Okuyanları Tanımak İstiyorum (Bölüm Değil!)

37 6 7
                                    

Merhabalar! Ben Ece. Bir süredir bölüm yazıyorum.  Evet ama sizinle veya herhangi birinizle hiç iletişime geçmedik. Ve üstelik yorumda yapmıyorsunuz. Bu yüzden sizi tanımak istiyorum. Bu bölüme dertlerinizi yazabilirsiniz. Ve okuyan sayısı 104 kişiyiz şuan. Bu beni çok ama çok mutlu etti. İnşallah bende sizi mutlu edebilirim.

Yorumlara istediğiniz her şeyi yazın çiçeklerim.  Bundan sonra size çiçeklerim diyeceğim. Bulut'un dediği gibi. Sohbet ederken spoi vermek istemiyorum.  Ama çok güzel bir bölüm düşündüm.  Ve bölümü okurkan birazcık duygulanabilirsiniz. (Ben yazarken ağlayacağım herhalde.)

Ve lütfen beni de takip eder misiniz? Takipçi sayımız 4! Sjsjsjsj.  Her okuyan takip etseydi 108 olmuştuk ama canınız sağolsun. Yorumlarada rahatça girebilirsiniz.  Çünkü spoi veren yok, yorum yapanda yok. Beni linçler misiniz? Okuyucu sayımız artar.

Ve çok merak ediyorum. Ben iyi veya kötü yazıyorum? Rahat olabilirsiniz. İyi yazıyorsam iyi, kötü yazıyorsam kötü yazın. Beni eleştirin. Çok kötü yazıyorsun demenize bile razıyım. Siz beni eleştirmezseniz ben daha iyi yazamam.

Yorumlarda da kitap karakterlerine küfür edebilirsiniz.  (Bazen bende ediyorum.)  Açıkçası yorumlarda spoi vermek dışında her şey serbest. Yorumlara kızsanız <3 işareti,  erkekseniz 3> işareti yazın.

Bu bölümde hem sizi tanımak istiyorum bir de biraz içimdekileri anlatmak istiyorum. İsterseniz sizde anlatabilirsiniz.

Öncelikle depremzedeyim. Maalesef bir deprem yaşadık.  Ve  hepimize geçmiş olsun. Allah yaşattı.  Ama çok şükür hâlâ ayaktayız. Geçmiş Olsun!

Biraz ailevi sorunlarım var kitap yazarak geçirmeye çalışıyorum.  Bir mesele yüzünden hayatım karardı. (Anlatamam kusura bakmayın.)

Sizde dertlerinizi anlatabilirsiniz. Takip etmeyi unutmayalım!  Takipçi sayımız hâlâ 4! Sjsjsjsj (ona gülüyorum şuan. )

Bu arada sevdiğim bazı kitaplar:
Sokak Nöbetçileri-Aslı Arslan
Karantina -Beyza Alkoç
Enkaz Altındakiler-Beyza Alkoç
Kar Küresi -Beyza Alkoç
3391 Km -Beyza  Alkoç
Ötanazi Okulu - Maral Atmaca
Kalıntı-Ceren Melek
Ölüler Konuşamaz - Dilara Keskin

Görüşürüz çiçeklerim.  İnşallah-yorum ve oy dolu bir bölümde - buluşuruz.

100'e özel bölüm yakında geliyor!

Allah'a emanet olun.♡

Sessiz Evler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin