Sen Uçuşu Hatırla

1 4 1
                                    

Kuş kanadı kırıldı diye çırpınmaktan vazgeçmez.Çırpındıkça kanadındaki yara daha da artar fark etmez.Uçamadığını,uçamayacağını bilmez.Kanadına bir atel takılmadıkça o yara iyileşmez.O yarayı saracak birisine ihtiyacı vardır fakat söyleyemez.Ben kırığım,yaralarımı sen sar diyecek gücü kendinde bulamaz.Kuşu kuş yapan uçmaktır göklerde inkâr edemez.Özgürlüğü elinden gitmiş neyi kalmış elinde?Kırık kanadıyla bir ağacın dibinde beklemekten başka elinden bir şey gelmez.Kediler üşüşür başına,sonunu hazırlamakta.

''O hâlde iki milyona anlaşıyoruz.''dedi adam.İki milyon çerez parasıydı Barın için.

''Dört milyon.''dedim hızla.

''Ne dedin sen?''dedi Barın öfkeyle.

''Teklifimi kabul ederseniz Altay Holding ile çalışmış olursunuz.''

''Altay holding mi?''dedi Barın.Başımla onayladım Adin'e bakarken,ne yaptığımı anlamıştı.Geriye yaslandı gülümseyerek.

''Beş milyon.Işık Holding.''dedi Adin.

''Bozacının şahidi şıracı.''diye söylenmeye başladı Barın.

''Işık Holding uzun süredir işlemde değildi fakat.''dedi asistanları.

''Artık işlemde.''dedim gülerek Adin'e bakarken.

''Beş buçuk milyon.''dedim tekrar.

''Altı.''dedi Adin.Barın yokmuşçasına oynuyorduk.

''On milyon.''dedi Barın.Adamlar beş para etmez arsalarına gelen uçuk teklifleri hayretler içerisinde dinliyordu.

Sesimizi çıkarmadık,bu kadar yeterliydi.Barın sözde kazandığı savaşın keyfini sürerken ben gülümseyerek bakıyordum.Adamlar minnetle bakıp anlaşmayı imzaladığında odadan çıktılar ve biz bize kaldık.

Bombayı döşedim,Barın'da üzerine bastı.

Sıra onu patlatmaktaydı.

''Beni alt etmek için var olan tüm şirketleri denediniz,yazık size.''dedi gururla.

''Az önce imzaladığın anlaşmanın asıl ederi beş kuruş.Yazık sana.''dedim keyifle.

''Ne saçmalıyorsun?'Tedirginlik yerleşmişti yüzüne.

''O arsalar beş para etmez,ellerinde kalmış arsalardı.Çok hayırsevermişsin ki bonkörlüğünü az önce sergiledin.''dedim gülerek.''Merak etme okulumu ziyarete gelebilirsin.''

''Ne okulu?''Barın'ın yüzüne mağlubiyet yerleşmişti öfkeyle karışık.

''Hani geçen gün,bu arsalar için imzalamadığın anlaşma.''

''Beni tuzağa düşürdün Asel.''

''Hayır Barın hayır.''dedim sitemkârca.''Olta attım,balık olmayı tercih ettin.Şirketin adı var diye bir kez olsun araştırmadın değil mi arazilerin ederini?Tüh,baban bu acemiliğin karşısında büyük bir hayal kırıklığına uğrayacak.''dedim ayağa kalkarken.

''Bir sonraki hamlemi bekleyin siz.''diyerek tehditlerini savurdu ve hızla odadan çıktı.

Savaş işte şimdi başlamıştı.Artık karşı karşıyaydık resmi bir şekilde.Artık kelimenin tam anlamıyla Adin'in yanında olduğumun farkındaydı.

''Kutlama yemeği?''diye sordum gülerek.

''Hayır demem.''Salondan çıktığımızda bir kargaşa olduğunu fark etmiştik kalabalıktan.Herkes bir şeyler söylüyordu.

''Sorun ne?''dedim Barın'ın asistanını durdurup.

''Polisler geldi.''

''Neden?'dedi Adin ileriye bakarken.

Bir Damla ŞarapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin