"now, I'm shameless"

148 24 47
                                    

Wilhelm

Balacanı otağa gətirib, divana tullamışdım. Biraz sakitləşməliydi, əgər plan qurmurdusa bir kriz keçirir olmalıydı.
Nədə olsa pis bir şey olmasını istəməzdim, çünki o qədər işim var idi ki, bir də bu uşaqla vaxtımı keçirə bilməzdim.

"Məni bura niyə gətirdin,çıxar məni. Hər yeri təmizləməliyəm!! "

Özü üçün qışqırırdı ama qulaq asan kim?
Bir yuxu dərmanı pis olmazdı.

Qapıdan çıxıb, otağı kilitlədim. Sonra isə qapıya vurmağa və qışqırmağa başladı
Belə getsə bütün bina bizim səslərə bura yığılacaqdı.

Həmişə istifadə etdiyim dərmanı alıb, oğlanın yanına gəldim. İçirilməsi asan olsa idi, bişey olmazdı.

Otağın qapısını açdım ama yox idi, nə?

Başımın arxasında hiss etdiyim ağrı ilə yerimdə donub qaldım, bu ani olmuşdu.

Bir tərəfdən də mənə qorxaq gözlər ilə baxan oğlanı gördüm. Səndələmişdim, ama yıxılmamışdım.

Tez sürətlə yanımdan keçib, çöl qapıya doğru qaçdı.

Plan olduğunu bilirdim

Tələsməyəcəkdim, çünki?
Nə çünkisi, açar məndə idi niyə tələsim?

Ağır addımlar ilə yanına getdim, Hər yeri dağıtmış açarı axtarırdı.

"Dedim axı, balaca bir az beynini istifadə et"
Əlimdəki açarları ona göstərdim və sifəti ağardı.

"Ver o zibili mənə"

"Ala bilirsən, gəl al"

Onun buna gücü yox idi, mənim yarım qədər belə deyil idi.

Ona baxmayaraq üstümə hücum etdi, ama boyu çatmırdı.

"Gülünc vəziyətdə qalırsan balaca"

Bunu dedikdən sonra, dayanıb yerə çöktü. Yorulmuş olmalı idi.
"Ağıllı deyilsən balaca, həmdə heç"

"Səndə ağıllı deyilsən qoca"

Ayaq barmaqlarımda hiss etdiyim ağrı ilə ikiqat əyildim, ayağıma nəsə ilə vurmuşdu.

Açarı götürüb qaçmağa başladı, indi heçnəyin zarafatı yox idi.
Ağrıımı unudub arxasınca qaçdım, açarı yerinə salıb qapını açacaqdı ki, onu tutduğum kimi yerə atdım və qapını kilitlədim.

Yenə qaçmağa çalışırdı, yuxu dərmanı yadıma düşdü.
İndi onu başqa cür sakitləşdirə bilməzdim.

Dərmanı alıb zorla içizdirməyə çalışdım ama qarşı gəlirdi.

O an hər şeyi unutdum, nəyin doğru nəyin yanlış olduğunuda. Nə etdiyimi də?

Dərmanı zorla ağzına yerləşdirib, dodağlarımı dodağlarına basdırdım. Bunu etdim.
Sırf dərmanı içizdirmək üçün.

Bir dəqiqə yerində dayanmayan balaca, bir anlıq şok vəziyyətində qaldı.
Dərmanı içizdirmişdim.
Şokdan çıxdıqdan sonra isə məni itələməyə, çalışdı.

Tez üstündən qalxıb, ona yuxarıdan aşağı baxdım.
"İki dəqiqəyə qalmaz yatarsan"

Ayağa qalxıb yenə qırıb tökmək istədi, ama dərmanın təsiri güclü idi.
Nəyin ki, qalxmaq heç ağzını da aça bilməzdi.

Otağa girib əl üzümü yudum, və güzgüdə özümə baxdım.
Başıma bir dənə vurub özümə gəlməyə çalışdım.
Bədənimdəki bu həyəcan nədən idi?

"Nəyə lazım idi axı? İyrənc, Həqiqətən də çox iyrənc. Necə belə bir şey etdin ki?

Hamısı iyrəndiyinə görə olmuşdu, hə elə idi. Dodağlarını bərk-bərk yuyub otaqdan çıxdı. Bir neçə işi var idi, çıxmalı idi.

Dərmanın təsiri ilə elə qapının ağzında yatan oğlanı gördü
" Burda qalsın, cəhənnəmə ki. Bütün bu zibillər ona görə olur onsuz. Nə olar ki biraz sakit olsa"

Əsəbdən oğlana dəymədi, elə ordaca yatdı, balaca.

"Hass, Belə işin tamamilə unutmuşam"
Silahını oğlanın evində unutmuşdu, buna görə onu götürmək üçün oğlanın evinə getdi.

Ama gözləmədiyi mənzərə ilə dayandı"buda kimdi belə? "

Oğlanın qapısını döyən birini gördü, onun atasını tanıyırdı o deyil idi.
Dostu idi?

Əgər indi bişey etməsə sonradan bir problem olardı
Ağır addımlar ilə özü yaşında olan adamın yanına getdi.
"Nəsə lazım idi? "

Adam buna gözucu baxıb

"Sən kimsən? "

"Sadəcə nəsə lazım idi deyə soruşmağa gəlmişdim, burda yaşayan oğlanı dərslə bağlı harasa göndəriblər deyə eşitdim"

Qarşısındaki adam güldü"ahahaha dərslə bağli? Onun ən yaxşı bildiyi yataq dərsləridi, sən kimsən? Yoxsa onun müştərilərindənsən? "

Nə yatağı, nə müştərisi deyə düşündü və ağlına gələn şey ilə kişinin yaxasından tutdu.

"Niyə əsəbləşdin ki?Məgər o oğlanı tanımırsan? Buralarda məhşurdur geyliyi ilə, nəysə. Məndə o oğlana görə gəlmişdim. Biraz məni əyləndirməsi lazım idi, ama yoxdu. Nəysə əgər gəlsə xəbər edərsən, özü məni yaxşi tanıyır"

Nə?!?!
O balaca bununla yatırdı?!?
Bugün hər şey onu sınayırdı?!

Adam onun əlindən qurtulub, gülümsəyərək addımlarını atdı.
Necə ola bilərdi bu?

Beyninə qan vurmuşdu, bunun əsəbi ilə belə "mundar"birinin ölməsinin vacib olduğunu düşündü.


Təxmini 5 6saatdan sonra işlərini qurtardı və evə gəldi.
Balaca yerində yox idi.
Təbii ki, bir tərəfdə oturub kitab oxumağını da gözləmirdi.
Səhərki vəziyyəti və indiki.

Ağlının bir hissəsi hələ kişinin dediklərində qalmışdı, daha çox özünü saxlaya bilməzdi.

"Qapında bir qonağın var idi"

Balaca isə buna heç bir reaksiya vermədi
"Səni maraqlandırmır? Sənin onu yaxşı tanıdığını deyirdi. "

Oğlan başını qaldırıb ona baxsa da heçnə demədi.
Artıq əsəbləri yığılmışdı böyük olanın.

"Həqiqətən belə murdar bir işlə məşğul olursan? Hər şeyi keçdim bir kişiylə yatmaq??!? Necə də iyrənc.Bilsəydim səni daha əvvəl öldürərdim, heyif.Ən azından dünyanı təmizləyərdim elə deyil? "

Bu dedikərindən sonra balaca əsəb ilə ayağa qalxdı"nə olub yəni? Öz istədiyimi edərəm, öldürmək istəyirsən buyur, ən azından hələ əlindəyəm elə? Niyə öldürmürsən?!?! "

Oğlan əsəb ilə ona yaxınlaşdı
"Öldürməkdən betər edirsən onsuz"

"Mənə bax balaca, günahı olmayan birini öldürımək mənim işim deyil, kəs səsini və otur yerinə!!! "

"Günahı olmaq?
Axı günahkaram elə deyil?Kişilərlə yattığım üçün elə deyil? "

Bunu deyib biraz daha yaxınlaşdı"Yoxsa səndə belə bir şey istəyirsən, elə deyil? Məni öpməyinin səbəbi ola bilmız çünki "

Oğlan daha da yaxınlaşaraq, əli ilə adamın çiyinlərindən tutdu və dodağlarını birləşdirdi. Adam isə donub qalmışdı.

Burda baş verənlərdən heç kimin bir fikri yox idi. Nə adamın, nə balaca oğlanın.
Hər şey bir-birinə o qədər qarışmışdı ki.
Artıq ağıl bu oyunda kənara qalmışdı.

Alt Qonşu/bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin