Yalnız

27 4 23
                                    

Seleme cenemeler çiçeklerim :')

İyi okumalar <3

🎶 Mor Ve Ötesi - Bir Derdim Var

22. Bölüm : Yalnız

"Hoşgeldin yeni hayatına..." diye mırıldanarak odama girdim. Valizimi bir kenara koydum, dolaba yerleştirmeye üşeniyorum çünkü. Esila birden bambaşka birine dönüşmüştü. Ellerimle yüzümü sildim. Masadaki fotoğrafı elime alıp yatağa oturdum. Bulut ve benim fotomuz. İçmeye gittiğimizde çekilen fotoğraf. İşaret parmağımla Bulut'un fotoğrafını okşadım. Artık yeni bir hayatım olacaktı...

(2 YIL SONRA) YAZARDAN:

Bulut, abisi ve Sedef'in verdiği ilaçlarla beraber geçici bir hafıza kaybı geçirir. O sırada Sessiz Evler grubu müzik grubu olmuş ve tüm dünyaya ün salmışlardır. Duygu ise Güney Kore'nin başkenti  Seul şehrine taşınmıştır. Bakalım devamında neler olacak?

DUYGU'DAN:

Ay çok acıktım! Acaba yemek yiyebileceğim bir yer var mı? İnşallah şu adam İngilizce biliyordur. "Merhaba!"Adam arkasına döndü ve sesin kimden geldiğine baktı, beni görünce gülümsedi.

"Merhaba!" Çok şükür İngilizce biliyormuş!  "Benim yemek  yiyebileceğim bir yer var mı?" Başını salladı. "Evet şu karşıdaki lokantada yiyebilirsiniz." Ellerimi birleştirip, başımı öne doğru eğdim. Bu Kore'nin selamlaşma şekliydi. "Çok teşekkür ederim. "  Adamın dediği lokantaya girdim. Umarım buradakiler de İngilizce biliyordur. O da n-e!

Şok geçirmiş bir şekilde bir sunucuya bir Bulut'a bakıyordum. Buraya gelmiş olamazdı! Perçemlerimi elimle düzelttim. Kapıya doğru yavaş yavaş ilerledim. Hızlı gidersem dikkat çekebilirdim. "Hey!" dedi arkamdan tanımadığım bir ses. Türkçe konuşmuştu.Arkama yavaşça döndüm. "Ne oldu?"

"Burası Bulut Bey'in özel yeri, ne hakla  buraya gelirsin!" Bulut'un özel yeri mi? Çaktık yine ya! "Ben şimdi çıkıyordum, yanlış yere girmişim galiba." Endişeli bir şekilde gülümsedim. "Aptal mısın sen? Görmüyor musun koskoca korece yazan tabelayı!" Of of, hemen bir yalan bulup buradan kaçmalıydım. Acaba çok içtiğimi mi söylesem? Olmaz, hiç içmiş gibi de gözüküyorum. "Ne oluyor orada!" diyen Bulut'un sesi! "Ben aslında gidiyordum." Tam kapı kolunu tutmuştum ki Bulut arkadan kolumu tuttu. "Nereye?"

Hırkamın şapkasını kafama geçirdim. Sesimi incelttim. "Eve gidiyordum, izniniz olursa." Kafasını salladı. Arkasındaki adama döndü. "Beyler, siz bir kadını mı kovuyorsunuz?! Ne kadar yazık! Buyrun içeride kalın lütfen!" Ne yapacağımı bilmiyordum. Hızlıca kafamdaki şapkayı çıkardı. Beni tanımasını ve bana bağırıp çağırmasını bekledim ama beni tanımadı bile.

"Ben Bulut," dedi ve elini uzattı. Şaşkınlıkla eline baktım. Ardından yüzüne. Nasıl beni tanımamıştı! Elini sıktım. "Ben de Melike." Elimi hızlıca çektim, çünkü beni tanımasından korkuyordum. "Yüzün biraz tanıdık geldi ama her neyse. Ben bir lavaboya gidip geliyorum. " Hızlıca yanımdan ayrıldı.

"Bulut Bey, hafıza kaybı geçirdi." diyen adama baktım.  Bulut hafıza kaybı mı geçirmişti!  "Doktorlar bunun kısa süreli olduğunu söylüyor." Başımı salladım. "Bulut Bey için üzgünüm." Oysa hiç üzgün gibi de görünmüyordum. "Melike Hanım!" diye seslenerek yanımıza geldi Bulut. "Buyrun, ne güzel gelmişsiniz. Size ramen hatırlattım."

"Teşekkür ederim," Bulut'un benim için açtığı sandalyeye oturdum, o da karşıma oturdu. "Evet, anlatın bakalım." Kaşlarım çatılmıştı. "Neyi?" Gülümsedi ve bir kadeh şarabı başına dikti. "Sizin  gibi güzel bir kadını hangi rüzgar attı buraya?" SENDEN KAÇMAK İÇİN BURAYA GELDİM BULUT! "Okumak için. "

"Ah, benim de sevdiğim bir kadın vardı. Onu bulmak için buraya geldim. Ama ne yazık ki kaza geçirdim. Keşke onun ismini hatırlasaydım. Benim aklıma gerek yok, ben onu kalbime yazdım. Yüzünü hatırlıyorum ama ismini hatırlamıyorum. Bu yüzden hep kendimi suçluyorum. Keşke tekrar karşıma çıksa." Bir an " BULUT BEN DUYGU!" diye bağırmak istedim ama yapamadım. Yutkunmakla yetindim.

"Ben de tek bir kişiyi sevmiştim." Kaşlarını çattı. "Sorun yoksa hikayenizi öğrenebilir miyim?" Başımı salladım. TABİİ Kİ YALAN OLAN HİKAYEMİ DİNLEYEBİLİRSİN! "Ben evliydim aslında." Ha ne ara evlendik Duygu? "Tatsız bir olay oldu. Yani bir bebek bekliyorduk." Durdum, yalanımı nasıl devam ettirecektim? "Evet, sizi dinliyorum."

"Sonra maalesef," Derin nefes aldım üzülmüş gibi yaptım. Elimi alnıma koydum. "Olmadı işte, kendisi bu yüzden evi terk etmemi söyledi. Ama ben daha küçüktüm." Elini omzuma koydu. "Lütfen, sizi üzdüysem sorun değil anlatmayın." Sinsice güldüm, ardından ağlama taklidime geri döndüm. "O yüzden boşandık. Bu kadar, beni dinlediğiniz için teşekkür ederim, gitmem lazım."

"Şey," dedi Bulut.  "Sizi tanıyor olabilir miyim?" Ne?! Olamazsın Bulut. "Kime benzettiniz beni?" Kaşlarını kaldırdı. "Anlattığım kişiye." O BENİM BULUT GELDİM BEN SENİ ÇOK ÖZLEDİM! "İnsan insana benzer ya. Bulut Bey çok teşekkür ederim. Umarım bir gün sevdiğiniz kadınla buluşursunuz." Masadan hızlıca kalktım ve Bulut'un cevap vermesini bile beklemeden lokantadan çıktım.

"Melike Hanım! Durun!" Durdum ve arkamı döndüm. "Bunu unuttunuz." Elinde olan fotoğraf! Bulut'un fotoğrafı! AAAAAA AAA AAAA AAAA! Elinden hızlıca çektim. Fotoğraf ortadan ikiye ayrıldı. "Şey benim önemli bir işim var şuan fotoğraf umrumda bile değil." Gördüğüm ilk taksiyi çevirdim.

BULUT'UN ANLATIMIYLA:

Neden böyle koşarak gitmişti? Yere eğildim ve yırtılmış fotoğrafı aldım. Bir dakika! Bu benim! Bu kadın beni tanıyor mu ki? Telefonumu hızla cebimden çıkardım ve numarayı tuşladım. "Melike'yi takip edin!" Benim sevdiğim kız Melike olabilir miydi?

...

"Barış abi! Bu fotoğrafa bakar mısın?" Barış merakla elimdeki yırtılmış fotoyu aldı ve şaşkınlıkla kaşlarını çattı. "D-duygu!"

"Ne Duygu'su abi?!"

Ufak bir çığlık attı. "Bunu nereden buldun?" Sinsice gülümsedim. "Bugün bir kızla konuştuk, eh fotoğraf onun cebinden düştü. " Kafama hafifçe vurdu. "Sen mal mısın? Bu o!"

"Kim?"

"Sevdiğin kız, adı Duygu!"

"Ne! Neden  o zaman bana yalan söyledi? Olamaz o eşiyle ayrılmış bir kere. Bana tüm hayatını anlattı." Barış gülümsedi. "Kız demek ki gerçekten hayattan bezmiş. Senden kurtulmak istiyor!"

"O Duygu mu?"

"Evet o Duygu..."

...

Seleme cenemeler çiçeklerim : ')

Umarım beğenmişsinizdir! Yani Bulut artık Duygu'yu tanımıyor. Yeniden tanışacaklar. Olay Kdrama oldu sjsjsjjsjwjsjsj. Her neyse sizi çok seviyorum çiçeklerim <3

"Kimseyi görmedim ben sizden daha güzel ♡"

❤️

@biryazarece

YT : https://www.youtube.com/@birosefanii0279









Sessiz Evler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin