Emma
"Hoe kan je je gsm nu vergeten?" Vraagt Scott geïrriteerd. Ik zucht en ga terug naar binnen. Ik ga naar de living en zoek mijn gsm. "In plaats van daar te staan zou je me beter helpen zoeken" rol ik met mijn ogen. "Waar ben je laatst geweest met je gsm?" Vraagt hij. Ik herinner het plots. "Mijn gsm ligt in Camille's kamer"
Ik klop op haar deur en wacht op antwoord. Als ik niks hoor besluit ik gewoon naar binnen te gaan. "Camille, ik ben mijn gsm vergeten en ik...oh my God Camille!" Ze ligt bewusteloos op de grond. Ik ga naar haar toe en de angst overspoelt me meteen. "Scott kom helpen" roep ik. Hij komt binnen en we leggen Camille in haar bed.
Hij haalt een washandje met lauw water en houdt het tegen haar voorhoofd. Langzaam wordt ze wakker. "Camille, ik dacht even dat je weer in een coma lag" zeg ik opgelucht. Ze glimlacht zwak en neemt het washandje over van Scott. "Dank je. En sorry" zegt ze. "Het is oké, wat is er gebeurd?" Ze haalt haar schouders op.
"Ik was snacks gaan halen en plots verloor ik mijn evenwicht. Het is niks erg, jullie kunnen nog steeds gaan eten" zegt Camille. Ik schud mijn hoofd. "Neen wij gaan nergens heen" zeg ik vastberaden. Scott zucht geïrriteerd en gaat de kamer uit. Ik blijf bij Camille en zucht. "Emma, ik apprecieer alles wat je doet voor mij. Maar Scott heeft je ook nodig" zegt ze.
"Scott komt niet uit een coma van vijf jaar. Hij kan de aandacht wel even delen" zeg ik. "Even? Emma dit is al maanden het geval. Hij voelt zich buitengesloten in zijn eigen relatie." Ik kijk naar de grond en besef dat ze gelijk heeft. "Ik weet het, maar ik ben gewoon ongerust over jou" zeg ik. Ze kijkt me aan. "Ik denk dat ik ergens anders moet gaan wonen" zegt ze plots.
JE LEEST
Onbreekbaar
FanfictionDit verhaal gaat over Camille. Haar leven is zo goed als perfect. Ze is samen met de liefde van haar leven: Vince Dubois. Ze staat op het punt om af te studeren als modeontwerpster en gaat een prachtige toekomst tegemoet tot het noodlot toeslaat. P...