28. Bezoek uur

10.2K 437 81
                                    



We waren net aangekomen op Schiphol en we liepen nu met de koffers naar de taxi toe.

"Heeft een van jullie geld bij zich?" Vroeg Cassidy en ik knikte en pakte mijn portemonnee uit de tas.

"Hier" zei ik terwijl ik mijn portemonnee omhoog hiel. Al snel zagen we een taxi die vrij was en daar liepen we naar toe. Ik gaf de gegevens aan hem en we stapte met z'n drieën in de auto.

"Dus waar komen jullie vandaag?" Vroeg de man om een gesprek te beginnen.

"Engeland" zei Anna.

"Zozo, mogen jullie dat al?" Vroeg hij.

"Uh ja? Anders zaten we hier nu toch niet?" Zei ik en de man die knikte.

"Willen jullie nog wat vertellen?" Vroeg de man.

"Hoezo?" Vroeg Cassidy.

"Nou ik ben wel geïnteresseerd in jullie verhaaltjes" zei de man, die rond de 40 was.

"Liever niet" zei Anna en ik moest zachtjes lachen.

"Kom op, vertel papa jullie verhaaltjes" onze ogen werden groot en gingen zo ver mogelijk van de man vandaag zitten. Dit wordt nog een lange reis...

_________

"Dank u wel" zei ik en ik gaf het geld aan de chauffeur.

"Geen probleem en veel plezier nog" zei hij en hij reed weg.

"Dat was officieel de raarste reis van mijn leven" zei Anna terwijl ze de auto nakeek. Ik en Cassidy knikte. Ik wilde net aanbellen voor mijn huis tot de deur open ging.

"Danielle!" Hoorde ik mijn stiefmoeder roepen.

"Mam!" Zei ik en ik gaf haar een knuffel.

"Ik heb je zo gemist!" Zei ze en ik knikte. Ze liet los en gaf me nog een kusje op mijn voorhoofd.

"Ik wilde net een bezoek aan papa brengen ga je mee?" Vroeg ze en ik knikte.

"Hoe gaat het eigenlijk met hem?" Vroeg ik terwijl mijn moeder, Cassidy, Anna en ik in de auto stapte. We gaan hun eerst thuis brengen.

"Het gaat beter, hij is nog steeds heel ziek maar ze zeiden dat hij de goede kant op gaat"

Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. Al snel hadden we Cassidy en Anna thuis gebracht en kwamen wij aan bij het ziekenhuis.

"Meneer Kuijpers?" Vroeg mijn moeder aan de balie. De vrouw keek in haar computer.

"Kamer 205. Dat is op de tweede verdieping en dan rechtdoor aan uw linkerkant" zei ze en wij knikte. We stapte de lift in en belandde op verdieping 2. Ik liep snel naar de kamer waar ik mijn vader op bed zag zitten met duizenden apparaatjes naast zich.

"Pap" zei ik en hij keek naar mij.

"Hey!" Zei hij en ik rende naar hem toe en gaf hem een knuffel.

"Ik heb je zo gemist!" Zei hij.

"Ik jou ook, pap" zei ik en ik liet los en ging nu normaal op het bed zitten.

"Oh, ik heb nog iets voor je" zei hij en hij pakte iets uit een kastje.

"Fijne verjaardag, sorry dat ik er niet bij was" zei hij en ik pakte het vierkante pakje van hem.

Ik maakte hem open en zag nog een doosje liggen. Die maakte ik ook open en ik zag een ketting. Een prachtige koperkleurige ketting met een ovale bedeltje eraan.

"Wow hij is prachtig" zei ik en mijn vader kreeg een glimlach.

"Dat is nog niet alles" zei hij en hij maakte het bedeltje open waar een foto inzat van hem en mij samen. De dag dat deze foto werd gemaakt weet ik nog goed.

*flashback*

"Papa!" Riep ik als 6 jarig meisje. We zaten met z'n alle in de tuin en ik en mijn vader hadden een watergevecht.

Ik gooide een water ballon naar hem toe en hij weer een naar mij. Mijn moeder maakte een foto terwijl ik klaar stond om een ballon naar papa te gooien.

*einde flashback*

"Die heb je dan altijd bij je voor.. als ik er misschien niet meer ben" zei hij en ik keek hem aan en schudde mijn hoofd.

"Je blijft papa. Je gaat niet dood" zei ik en ik gaf hem nog een knuffel.

Ik keek hem aan en moest zachtjes lachen.

"Wat is er?" Vroeg mijn vader nieuwsgierig.

"Je ziet er grappig uit zonder haar" zei ik en hij moest ook zachtjes lachen.

"Ja? Ik vond het wel sexy" zei hij en hij maakte een 'sexy' pose. Ik moest nog harder lachen totdat er een verpleegster naar binnen liep.

"Het bezoekuur is over. Je vader heeft rust nodig" zei een vrouw rond de 30 lief.

"Wanneer kunnen we weer komen?" Vroeg mijn moeder.

"De bezoekuren zijn van 2 uur tot 4 uur en van 7 uur tot 9 uur" zei ze en we knikte

"Dag pap" zei ik en ik gaf hem nog een knuffel.

"Wacht even" zei mijn vader en hij pakte de ketting uit het doosje. Hij deed hem om en maakte hem vast.

"Nu zie je er nog mooier uit, als dat nog kon" zei hij en ik moet zachtjes lachen en gaf hem nog een laatste knuffel.

"Dag papa" zei ik voordat we de deur uitliepen en de deur achter ons dicht werd gedaan.

__________________

AN

Beetje een vuller sorrryyyy :3

Ik haat school. Ik heb nu na drie weken al 2 toetsen gehad en heb er deze week nog 3 😭

Gefeliciteerd @aminamalikje ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt! Als cadeau krijg je nu een follow van mij yaaayyy beste cadeau ever enzoo *not* xD maar iets beters weet ik niet xD dus yaayy een follow =D

De vraag van vandaag isss:

Wie wil der allemaal naar de bioscoop film 'If I Stay' ?

En ken je hem niet? Naar welke film zou je dan graag willen gaan?

Ik wil zoooooo graag naar if i stay! Hij lijkt me zo mooi en ja alles lijkt me gewoon leuk!

Vote, Comment, Fan?

Ps: aub lees Searching For The Direction als je dat nog niet hebt gedaan =D

Vote, Comment, Fan and Follow? Pretty pretty please

XxKoekie/NutellaMonsterxX

I'm A... Styles?! Complete Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu