* sorry dat het zo'n lange tijd heeft geduurd maar ik zit in mijn eindexamen jaar en ik heb nog 8 weken te gaan en dan ben ik vrij! Dus over 8 weken komen weer wekelijkse updates maar deze 8 weken kan het heeeeel onregelmatig zijn!! *Danielle's POV
We kwamen weer thuis aan en mijn moeder had al eten gemaakt, naja, pizza's warm gemaakt.
"Did you like it?" Vroeg Harry en ik knikte mijn hoofd.
"I really like the new song" zei ik.
We aten het eten op en gingen voor de tv zitten. Er was niet zoveel op dus Louis bleef maar door alle zenders door scrollen.
"Louis stop" zei Gemma maar Louis bleef doorgaan.
"Louis stop" zei ze weer maar Louis stopte nog steeds niet.
"Louis" zei Gemma harder en Louis draaide zijn hoofd om.
"Stop" zei ze en Louis liet hem op een of andere Franse zender staan.
"Never mind" zei Gemma en Louis ging weer door de zenders scrollen
"Hey!" Zei Louis en ik keek naar de tv. Ik zag een foto van One Direction op het beeld en Louis zette hem harder.
'Niall Horan from One Direction is dating someone? We saw him with a girl a couple nights ago. We thought he and Danielle were a couple but I think we're wrong'
Ik keek Niall aan die op zijn telefoon zat en niet aan het opletten was. Ze lieten foto's zien van Niall en een meisje ver op de achtergrond wat 1. Photoshop kan zijn 2. Gewoon iemand kan zijn die achter Niall loopt.
Ik ging meer tegen Niall aan liggen en Louis keek naar Niall met opgetrokken wenkbrauw en weer terug naar het beeld. Niall keek op naar mij en gaf mij een glimlach.
"You would never hurt me, right?" Vroeg ik en hij schudde zijn hoofd.
"Of course not" zei hij en ik rolde dichter tegen hem aan.
Ik deed mijn ogen dicht en voelde me langzaam in slaap vallen. Ik deed mijn ogen snel open en stapte van de bank af.
"I'm gonna sleep" zei ik en ik wreef in mijn ogen.
"Goodnight darling" zei mijn moeder die opstond en mij een knuffel gaf. Ik liep de trap op en liep de badkamer in. Ik hoorde de deur dichtvallen omdat de jongens waarschijnlijk naar huis zijn gegaan. Mijn pyjama lag al in de badkamer en die deed ik aan. Ik poetste mijn tanden en stapte mijn bed in. Voordat ik in slaap viel hoorde ik de bel gaan.
-🍮-🍮-🍮-🍮-
Ik werd wakker en keek op mijn wekker en zag dat ik een kwartier had geslapen, joepie. Ik hoorde geroffel beneden en geschreeuw. Ik fronste mijn wenkbrauwen en hoorde iemand de trap op lopen. Ik ging rechtop zitten en Niall kwam de kamer binnengestormd.
"We have to go" zei hij snel en hij trok me uit mijn bed.
"What's wrong?" Vroeg ik en ik gaapte.
"Climb out of the window" zei hij en ik moest lachen.
"You're joking, right?" Vroeg ik maar Niall bleef serieus. Hij liep naar mijn raam toe en deed hem open. Het huis was niet heel hoog dus ik zou eruit kunnen klimmen maar waarom?
"Come on" zei hij en ik ging voor het raam staan.
"Why?" Vroeg ik.
"We've got no time" zei hij snel. Ik ging op het venster zitten en ik zag Gemma onder aan het huis staan.
"Jump" zei ze zachtjes en ik sprong. Gemma 'ving mij op' en Niall sprong ook uit het raam. Ik hoorde iemand de achterdeur proberen open te trekken en Gemma pakte mijn hand en trok mij mee.
"What's wrong?" Vroeg ik weer maar ik kreeg geen antwoord en werd de auto ingetrokken. Ik zag een man naar de auto rennen met een mes in zijn hand en mijn ogen werden groot en mijn hartslag versnelde.
Wie is dat?
*Harry's POV
De bel ging en ik stond op. De jongens waren net weggegaan, zou er iemand iets vergeten zijn? Ik deed de deur open en Niall kwam naar binnen rennen.
"I really need to pee" zei hij en hij liep naar de wc. Ik wilde terug naar de tv lopen maar er was gebonk op de deur. Ik deed de deur weer open en mijn ogen werden groot.
"W-what are-" begon ik maar hij liep al door.
"Where is she?" Zei hij boos en hij keek mij aan en ik zag nu pas dat hij een mes in zijn handen had wat mij nog banger maakte.
"What are you talking about?" Probeerde ik sterk te zeggen maar het kwam er heel zacht uit.
"You know what I'm talking about" zei hij en hij liep naar mij toe en ik keek mijn moeder aan die met grote ogen naar mijn vader keek.
"S-she's in holland" zei ik.
"Oh, sure" zei hij met een 'glimlach'
"I'm not stupid!" Schreeuwde hij erachter aan en ik deed mijn ogen dicht van het geschreeuw.
Ik keek naar de trap waar ik Niall op zag lopen en hij stak zijn duim omhoog en ik knikte zachtjes.
"Who's that?" Vroeg hij en hij wilde kijken maar ik hield hem tegen.
"Do you want a drink?" Vroeg ik en mijn vader trok zijn wenkbrauw op.
"What, no!" Zei hij.
"Tell me where Danielle is or I will kill both of you!" schreeuwde hij en mijn moeder stond op.
"Calm down-" zei ze maar ik hoorde gepraat uit de tuin komen en mijn ogen werden groot. Lekker bezig Niall.
Mijn vader keek naar de deur en rende er snel naar toe. Gelukkig had Gemma hem dicht gedaan nadat ze naar buiten liep maar hij sloeg het raam in en rende naar buiten. Ik rende ook snel naar buiten en zag dat Danielle met Niall en Gemma al was weggereden.
"I'll find her! And I'll kill her!" Hoorde ik mijn vader nog roepen voordat ik hem weg zag lopen.
_______________
AN
Hallooooo
Sorry dat het zo lang geduurd heeft maar zoals ik boven al had uitgelegd, ik zit in mijn examenjaar en het is nog 8 weken dus ik ben heel druk bezig met leren. Daardoor kan het nog een hele lange tijd duren tot een nieuwe update of ik heb er vegende week nog een maar dat weet ik niet. De updates zullen dus heel onregelmatig zijn.
Okee
De vraag van vandaag issssss
Narry of Larry?
Larry all tha way xD
Tell meeeeee
Xx