bölüm 5

18 4 0
                                    

Tuna ile tanışalı neredeyse 5 ay olmustu yaklaşık 3 aydır da sevgililerdi. Güzel giden bir ilişkileri vardı. İclal çok aşıktı, ilk defa birine aşık olmuş kendini bu denli kaptırmıştı. Beraberken çok güzel vakit geçiriyorlardı. Tuna ona karşı anlayışlı ve nazikti.bir dava dosyası ile ilgili görüşmek için ofisten ayrıldı. O çıktıktan bir saat kadar sonra 50 li yaşlarda bakımlı, yaşına göre oldukça güzel bir kadın geldi.
_ Tuna yok mu
_hosgeldiniz.bir dava için çıktı.
_ hoşbuldum. Ben annesiyim, ne zaman çıktı
_bir saat kadar önce.bir notunuz varsa ileteyim.
_sen yeni sekreter olmalısın. Aylin in ayrıldığını söylemişti.
İclal _aslinda.. diye söze baslamisti ki Tuna geldi
_Annecim hoşgeldin. İclal le tanistiniz sanırım o da bir avukat adayı burada stajını yapıyor.
_evet tanıştık. Aksama misafirlerimizin geleceğini hatırlatmak istedim sana, geç kalma lütfen. Ailemiz için önemli insanlar biliyorsun.
_ peki valide hanım emriniz başım üstüne dedi Tuna yapmacık bir gülümseme ile. Bunu özellikle annesini kızdırmak için yapmıştı.
_o halde gidebilirim dedi Handan hanım İclal e üsten ve soğuk bir bakış atarak kolay gelsin diyerek ofisten ayrıldı.
Derin bir nefes alan iclal. _ annen benden pek hoslanmadi galiba dedi hafiften dudagini büzerek. İclal bu duruma biraz icerlemisti sevdiği adamın annesi çok sevimsiz ve soğuk bir kadındı.
_sen anneme aldırma dedi Tuna. O herkese karşı mesafelidir. Bana karşı bile öyledir. Aramızda hep resmi bir ilişki oldu. Ben bildim bileli bu böyledir.
_ peki baban
_babamla daha yakınızdır. O anneme göre daha az baskıcıdır. Genelde babacan ve merhametlidir. Onunla daha rahat konuşabilirim. Bir de ablam var o evli bizimle yaşamıyor. O annemle daha yakındır, Allah'ın her günü neredeyse beraberler. annem ona sözünü daha çok geçirir. Biraz daha zaman geçsin seni ablamla da tanistiririm. O annem gibi değildir daha sevecendir. Senden hoslanacigina eminim. İclale sarılarak
_Hem sen onu bunu boşver de valizini hazırla bakalım. Haftasonu Uludağ a gidiyoruz. Hem benim katılmam gereken bir toplantim var, hem de girmişken kayak yapicaz.
_ ben anneme ne diycem. Tunanin dudagindan öptü.
_is için gittiğimizi söylersin hem sen daha diplomani da almamistin degilmi gitmisken onu da hallederiz. Tatilimizi de uzatmış oluruz salı döneriz.
Arabayla süren bir kaç saatlik yolculuktan sonra kalacakları otele geldiler. İclal in isteği üzerine ayrı ayrı odalarda kalacaklardi.
Tuna bu davranışı saçma buldu ama İclal e bir şey belli etmedi. Toplantıya birlikte katıldılar. Otelde yenen akşam yemeğinden sonra birlikte club a gittiler. Dans ettiler ve bir kaç kadeh içki içtiler. Tuna lavaboya gideceğini söylediğinde, İclalin başı dönme dolapta gibi dönüyordu. Oturduğu yerden kalkmamaya özen gosteriyordu.

Tuna gittikten sonra yanında bir adam belirdi. Bir şeyler anlatıyordu ama müziğin sesi ve alkolün etkisiyle İclal hiç bir şey anlamadı. Adam birden kolundan tuttu ve dans etmek için piste doğru çekti. Tam o esnada Tuna geldi gelir gelmez adamın suratına okkalı bir yumruk geçirdi.
Aniden ortalik karıştı ve kendilerini karakolda buldular. Sabaha kadar nezarette kaldılar. Kendilerine geldiklerinde geceyi hayal meyal hatirliyorlardi. İki tarafın da birbirinden şikayetçi olmaması nedeniyle sabah erken saatlerde nezaretten çıktılar.
Tuna kahkalarla İclal e sarıldı. Genç kiz
_ne gülüyorsun dedi. Şu halimize bak. Dayanamadı o da gülmeye başladı. Sinirleri bozulmuştu ilk defa böyle bir gece yaşamisti.
_niye gülmeyecekmişim fena mı oldu hayatimizda karakolluk olmadık demeyiz
_ya dalga geçme. Hadi otele gidelim uyumak istiyorum.
Otele vardilar odalarının bulunduğu kata çıktıklarında Tuna da İclalin odasının önüne geldi.
_sen nereye dedi iclal gülerek
_ya uyuycaz işte hadi üzme beni çok yorgunum hapiste günler zor geçti gülüm 😂
_ ya eseksin sen tamam bu seferlik. uyuycaz ama sadece dedi tehditkar bir şekilde parmağını kaldırarak söz ver.
_ söz tamam söz.
_önce odalarimizda duş alalım sonra gel beraber uyuruz dedi iclal
_ona da peki İclal hanim
Yarım saat sonra İclalin kapısı çalındı bitanem acarmisin kapıyı diye seslendi Tuna. Kapı açılır açılmaz birbirlerinin dudaklarına yapistilar. Tuna öpüşünü derinlestirerek dudaklarini, sevgilisinin çenesinden boynuna doğru öperek indirdi. Duvara yasladı ellerini İclalin kalçalarına doğru indirdi. Genç kızın bacaklarını beline sararak onu yatağa doğru yatırdı.
_ dur dedi soluk soluğa İclal,nefesi kesilmişti
_tamam söz verdim devamını getirmiycem uyuycaz sadece hadi aşkım kapat ışığı.
Bir süre sonra sarilarak uyudular.

Bir süre sonra sarilarak uyudular

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Araf'ın KıyısındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin