Eve vardığında annesi saatin geç olduğunu, bu saate bir daha kalmamasi konusunda biraz söylendi ama İclal in başında kavak yelleri esiyordu, annesinin tüm azarlarina yüzündeki sersem gülümsemeyle cevap verdi sadece. Odasına çekildi, kardeşi çoktan uyumuştu. Onu uyandirmamaya gayret ederek yatmak için hazırlandı. Yatağına uzandığında telefonuna mesaj geldi.
_ uyudunmu
_hayır
_ben de 😊seni düşünüyorum
_😊
_utaninca yanakların böyle kizariyo çok tatlı oluyorsun. Sürekli aklımdasın.
_ korkarım ben de sürekli seni düşünmekten kendimi alamıyorum.
_ neden korkuyorsun. Ben bu kadar kötü birimiyim
_hayir. Sen kötü biri değilsin ben yeterince iyi değilim.
_sacmalama seni üzmek en son isteyeceğim şey. yarın saat 10 gibi seni akşam biraktigim yerden alicam işe birlikte gideriz. İyi geceler.
_iyi geceler.
Sabah sözlestikleri saatte sokağın başında arabada onu bekliyordu Tuna.
_ günaydın güzel gamzeli
İclal arabaya bindi_gunaydin dedi gulumseyerek. Tuna eğilip yanağına masum bir öpücük kondurdu.
İş yerine vardılar ofisin üst katında bulunan mutfak kısmında birlikte güzel bir kahvaltı yaptilar. Tuna İclal e hep çekingen durmasının nedenini sordu. Kendine karşı bir güvensizliği olup olmadığını merak ediyordu._ bak dedi. İclal. Doğuştan engelim var benim hayatım boyunca hep bu durumun eksilerini yaşadım. Öz babam bile bunu annemin canını acıtmak için kullanmış, doğurduğun çocuk da senin gibi sakat demiş. Belki de bu yüzden sevmedi beni eğer hayatta olsaydı bunu ona sorabilirdim ama maalesef vefat etti. Yani bu durum senin için problem olacaksa biz hiç bu işlere kalkismayalim ben anlarım seni.
Tuna kahvaltı masasını toplayan İclalin elinden tabakları alıp kenara koydu.
_sus dedi öyle bir şey asla olmayacak. Ben senin zarar görmene asla izin vermem.
Onu kendine doğru çekti, bir elini beline diğer eli ile İclalin yanagini avcunun içine aldı. Genç kızın gozlerinin içine bakıyordu. Önce dudağının üstüne ufak bir öpücük kondurdu. İclalin gozleri kapandi. Sonra genç adamin öpüşü derinlesti. Genç kız acemice karşılık vermeye çalışıyordu, çünkü bu onun ilk öpücüğüydü. Eli ayağı kesilmiş nefes nefese kalmıştı. Dur lütfen dedi genç kız. Genç adam sarıldı sevdiği kıza saçlarının kokusunu içine çekti çiçek kokuyordu. Cebinden bir kutu çıkardı.
_ bu senin için
_cok teşekkür ederim,çok dusuncelisin. Takar misin lütfen .İçinde çok zarif denizyıldızı tasarımlı bir kolye vardı. Tuna kolyeyi İclalin boynuna taktı ve boyundan öptü. İclal sarıldı ve dudağının kenarına küçük bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araf'ın Kıyısında
FantasiNe gidebildim, ne geri dönebildim. Hastalılklı bir aşk uğruna hayatımı feda ettim. Sonunda bir köprünün üstünde buldum kendimi, bıraktım boşluğa hayallerimi... ama gidemedim,cehennemin kıyısında bu dünyanın boşluğunda kalakaldım. Şimdi intikam vakti...