But I know, I know, I know for sureEverybody want to steal my girl
Everybody want to take her heart away'
Ik pakte mijn telefoon van mijn nachtkastje en zette mijn wekker uit. Ja hoor, het is weer de eerste schooldag. De eerste dag van de 4e, de eerste dag van mijn examenjaar. Ik draaide mij om in bed en keek op mijn telefoon wat ik gemist had.
'Good luck!' Kreeg ik als whatsapp van Harry (iemand anders nieuwsgierig wat Harry als profielfoto heeft?!)
'Thank you!' Schreef ik terug. Er is weinig gebeurt. Harry en ik hebben nog wel gewhatsapped maar zijn tour is sinds gister weer begonnen waardoor het moeilijk is. Mijn vader gaat de goede kant op maar is nog lang niet beter. Niall heb ik niets meer van gehoord. Dus ja, niet zo veel gebeurt.
Ik stapte uit bed en liep naar de badkamer en stapte de douche in. Vandaag was meteen mijn eerste lesdag. Ik had mentorles, Wiskunde, Engels, Economie en Nederlands. #saai. Ik stapte de douche uit, kleedde mij aan, poetste mijn tanden en deed mijn make-up op. Cassidy zat nu op het MBO, haar eerste jaar en Anna zat op een andere school omdat ze een ander niveau deed die niet op mijn school was. #nogsaaier.
Al snel was het tijd om te gaan en stapte ik mijn fiets op en fietste richting school. Het was nog redelijk warm dus ik had een tshirt aan met een donkerblauwe spijkerbroek aan.
Ik kwam aan op school en parkeerde mijn fiets. Ik haalde mijn oortjes uit mijn oren en ik bonkte tegen een meisje aan.
"Kan je niet uitkijken?" Vroeg ze en ik keek op. Fijn.
"Sorry" zei ik terug. Ik wilde doorlopen maar ik werd tegengehouden door haar.
"Danielle Styles toch?" Vroeg Kelsey aka de populaire van de school.
"Problemen mee?" Vroeg ik zachtjes en ik hoorde haar lachen.
"Zozo, voel je je nu stoer?" Vroeg ze en alle jongens en haar vriendinnen begonnen te lachen.
"Laat me gewoon met rust" zei ik en ik wilde doorlopen maar ik werd nogmaals teruggetrokken.
"Ik weet niet hoe je het gedaan hebt maar ik wil even zeggen dat niemand je verhaal geloofd hoor. Zo iemand als jij kan echt niet zo'n knappe broer hebben" zei ze en nu lachte haar vrienden weer. Ik liep door en negeerde haar.
Het is niet waar
Niet huilen
Hou je tranen in
Niet op school
Maar het was te laat want een traan ontsnapte al uit mijn oog. Ik veegde hem snel weg en liep naar mijn kluisje toe waar ik mijn spullen in gooide. Ik liep de aula in en zag allerlei groepjes zitten. Bij wie ik ging zitten wist ik echt niet, de helft ken ik niet eens en alle vriendinnen zijn naar een andere school. Ik werd ineens naar voren geduwd en viel over mijn eigen voeten heen met met hoofd tegen de tafel. Ik pakte mijn voorhoofd vast en keek naar mijn hand.
Fijn, het bloed. Ik keek op en zag Kelsey staan met haar aanhangers.
"Ahw, is Danielle een beetje alleen" zei ze en de hele aula begon te lachen.
Al snel kwam er een leraar aan die mij hielp opstaan.
"Wat is hier gebeurt?" Vroeg onze directeur.
"Danielle viel ineens en ik wilde haar helpen opstaan" zei Kelsey onschuldig. Ik wilde niet eens de discussie aangaan, het enige wat ik wilde was alleen in mijn kamer zitten met muziek in mijn oren.