1-9

129 13 3
                                    

"Alo Lisa? Uzun zaman sonra beni aramaya nasıl cürret edersin?"  sesinin bile kontrolcü olması canımı sıkarken gözlerimi devirdim ve sakin olmaya çalıştım.

"Sizinle konuşmam gerekiyor."

Telefonun arkasındaki kahkaha sesi ağzımın ucuna kadar gelen küfürleri az daha serbest bıraktırıyordu. "Tamam gel. Benim yerim belli, büyük şirketteyim, 1 numara." anlımı ovarken nasıl bulacağımı anlamamıştım. "Konum atsanız."

"Ben öyle şeyler bilmem, çalışansın ve asıl maaş veren yerini mi bilmiyorsun LaLisa Manoban?"

İnternete girdim ve adamın ismini yazdım adres yazıyordu. "Tamam geleceğim yarım saate."

Telefon kapanırken hızlıca motora bindim ve şirketin önüne geldiğimde saat geç olmuştu.

İçeri girdiğimde en alt katta bacak bacak üstüne atmış geniş salonda oturan biri vardı. Güvenliğe cüzdanda bulduğum şirket kimliğini gösterdim ve içeri doğru adımladım. "Beyefendi sizi ilerdeki salonda bekliyor." Kafamı sallayıp zaten oraya doğru giderken adımlarımı hızlandırdım.

"Bay Kim?"

"Geç otur."

Yüzüme bakmadan konuşması canımı sıktı ama ondan daha nazik bir tavır da beklemem hata olurdu. "Oturmama gerek yok size tek bir şey sorcağım neden bu," duraksadım. Ne diyeceğimden emin değildim ama cümleleri toparlamaya çalışıyordum. "birlikteliğe karşısınız? Her şeyden önce siz, aşka düşman birisi misiniz?"

Tek kaşını havaya kaldırıp ilk kez yüzüme baktı. Oldukça yaşlıydı, beklediğimden daha fazla. "Hayır tabii ki değilim ama torunumu üzebilecek olman beni üzüyor ve geriyor." koltukta rahatsızca kımıldandı. "Geç otur anlatacağım, ilk defa karşıma çıkıp soruları yüzüme sorabilecek cesarettesin. Jennie'yi yem etmedin." Karşısına geçerken duruşumu oldukça dik tutmaya çalışıyordum. "O sizin torununuz, yem olacağını düşünmemiştim."

Gülümsedi ama samimiyetten uzaktı. "O böyle düşünmüyordur ama neyse. Yıllar önce erkek torunum aşık olduğunu söyleyerek para avcısı bir kızı getirdi. Onun parasını sadece yese iyiydi. Kıskandırma numaraları, seni bırakcağım numaralarıyla daha çok kendine bağımlı yapmak ve nicesi, tüm saçmalıklar. Nerede biliyor musun şu an torunum?"  dudaklarımı ıslattım. biraz gerilmiştim. "Nerede?"

"En uzaktaki kasabalrın birinde yerini kimseye söylemiyorum çünkü artık normal biri değil kimseyigörmek istemiyor çünkü beni dahil." güldü. "bile." gömleğinin yakalarını çekiştirdi. KOltukta oturuşumu dikelştirdim ve elimle oynmaya başladım. "Onun bana naısl desem bağlı olmasından çok benim ona bağlı olmam hoşuma gidiyor." sesim eskisi gibi rekabetçi değildi anlayışlıydı. Onu anlamıştım.

"Etkileyici ama onu bırakmayacağın konusunda nasıl emin olabilirim?"

"Olamazsınız hiçbir şeyden emin olamayacaksınız size ben söz verebilirim ama bu sefer de inanmayacaksınız. "

Derin bir nefes aldım. "Ama böyle giderse çoktan diğer torununuzu da kaybedeceksiniz, sizi hiç sevmeyecek uzaklaşacak bu şirket ve yaşamı umrunda olmayacak. Bundan eminim çünkü benzerini yaşıyorum."

Umarım Lisa böyle şeyler yaşıyordur ve yalancı konumunda olmuyorumdur. Bir süre düşündü. Bakışları yerdeydi. "Sözl-"

Kabul." bu bgurursuzluk anını sonuçta o hatırlamayacaktı. "Tamam. İzin veriyorum burada çalışmaya devam edebilirsiniz ve torunum da burada kalabilir." gözlerim sevinçle parlarken, çığlık atmamak için zor durdum sevinçten. "Teşekkürler elimden gelkdiğince üzmeyeceğim ama hiç üzmem diyemiyorum." gülümser sanki gibi oldu ama eliyle git işareti yaptı. "Sözleşme?" gözlerimin içine baktı, "Sana bun u tekklif ettiğimi öğrenirse beni affetmez ve yine nefret eder. Git hadi, yenmekle bitmeyecek kadar param var zaten." oldukça mutsuz gözüküyordu. "Efendim, maaşım ve torununuzun kalbi sizden alacağım şeylerdir. Birkaç şeyde var tabii..." duraksadım ve ensemi kaşıdım. "Bu maddi değil iyi akşamlar."

Telefonu aldım ve Jennie'ye mesaj attım. "Hayatım, deden beni çağırdı ve yaptığı her şey için özür diledi ve kabul ettim. Hayatımıza devam edebiliriz, çok uykum var. Evimde yatacağım ve sabah erkenden sana geleceğim."

Alarmı kurarken yedek Lisa'ya not düştüm ' mesajlara bak, her şey yolunda.' rahatla uyumaya gidebilirdim, farklı bir evrene.







Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







psykhe-JENLISAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin