*Een maand later*
Het leven was goed, het ging super met mijn vader, het ging super tussen Niall en ik, het ging super op school, het ging goed tussen Sanne en ik en Kelsey heb ik niet meer gezien op school, ze was ziek ofzo.
Karma
Het was zondag en ik, mijn broers en moeder zaten bij mijn vader te eten. Tristan en mijn vader zaten tegelijkertijd een voetbalwedstrijd te kijken en ik, Luke en mijn moeder waren een kaartspel aan het spelen.
"Het bezoekuur is bijna voorbij" hoorde ik de dokter van mijn vader zeggen. Het was altijd een vrouw rond de eind 30. Mijn moeder begon met haar te praten en ik gaf mijn vader nog een laatste knuffel voordat we de kamer uit liepen.
"Papa mag over een maand het ziekenhuis uit" zei mijn moeder en onze ogen werden groot.
"Echt?" Vroeg ik enthousiast.
"Ja, hij krijgt over een paar dagen zijn chemo en als dat goed gaat kan hij naar huis toe" zei ze en ik kreeg meteen een glimlach op mijn gezicht.
"Maar dan moet de chemo dus wel goed gaan?" Vroeg Luke en mijn moeder knikte.
"Maar het is bij papa nog niet heel erg uitgezaaid dus is de chemo redelijk makkelijk, hij heeft daarom ook 85% kans dat het goed gaat" zei mijn moeder.
"Mam?" Vroeg ik toen we de auto in stapte.
"Ja?" Vroeg ze en ze deed de motor aan.
"Kan je mij bij Niall's hotel afzetten? Ik heb mijn boeken en kleding voor morgen in mijn tas zitten" zei ik. Niall was na 3 weken weer nar Nederland gekomen en we hadden vanavond weer afgesproken.
"Tuurlijk" zei ze en ik knikte. We reden weg en mijn moeder zette de radio aan. Ik deed mijn oortjes in en zette Santa Tell Me van Ariana Grande. Het was bijna kerst en het was een super lied om in de stemming te komen. Ik voelde getik op mijn schouder en keek naar Tristan.
"We zijn er" zei hij, ik keek naast mij en zag het hotel. Ik deed snel mijn gordel los en gaf iedereen nog een knuffel voordat ik naar binnen liep. Ik wilde naar de lift lopen maar werd tegengehouden door een vrouw die naar mij toe kwam.
"Wat doe je hier?" Vroeg ze vriendelijk.
"Ik ben hier voor Niall" zei ik en ik wilde doorlopen maar de vrouw hielt mij tegen bij mijn schouders.
"Die grap kennen wij nu wel, ben je hier voor een serieuze reden of ga je weer lekker naar huis?" Vroeg ze en ik fronste mijn wenkbrauwen.
"Maar ik ben hier echt voor n-" begon ik maar de vrouw kapte mijn af.
"Ga maar weer naar huis toe" zei ze en ze stuurde mij naar de deur toe. Ik zuchtte en pakte mijn mobiel uit mijn zak. Ik tikte Niall's nummer in en al snel nam hij op.
"Hey Niall? I'm outside, can you come to the lobby?" Vroeg ik.
"Uhm sure" zei hij voordat we ophingen. Ik liep weer naar binnen toe en de vrouw liep weer naar mij toe.
"Mevrouw uw moet echt naar huis!" Zei de vrouw nu wat harder. Ze wilde mij weer wegduwen maar ik zag Niall de lift uitkomen.
"Niall!" riep ik en zijn hoofd sprong omhoog.
"Niet gillen!" Zei de vrouw streng en ze duwde mij verder naar de deur maar Niall trok de vrouw zachtjes terug.
"Excuse me?" Vroeg Niall en de ogen van de vrouw werden groter.
"I'm sorry Niall but she-" begon ze.
"Yes, I invited her" zei hij en hij pakte mijn hand. Voordat we de lift in liepen keek ik nog om naar de vrouw en stak ik m'n middelvinger omhoog.