Als het ongeveer 3 uur 's nachts is, begin ik moe te worden. "Gaan we door of wil jij nog blijven?" vraag ik aan Vince. "Ik heb er ook genoeg van. Ik ga wel nog even afscheid nemen van de jongens." Ik knik en ga op zoek naar Emma. Ik zie haar opnieuw zitten naast de dranktafel. "Vince en ik gaan ervandoor" zeg ik. Ze staat op en geeft me een knuffel. "We spreken elkaar snel als je terug bent van vakantie, toch?" vraagt ze tijdens de omhelzing. Ik laat haar even los en kijk haar aan. "Zelfs terwijl ik op vakantie ben geraak je niet van me af. Ik stuur hele dagen foto's door en je gaat nog blij zijn dat je even van me af bent" zeg ik met een grijns. Ze lacht en ik geef haar nog een knuffel. Dan komt Vince erbij staan en gaan we de school uit. Als we voor de school staan kijk ik nog een laatste keer om. 'Dag SAS, het was fijn om hier op school te zitten' denk ik in mezelf.
Deze keer moet ik wel op Vince zijn brommer met mijn mooie jurk. Mijn hakken doe ik uit en leg ik in de bak achteraan de brommer. Ik zet de helm op en ga achter Vince zitten. Mijn handen leg ik rond zijn middel en ik hou hem de hele weg stevig vast. Na een tijdje leg ik mijn hoofd op zijn rug. Ik neem hem nog iets steviger vast en voel zijn warmte door mijn lijf stromen. De koude wind op mijn benen gaat aan me voorbij. Het enige waar ik nu aan kan denken is Vince. Hij en ik. Wij alleen. Wij tegen de wereld. Niks kan ons kapot krijgen. Zo voelt het toch. Het begint plots te regenen waardoor we drijfnat toekomen bij zijn huis.
Hij doet zo snel mogelijk de deur open en we haasten ons naar binnen. Zijn ouders zijn niet thuis en komen ook pas heel laat thuis. Ik heb Olivier en Philippe al enkele keren ontmoet en ze zijn super vriendelijk. Maar stiekem ben ik toch blij dat Vince en ik nu alleen thuis zijn. In de living is het ook best koud. "Je kan een douche nemen als je wilt" stelt Vince voor. "Ik kan je droge kleren geven en dan kunnen we daarna onder een dekentje een film kijken. Of als je moe bent kunnen we natuurlijk direct gaan slapen" zegt hij. Heel even staar ik hem verliefd aan. "Camille?" vraagt hij als ik niet antwoord. "Oh ja sorry. Een douche zou fijn zijn."
Hij geeft me een joggingsbroek en een hoodie van hem om aan te doen en wijst me de weg naar de badkamer. Hij geeft me 2 handdoeken en legt snel uit hoe de douche werkt. Als hij weg zet ik een album van Taylor Swift op en stap ik snel in de douche. Het koude gevoel verdwijnt meteen als het warme water over mijn lichaam stroomt. Ondertussen zing ik zachtjes mee met 'enchanted' en 'mine' van mijn favoriete album 'speak now'. Na de douche ga ik naar beneden in de veel te grote hoodie en jogging van Vince. Het zit allebei wel heel comfortabel. Wanneer ik de living binnenkom zie ik Vince in de zetel zitten. "Hey" zeg ik. Hij draait zich om en staat recht. Als hij voor me staat geeft hij me een kus.
"Die kleren staan je goed" zegt hij met een knipoog. Ik voel mijn wangen rood worden en de vlinders in mijn buik fladderen harder dan ooit. Vince moet het gemerkt hebben want hij heeft een grijns op zijn gezicht. "Wat is er zo grappig?" vraag ik terwijl ik mijn armen op zijn schouders leg. Hij trekt me iets dichter naar zich toe. "Je bent gewoon heel schattig als je bloost" fluistert hij. Ik kijk in zijn ogen. Opnieuw voel ik diezelfde vlinders in mijn buik. Het gevoel wordt sterker en sterker. Ik breng mijn lippen naar die van Vince. Een lange en intense kus volgt. Tijdens de kus streelt hij met zijn hand door mijn haren waardoor ik moet glimlachen.
Hij lost de kus langzaam en kijkt me doordringend aan. "Ik hou zoveel van jou Camille" zegt hij en ik hoor de oprechtheid in zijn stem. Het is niet de eerste keer dat we dit tegen elkaar zeggen maar het blijft zo speciaal. "Ik hou ook van jou" zeg ik met evenveel oprechtheid. We kijken elkaar een tijdje verliefd aan en het liedje 'You are in love' komt in mijn hoofd. De melodie speelt zich af in mijn hoofd en ik neurie zacht mee. Vince, die geen idee heeft wat ik aan het neuriën ben, gaat er in mee en we beginnen zachtjes heen en weer te bewegen in het midden van de living. Hij legt zijn voorhoofd tegen dat van mij en ik sluit mijn ogen. Zachtjes zing ik de laatste zinnen van het refrein. "You are in love. True love. You are in love."
Taylor Swift is toch wel stiekem de main character :))
JE LEEST
Onbreekbaar
FanfictionDit verhaal gaat over Camille. Haar leven is zo goed als perfect. Ze is samen met de liefde van haar leven: Vince Dubois. Ze staat op het punt om af te studeren als modeontwerpster en gaat een prachtige toekomst tegemoet tot het noodlot toeslaat. P...