Wilhelm
İşdə olarkən belə ağlım onda qalırdı, nə idi bu zibil?
Qaçacağından qorxurdum, hə.
Ama qorumalardan birini onun yanına qoymuşdum, beləcə qaça bilməzdi.Telefonumun zəngi ilə bütün diqqətim yayılmışdı
"Alo""Ahah, salam mənim əziz qardaşım oğlu, necəsən? Vəziyyətin necədir? "
"Yenə nə qaşınırsan? "
"Aaa adam heç əmisiylə belə danışar?"
"Sktiyimin səsini kəs və nə istəyirsən onu de!"
"Mən sənə dedim axı şirkətin yarısı mənim olmalıdı."
"Yadındadırsa məndə sənin kimi satqına heçnə vermıyəcəm demişdim!"
"Ama məni etmək istəmədiyim şeyləri etməyə məcbur edirsən! "
"İndi sənin kimi bir satqın siçovul məni təhdid edir?!?!"
"Mənə etdiklərinin hər zərrəsini sənin ən sevdiyin şeylərdən çıxacam, səni-"
Telefonu üzünə bağlayıb, bir kənara tulladım. Satqın şərəfsiz!
Əmim olmasına baxmayaraq atama xəyanət etmişdi, indi isə pay istəyirdi.Sanki bütün hər şey onun günahı deyil imiş kimi.
Babamın yanına getməli olduğumu özümə xatırlatdım və ayağa qalxdım.
Hər həftə yanına gedərdim və planlar edərdik.
Atamdan sonra məni böyüdüb, gücləndirəm babam olmuşdu. Buna görə onun hər dediyini edər, bir dediyini iki etməzdim.Yenə xəbərlərin səsi hər yeri götürmüşdü, boş vaxtlarında ən çox televiziyayA baxardı həm də ən yüksək səslə.
İçəri girdiyimdə qulağıma dolan söyüşlər ilə nəyə bu qədər əsəbləşib deyə maraqlandım.
"Bunların hamısını diri-diri yandırmaq lazımdır, pis məxluqlar!"
Televiziyadakı xəbər Lgbtq hüquqları ilə bağlı idi.
"Gəl oğlum gəl, məndə insan biabırçılıqlarına baxırdım, heç belə də şey olar. Yekə yekə adamlar bir birlərini sevir, yox bi. Zibillər. Nəysə."
Televiziyanı söndürüb "gəl, gəl otur. Wilhelm bəyin də ayağı bu tərəflərə dəyərmiş"
"Sadəcə 5 gündü yoxam, başım biraz qarışıqdı"
"Niyə? Kim narahat edir? "
Simondan danışmağı qərara almışdım ama indi bunu deyə bilməzdim. Və babama ilk yalanım da bu oldu.
İlk yalanım.
İlk yalanım Simona aid oldu."Satqın İt zəng etmişdi, yenə təhdid edirdi, Elə bil gücü var. "
"Ehh, qələt eləyir o. Ancaq yalandan ağzını açar. Uşaqkəndə belə idi, şərəfsiz. "
"Bilirəm, boş sözlər ancaq"
"Başqa nə var? Şirkətdə işlər necədi? "
"Hər şey yaxşıdı, Sadəcə bir neçə əməkdaşlıq işi."
İşlər ilə bağlı planlama etdik və babam artıq əzbərə bildiyim "niyə adım Wilhelmdir" In hekayəsini danışdı.
Məndə yenə səbrlə qulaq asdım.
Babam ilə sağollaşıb küçəyə çıxdım.
Tam maşınıma minəcəkkən bir adam məni dayandırdı.Hə, hə,bu Simonun atası idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alt Qonşu/bxb
Non-Fictionbilinməyən nömrə :mahnının səsini ala bilərsən? zəhmət olmasa? -yox bilinməyən nömrə:insan kimi soruşdum? -ala bilirsən gəl al ✊ Ya sataşdığım alt qonşum Azərbaycanın ən təhlükəli şəxslərindən biri olarsa?