"back of my mind"

143 26 5
                                    

Wilhelm

Balacanı içəri atdıqdan sonra edəcəyimiz işlər yadıma düşdü, indi bunları həll etməliydim.

Ona balaca deyirdim çünki balaca idi. Daha doğrusu, adını bilmirdim və maraqlanmırdım.

O anın əsəbiylə onun evinə daxil olmuşdum və onu öldürmək planım var idi. Lakin, öz yolumdan dönə bilməzdim. Mən atama oxşamaq istəmirdim onun kimi günahsızların canını almaq istəməzdim.

Buna görə bir Məktəblinin canını almaq heçdə istəməzdim.

O gün adamımın birinin mənə xəyanət etdiyini öyrənmişdim və xəyanət heç vaxt bağışlanmaz idi.
Xəyanətin əffi olar mı? yox

O mənim rəqibim daha doğrusu düşmanım ilə birgə olmağa çalışmışdı. Məndə ona ölümün ən gözəl hisslərini yaşatmışdım, Yəni yaxşı insan idim.

İndi isə bir neçə bara gedib oradakı işləri həll etməliydim, itləri başı boş buraxmaq olmaz.

Uşaqkən zənginlik içində doğmuş və hər istədiyimi etmişdim sorğu sualsız.
Ama böyüdükdən sonra atamın günahsızları da incitdiyini öyrəndikdən sonra onla işləməmişdim.

Mənim üçün çətin olmuş ama bir cür özümü geliştirib, işlərimi həll etmişdim.

Və başarıların arxasınca düşmanlar da gəlirdi. Ama çoxu insan qorxusundan mənə yaxınlaşa bilmirdi. İndi isə bir düşmanım , o da mənim əmim oğlu idi.

Məni batırmaq üçün əlindən gələni edirdi, məndə payını verirdim.

Bara girib çox da insan olmayan tərəf ilə yeridim, və yapışqan sürüsü gəlirdi. Buna nə vaxtım nədə zamanım var idi?

Qızları arxamda qoyaraq qapıdan içəri girdim ordanda gizlin bölməyə.

Onu evimdə öldürmək böyük axmaqlıq idi ama olan olmuşdu.
Xadimə təmizləyərdi.
Xadimə?
Ah, Görəsən o balaca nə etdi?
G*t qorxusundan təmizləyəcəkdi onsuz.

İki saata yaxın işlər ilə məşğul olub bütün hər şeyi həll etmişdim.
Sən demə öldürdüyüm adamın arvadı uşağı var imiş

"Piç düşünmürsən ki, öləndən sonra onlara nə olacaq? "

Adamlarımdan onları tapmağını və pul yardım etməyi əmr etdim, hələlik bu qədəri bəs edərdi.

Qapımı rahatca açıb dabanlı ayaqqabılar ilə içəri girən qızı gördüm.

Sadəcə rahatca o bura girərdi. Adını unutmuşdum ama önəmli deyil idi.

Gəlib arxadan sarılaraq"patron bu gün çox yorğun görsənir, biraz istirahət lazım elə deyil? "
Deyib uzun dırnaqlarını üzümə sürtdü. Əslində şirkətdəki tək qız o idi, çünki bəzən onun köməyinə ehtiyac olurdu və əvvəl yaxın dost olmuşduq buna görə güvənirdim.

Göz qırpımında qucağıma oturdu
"Neçə vaxt idi yoxsan, haralarda idin?"
Dodaqlarını büzüb mənə baxdı
"Səni maraqlandırmır"

"Eyni şirkətdəyik ama? "

"Ama hər şeyi bilmən lazım deyil? "

Qucağımda rahat bir pozisyon alıb, qulağıma yaxınlaşdı"Elə olsun"

Cəlb edici olduğunu düşünürdü ama indi heçnə hiss etmirdim.

Ağlıma gələn şey ilə kompüteri açdım və əvvəlcədən yerləşdirdiyim kameralardan otağa baxdım.

"Bəlkə də hər yeri təmizləyib məni gözləyir? "

Qucağımdakinin nə etdiyinə dair heç bir fikrim yox idi, bütün diqqətimi kompüterə verdim.

"Nəəə!?!?!?!?Necə yəni bunları qırıb?!?!!! "

Necə durmuşdumsa qucağımdaki bir yerə düşmüşdü
"Nə oldu axı? "

Beynimdə "ya qaçıbsa və polisə deyiblsə? Polisdən qorxmurdum ama başıma təhlükə də almaq istəmirdim boş yerə. Onu öldürməməklə ağılsızlıq etdim, Bəs evdəki qoruma? "

Əlimə telefonu alıb tez zəng etdim ama açan yox idi. "S!kim belə işi, zibil olsun!!! "

Qapını açıb tez pilləkanlar ilə qalxmağa başladım, əgər qaçıbsa və hər şeyi polisə deyibsə bu səfər işi bitdi.

"Gözlə balaca başına oyun açacam"

Alt Qonşu/bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin