets zien.
"Dani daar staat jou naam!" Zei Anna ineens. Ik volgde de richten war haar vinger naar toe wees en zag een man in een pak met ' Danielle Kuipers' erop staan. We pakte onze spullen op en liepen er naar toe. Ik wilde mijn id uit mijn tas halen maar hij had de deur al open gedaan. We stapte in en begonnen te rijden.
"Spannend!" Zei ik en ze knikte.
"Wat is het hier gezellig" zei Anna.
"Nu is het officieel, we gaan hier later wonen" zei Cassidy en ik lachte.
Al snel stopte de auto en stonden we voor het huis waar alles gebeurde.
We stapte uit en pakte de spullen uit de achterklep.
"Thank you" zei ik nog tegen de chauffeur maar hij was al weer weg gereden.
Ik belde aan en al snel deed Gemma open.
"Dani!" Riep ze vrolijk en ze gaf mij een knuffel.
"Oh, can't breath" zei ik en ze liet los.
"Gemma this is Cassidy and this is Anna" zei ik.
"Well hello" zei ze en ze gaf hun een hand.
"Well come on, mom missed you!" Zei ze en ze pakte mijn hand en trok me mee naar binnen
"Mom look who's here!" Zei Gemma vrolijk. Ik zag Anne's hoofd vanuit de keuken komen
"Danielle!" Riep ze en ze liep naar mij toe en nam mij in een knuffel. Gemma stond met anna en Cassidy te praten.
"I missed you so much darling" zei ze en ik kreeg een glimlach.
"I missed you too mom" zei ik en ze kreeg een glimlach op haar gezicht.
"Where's Harry? Because these 2 girls want to see him" zei ik en ze kregen alle 2 rode wangen.
"Oh he's at the studio but he'll be home any mi-" ze werd afgekapt door de deur die open ging. Ik zag Harry binnen komen alleen keek hij naar beneden.
"Hello mo- Dani!" Riep hij en hij nam mij ook in een knuffel en ik moest lachen.
"Hello Harry" zei ik en ik zag Cassidy met een open mond kijken en Anna die volkomen rustig was.
"Well Harry here are your biggest fans" zei ik en hij liep naar ze toe en gaf ze een knuffel en begon te praten
"There's someone for you" zei Anna ineens. Ik keek haar raar aan en ze wees naar de trap waar iemand af kwam lopen. Ik zag zijn gezicht niet want hij keek naar beneden maar toen hij omhoog keek kreeg ik een mega glimlach op mijn gezicht.
"Matthew?! Wait whut" zei ik en hij gaf mij een knuffel.
"Hello Danielle" zei hij.
"What are you doing here?" Zei ik.
"Harry invited me" zei hij.
"How?" Vroeg ik en ik keek naar Harry.
"Do you remember that time when he texted you and I saw it? Well I took his number from your phone because I wanted to know who he was" zei Harry.
"Wow this is so cool" zei ik en ik keek naar Cassidy en Anna die ook blij waren.
"Dinner's ready" zei Anne. Het was al best laat opzich. We gingen allemaal zitten. Aan de ene kant zaten Harry, Gemma en Anne. Aan de andere kan zaten Anna, Cassidy en Matthew en ik zat aan de kop van de tafel.
Anne kwam aanlopen met pizza's en ik, Anna en Cassidy juichten tegelijk. We moesten lachen en de andere keken ons raar aan.
"Take a slice" zei Anna en iedereen begon te eten.
-🍪-🍪-🍪-
We waren al een tijdje klaar met eten en zaten tv te kijken. Ik was best moe en stond op.
"I think I'm gonna sleep" zei ik en Anna en Cassidy stonden ook op. Iedereen had elkaar leren kennen en gelukkig mocht iedereen elkaar. Matthew was al een tijdje geleden naar huis gegaan.
"You can sleep in the room next to Gemma's" zei Anna en ik knikte.
"Goodnight" zeiden we alle 3 tegen de andere en zo liepen we naar boven
__________
WOOOWW dit is officieel het slechte hoofdstuk ooit xD
De vraag van vandaag iissss:
Welke telefoon hebben jullie?
Ik heb de iPhone 4 :P
Hope ya'll liked it
Ps: als je ooit een cover nodig hebt wil ik er wel een voor je maken :) je hoeft me alleen een berichtje te sturen 😊
Thankyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 😃😃😘
Vote, Comment, Fan and Follow? Pretty pretty please
XxKoekie/NutellaMonsterxX