Saydım

15 2 0
                                    

Seleme cenemeler çiçeklerim:)))

İyi okumalar bays <3 (Ece ablanız aktif shshsh)

🎶 Ogün Sanlısoy - Saydım

26. Bölüm: Saydım

*Saydım, kaç gün oldu?*

Bulut ile beraber aşağı inmiştik. Yani şuan çok tuhaf bir durum yaşıyorum. Ve biraz da utanç verici. Bulut arada sırada beni kontrol ediyor. Yani kontrol ediyor derken arada bana bakıyor, geri önüne dönüyor. Acaba bugün çok mu komik olmuştum? Keşke saçlarımı kurulasaydım, ıslak kalmıştı.

Bir dakika önce yaptığı gibi tekrar bana baktı ve geri önüne döndü. Ne olmuştu? Yüzündeki ifadeyi görmelisiniz! Hafifçe tebessüm etti, o kadar komik değilim değil mi? Şuan banklardan birine oturmuştuk. Bulut etrafı izliyordu, yutkunuyordu. Sahi niye biz burdayız?

"Niye burdayız," diye sordum bıkmış bir şekilde. Kaşlarını çatarak bana baktı, "Sıkıldın mı?" Başımı evet anlamında salladım. "Biraz sıkıldım." Dudaklarını araladı, bir şey söyliyecekti geri vazgeçti. "Sınıfa çıkalım mı? Birazdan spor dersi biter." Spor dersinde miydik? Ben teneffüs sanıyordu-

"Yok ya biraz daha kalalım." diye mırıldandım. Dudağı kenara doğru kıvrıldı. "Bir fikrim var!" dedi sinsice. "Ne o fikrin?" Sırıttı. "Boş bir sınıfa gidebiliriz kullanılmayan, nasıl olur?" Rahatça nefes aldım. Ben de başka bir şeyler düşünüyordum. "Hem biraz konuşma fırsatımız da olur." Başımı salladım. "Olur, gidelim."

Ben ayağı kalktığımda eteğim yukarıya doğru kıvrılmıştı. Elimle tam düzelticeğim zaman, Bulut eğildi eteğimi eliyle aşağı hafif bir şekilde indirdi. Yüzümde aptal bir gülümseme oluşmuştu çünkü bu hoşuma gitmişti. "Hoşuma gitmiyor," diye mırıldandı. Sesinde kıskançlık mı sezmiştim?

"Ne hoşuna gitmiyor?" Anlamıştım ama anlamamış gibi yaptım. Güldü kıskançlıkla. Elimi tuttu. "Yürü gidelim." Yavaş yavaş okulun kapısını doğru ilerlemeye başladık. "Soruma hâlâ cevap vermedin," diye mırıldandım. "Cevabını bildiğin soruları niye bana soruyorsun?" dedi sanki tükürürmüşcesine. "Cevabını senden duymak istiyorum." Ben bunu söylerken bana bakmıyordu.

Yüzüme iki saniyeliğine baktı. "Kıskandım işte ne var ya? Olamaz mı? Hem ben etek giysem-" Gülmeye başladım. Etek mi? Aşko girl Bulut'ss💅

Kendimi durduramadan gülmeye devam ediyordum. "Etek mi?!" Hafifçe kızardı ve yutkundu. "Sende kıskanırsın itiraf et!" dedi. "Tamam tamam kıskanmıyorum. Hem ben keyfimden mi giydim? Okulda kızlar etek dışında başka bir şey giymeleri yasak. Ne yapabilirim?"

"Tacizci orospular," diye mırıldandı Bulut. O sırada boş sınıflardan birine girmiştik. Bulut hâlâ söylenmeye devam ediyordu. "Zaten onlar yüzünden soyunma odaları kapatıldı. Daha ne istiyorlar?" Niye bu kadar abartıyordu? "Bende o gün soyunma odasındaydım, adam fazla bir şey yapmadı sadece kız abarttı." dedim.

Bulut iki elini birden yumruk yaptı. Şimdi b*ku yedik. Yess! "Sende mi oradaydın?" Kızgın sesi yüksek çıkmıştı. Doğruyu söylesem ayrı, yalan söylesem ayrı! "E-evet," dedim ama korkmaya başlamıştım. "Ama boşver kimse beni görmedi bile gerçekten hemen kaçtım-"

"Sana bir şey yaptı mı?!" Of of! Duygu'nun gerizekalılıkları bölüm 6378373701928008910! "Hayır," Gözünü tama on saniye boyunca kapattı geri açtı. "Neyse tamam, sorun yok." Rahatlamış bir şekilde nefes aldım.

Sıralardan birine oturdum. Sınıftaki aynadan kendime baktığımda saçlarım hâlâ ıslaktı. Beremi başıma geçirdim. Böyle gidişle hasta olacaktım. "Pişt!" dedi Bulut bana doğru. "Efendim?" diye cevap verdim. Bulut hızlı adımlarla yanıma oturdu. Bana doğru baktı, bende ona doğru baktım. Eliyle ensemi kavradı, dudaklarıma baktı.

Yutkundum. Aramızda hiç bir mesafe kalmamıştı. Ben elimle yanaklarını okşadım. "Bulut," dedim adeta fısıldayarak. Nefesim yüzüne çarpıyordu. "Duygu," Gözünden bir damla akan yaş benim yanaklarını okşayan elimi ıslattı. "Saydım kaç gün oldu?"

"Sensiz bir saniye nefes almak bile kendimi kötü hissettiriyor. 1 yıl boyunca yoktun! O kadar çok özledim ki seni anlatamam." Dudaklarıma bakmaya devam ediyordu. Hafifçe yaklaştırdı. Gözlerimi kapattım. "Evet bakalım sınıf nası-" diyen bir ses duyduk. "Ne?!" diye bağırdı karşıdaki erkek. Bulut hemen hızlıca geri çekildi. Bu aptal her şeyi bozmak zorunda mıydı? Tamam bir saniyeliğine bende öpmek istemiş olabilirim.

Diğer öğrenciler sınıfa girdiğinde büyük bir kahkaha attılar. Sanki ne vardı bunda? Ayağa sinirle kalktım ve hakkımda ne konuştuklarını umursamadan sınıftan çıktım. Bulut arkamdan geliyordu. "Spor dersi bittiğini niye kimse bana söylemedi?" dedi sinirle. Ben ise ağlamak üzereydim. "Çok utandım, rezil olduk ya!" dediğimde kendi sınıfımıza çoktan girmiştik.

A-Yeong saçıyla oynayarak yanıma geldi. "X sınıfında öpüşmüşsünüz." Sesinde kıskançlık yoktu alay vardı. "Yeong lütfen bu konuyu konuşmayalım!" dedim. Başını salladı "Bir şey olursa bana söyle. Yan sınıf biraz sıkıcıdır." dedi. Eskisi kadar kötü davranmıyordu. "Teşekkürler," diyerek sırama resmen gömüldüm. Tüm okulun alay konusu olmuştuk!

...
Seleme cenemeler çiçeklerim:')

Saat 1' e geliyor. Ama ben kitap yazıyorum:)) Neyse ben uyumaya kaçar çiçeklerim <33

 Ama ben kitap yazıyorum:)) Neyse ben uyumaya kaçar çiçeklerim <33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kimseyi görmedim ben sizden daha güzel ♡"

Sessiz Evler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin