50. The End
Little mix be like 😉😊
--
5 jaar later
Het was vandaag 31 december en vanavond zou het nieuw jaar zijn. Wij gingen het vieren met iedereen en iedereen zou naar Engeland komen.
"Good morning" zei ik en ik liep de keuken in waar mijn moeder al stond te koken voor vanavond.
"What are you making?" Vroeg ik en ze deed het beslag in de oven.
"I'm making a cake" zei ze en ik knikte. Ik liep de woonkamer in en zag dat Harry van de trap af kwam lopen en achter hem kwam Cathy aanlopen, zijn vrouw van 5 maanden.
"Good morning" zeiden ze en ik zei het terug. We gingen met z'n alle op de bank zitten en deden te tv aan. Mijn moeder bracht ons eten en we begonnen de pannenkoeken te eten.
"Where's Niall" vroeg Harry en ik slikte mijn pannenkoek door. Net op dat moment ging de bel.
"He's here" zei ik en ik stapte van de bank af en legde mijn bord op de tafel. Ik liep naar de deur en ik zag Niall staan.
"Hi, babe" zei hij en ik kreeg een glimlach en gaf hem een knuffel.
"Good morning" zei ik en ik gaf hem een kusje.
"Are you ready For tonight?" Vroeg Niall en ik knikte.
"Yes, I'm ready" zei ik met een glimlach
-----
"5"
"4"
"3" iedereen stond klaar met het drinken.
"2"
"1"
"Happy new year!" Riepen we en Niall gaf mij meteen een kus.
"Happy new year" zei hij en ik kreeg een glimlach. Ik zag hem naar Harry kijken en hij knikte.
"Come with me" zei Niall en ik knikte.
"Something wrong?" Vroeg ik maar Niall schudde zijn hoofd en pakte mijn hand vast en nam mij mee. We liepen naar binnen want we stonden in de tuin om naar al het vuurwerk te kijken.
"Niall, what's wrong?" Vroeg ik maar Niall schudde zijn hoofd weer en nam mij mee de trap op.
"Nothing" zei hij lachend en we kwamen op zolder aan.
Hij opende de deur en er stond een bankje en de weg naar dat bankje was verlicht met kaarsen en rozenblaadjes.
"What?" Zei ik en ik kreeg een glimlach.
"Happy new year" zei hij en ik gaf hem een knuffel.
"Why did you do this?" Vroeg ik en Niall nam mij mee naar het bankje.
"You're special to me and I wanted to celebrate the new year" zei hij en ik gaf hem een kusje.
"Thank you" zei ik en hij glimlachte.
"No problem" zei hij en we begonnen over van alles te praten.
Na een tijdje stond Niall op.
"I want to show you something" zei hij en ik liep met hem mee naar het balkon. Al het vuurwerk werd afgeschoten en het was veel meer dan ik ooit had gezien in Nederland. Bij ons was het nooit zo ontzettend veel vuurwerk.
"I love you" zei hij en hij stond achter mij met zijn handen om mijn middel en zijn hoofd op die van mij.
"I love you too" zei ik en hij gaf een kusje op mijn hoofd.
"Turn around" zei hij en ik draaide mij om en keek de kamer in. Ik keek naar beneden naar de kaarsjes die er lagen en nu kon ik er wat in lezen.
'Will you marry me?" Stond er en mijn ogen werden groot en ik voelde tranen in mijn ogen komen.
"What?.." Zei ik en ik draaide mij om naar Niall die nu op zijn knie zat met een ring in zijn hand.
"Please?" Vroeg hij en ik knikte meteen. Niall stond op en ik voelde de tranen over mijn wangen lopen. Hij deed de ring om mijn vinger en we gaven elkaar een zoen.
"Yes!" Hoorde ik vanuit de deur komen en ik zag Harry daar staan en ik begon te lachen.
"Sorry" zei hij en hij deed de deur dicht en liet mij en Niall alleen.
En ik wist dat ik hier geen spijt van zou hebben
__________________________
Dat was het!
Heel erg bedankt voor alle reads, votes en comments die ik van jullie heb gekregen!!
Ik heb nooit verwacht dat dit boek het zo goed zou doen dus dankjewel iedereen!!
Ik hoop dat jullie het een leuk boek vonden en ja nog maals dankjewel!!
Byee
Xx