Simon
Wilhelm gəlmədən öncə:Qaçmaq üçün bir plan, Sadəcə bir fürsət olmalı idi mənim üçün.
Məni nə vaxt sərbəst buraxardı bilmirəm ama onun belə bir fikri olmadığına əmin idim.Ya burdan ölü çıxacaqdım ya diri.
Ağlıma gələn fikir ilə ayağa qalxdım, ayaqyolu üçün çölə çıxıb sonra ondan bir cür qaça bilərdim.
Qapını yumruğlamağa başladım"aç ayaqyoluna getməliyəm "
Ağlıma gələn planın həyəcanı ilə daha da səsim bərk çıxmışdı.Ama yox, açmırdı
"Qapını aç!! "
Qapının birdən açılması ilə bir iki addım səndələyərək arxaya getdim."Nə səsini atıbsan başına?! Biraz sakit! "
"Çölə getməliyəm"
Məni süzüb "olmaz" Dedi
"Nə? Necə yəni?! Təcilidi" deyib yanına getdim və məni itələdi.
Bura gələndən yerlər ilə dost olmuşdum onsuz, yerə yapışmaqdan çox heçnə etmirdim."Düzgün otur yerində! Burda sənin nökərin yoxdu!! "
Yerə yıxıldığımda ayağımı burxmuşdum istəmsizcə gözlərim dolmuşdu
"Nədi yoxsa qız kimi ağlayacan?!? "
Təbii ki, dilimi tuta bilmədim
"Nə yəni sadəcə qızlar ağlıyır? İnsanlar da ağlaya bilər ama sən elə olmadığına görə bilmirsən"
Mənə çox tərs baxış atıb
"Ama sənində qızdan fərqin yoxdu elə deyil, mundarın birisən, haha necə də iyrəncsən"Deyib üstümə gəlməyə başladı
"Bu qədər iyrəncsənsə, mənə də göstər iyrəncliyini"
Qorxurdum, Lənət olsun qorxurdum. Hər şey yenə təkrar baş verirdi. Beynim donmuşdu, ağladığımı hiss edirdim.
Səsimin qısılmasını,qorxudan titrədiyimi hiss edirdim ama o an qapının açılması və onun gəlməsi ilə hər şey beynimdən uçmuşdu. Yox idim."Wilhelm
Gözlərimi açıb ətrafa baxdım, saat 7idi.Nə qədər yatmışdım, eh.
Oğlanın qolumda olmasını görməyimlə yavaşladım.
Nə?
Hass?
Onun mənlə yatması bir cəhənnəm, ilk dəfə kabus görüb oyanmamışdım
İlk dəfə rahat yatmışdım.
İlk dəfə hüzuru hiss etmişdim.
Hər şey sənlə bağlı idi?
Qolumdaki balaca bədənə baxdım, nə çox şey yaşamışdı əslində.
Nə qədər məsumca yatırdı həmdə.Gözümü ovuşdurub özümə gəlməyə çalışdım "kəs səsini işə yaramaz beyin"
Yerində tərpənən oğlana diqqət ilə baxdım, məni daha da qucaqlayıb düz ağzımın içinə girdi.
Saçlarından çox gözəl ətir gəlirdi, qoxusu çox gözəl idi.
Qəlbimin atışlarına diqqət verdim, Niyə bu qədər tez-tez atırdı ki?
Tərləyirdim?
Çox yaxın idi.
"Hass" tez yerimdən qalxıb hamama girdim.Güzgüdə yansımam ilə qarşılaşınca"kəs bu hərəkətləri,ay zibil "başımı əllərimin arasına alıb elə cə qaldım.
Əl üzümü yuyub çıxdıqdan sonra onun məmnun olmayan sifəti ilə qarşılaşdım
" İnsan normal bir şəkildə oyadar da"mənə baxıb dediyi sözlərə cavab verəcəkdim ki, üzünə baxa bilmədiyimi hiss edib qızardım"skim belə işi, nolub belə"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alt Qonşu/bxb
Non-Fictionbilinməyən nömrə :mahnının səsini ala bilərsən? zəhmət olmasa? -yox bilinməyən nömrə:insan kimi soruşdum? -ala bilirsən gəl al ✊ Ya sataşdığım alt qonşum Azərbaycanın ən təhlükəli şəxslərindən biri olarsa?