bölüm 6

14 4 1
                                    

İki yıl sonrası

Tuna uyuyamama sorununu hala çözememişti. Büroda çalıştığı bir kaç saatin ardından yeniden eve döndü uyumak için ne kadar çabalasa da fayda etmedi.
Üstünü değişti, arabasına atladı ve arkadaşlarının çağırdığı gece kulübüne gitti.
Kendine bir içki söyledikten sonra arkadaşı Serkan ve cihan i gördü. Serkan ve cihan iki kardeşti aralarında 2 yaş olduğundan birbirlerinin aynı zamanda hep en yakın arkadaşı da olmuşlardı. Büyük olan Serkan Tuna nın liseden arkadaşıydı o zamandan bu zamana hiç kopmamışlardı.
Yanlarında 3 kız vardı. Kızların esmer olanı Serkan'la, kumral olanı da cihanla yakındı. Diğer esmer de Tuna ya kalmıştı.
Kızlar da arkadaşları da epeyce sarhoştu. Kendisi de bir kaç kadeh içtikten sonra yanında sabahtan beri ona sırnaşıp duran kıza evine gitmeyi teklif etti. Kız zaten dünden razıydı. Birlikte gece kulübünden çıktılar.
Arabayla eve vardılar. Adını bile bilmediği kadınla yatak odasına geçti birbirlerinin kıyafetini çıkarırken ateşli bir şekilde öpüşüyorlardı.
Yatakta seviştiği kadının yüzüne bakınca birden İclal'in yüzünü gördü. Aniden irkilerek kadının üstünden indi
_ "ne oldu diye sordu kadın. Beceremeyeceksen söyle bilelim" şuh bir kahkahayla.
_ gel şöyle de nasıl beceriyorum bak dedi Tuna yarı sinirle. Kadını tekrar altına aldı. Ön sevişme kadını gaza getirme falan umurunda değildi artık hevesi kaçmıştı. Niye böyle hissettiğini anlayamadı Tuna son zamanlarda. Birden kadının içine girdi kafasını kaldırıp tekrar baktığında yine İclal i gördü. Gözünü kapatıp tekrar açtı ama nafile karşısındaki kadın O ydu. Yüzü yine tıpkı rüyasında ki o korkunç şekle bürünmeye başlamıştı. Histerik bir ifadeyle Tuna'ya gülüyordu. Tuna gözlerini kadının suratından çekti, gözünün önüne gelen hayali savuşturmak için başını aşağıya, kadının vajinasına doğru indirdi. Gördüğü manzara karşısında ürpermişti, Yatağın her yeri kan içindeydi.Oluk oluk kan akıyordu birlikte olduğu kadından. Bağırarak yataktan kalktı. Birlikte olduğu kadın da korkmuştu.
_ Ne oluyor sana be deli misin nesin geri zekâlı ruh hastası. Dedi aniden haykıran adama
Kadın üstünü giyinmeye başladı. Adamın hareketleri tuhaflaşmıştı çünkü. Boşluğa korkuyla bakan adamın belliki psikolojik sorunları vardı başı belaya girmeden bu evden bir an evvel kaçmalıydı. Nerde manyak var gelir beni bulut zaten diye düşündü.
_defol git buradan dedi Tuna
_ gidiyorum zaten senin gibi tımarhaneliklerle işim yok. Seks yaparken kalkıp bağıranı da senin sayende gördük
_uzatma. defol dedim sana. Bu işin sonu iyiye gitmiyordu. Kadın cevap vermedi adamın başına bela olmasını istemiyordu.sinirlendirmek istemedi.
Tuna ise hala gördüğü halüsinasyonun etkisindeydi. Kadına kendini açıklamak gibi bir derdi yoktu. Bir an önce defolsun gitsin diye düşündü. Yarın ilk iş psikiyatri doktorundan yeniden randevu alacaktı. İlaçları da düzenli kullanmalıydı artık. İclal'in ölümünün üzerinden 2.5 ay geçmişti. O zamandan beri toparlayamamıştı zaten bir de bu halüsinasyonlar çıkmıştı başına delirmeden bu işe bir çözüm bulmalıydı.
Banyoya girdi elini yüzünü yıkadı ardından duş almak için duşa kabine girdi.
Ilık su sinirlerini biraz olsun yatıştırmıştı. Tam gevşediği esnada , duş alırken birden sular kesildi. Allah kahretsin dedi köpüklü kaldım. Muslukları açıp kapatırken birden su buz gibi geri geldi.
Buz gibi su tepesinden gelince irkilerek geri çekildi. Başından aşağı akan su değil kıpkırmızı kandı.
Şoktan kurtulmaya çalışırken , tüyler ürperten bir kahkaha sesiyle bütün vücudu buz kesmişti. Alelacele giyindi evden koşar adımlarla çıktı.
Daha fazla dayanamıyorum diye söylendi kendi kendine, arabasına atladığı gibi anne ve babasının evine gitti. Eve vardığında annesi salonda oturuyordu. Oğlunun halini görünce hemen ayağa kalktı Handan hanım
_bu ne hal oğlum iyi misin dedi.
Tuna'nın saklayacak durumu yoktu iyi değilim diye cevap verdi annesine bana psikiyatristten randevu alalım anne ben çok kötüyüm dedi. Yaprak gibi titriyordu biricik evladı.
O kız öldükten sonra oğluna bir haller olmuştu. Kendi payı da vardı bu olanlarda, vicdan azabı çekiyordu ama o varoş kızın oğluna kancayı takmasına da müsaade edecek değildi.
_ tamam Tunacım sakinleş gel odana çıkalım.
Küçük bir çocuk gibi oğlunu yatağına yatırdı Handan hanım üstünü örttü. Aile doktorlarını eve çağırıp bir sakinleştirici iğne yapıldı Tuna ya artık daha iyiydi ve uyuyakalmisti.

Araf'ın KıyısındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin