Uykum çok fazla geldiği için aklıma bir fikir gelmiş ve görevlilerden bir kağıt ve kalem getirmelerini rica etmiştim.
Boş kağıtla bakışıyordum şimdi ne yazacağımı düşünürken, sonunda aklıma gelen fikirle gülümsedim.
'Merhaba Lisa, ben güçlü ruhlardan," biraz düşündüm. İsim vermemek daha mantıklıydı."Senin güçlü ve daha güzel versiyonunum. Eğer ben olmasaydım bu dünyada sende olmuyordu şu an lütfen dediklerime kulak ver. Jennie, senin ruh eşin. Her şeyden önce o kız senin ruhunun aradığı o töz. Lütfen ona ve aşkına sahip çık, karmaşık duyguların mutluluğunun önüne geçmesin ve cesur ol. Probleme odaklanma bu kızın tatlı gözlerine odaklan ve onu üzme. Eğer üzersen geri gelip anlının ortasına 'ben bir malım LalalaLisa' olarak dövme yaptırırım. Kendine dikkat et Lis."
-LaLisa.
Gülümseyerek son noktayı koyup hemşireye sabah bana bunu vermesi gerektiğini ve açmaması gerektiğini belirttim. Zarfın içine güzelce kağıdı yerleştirip bantlarken gülümsedim, zarfı getiren hemşire ile biraz flörtleşmem gerekmişti tabii ki.
Uyku gözlerimi kapatırken mutluydum.
-
"Hadi uykucu." çeneme oradan yanağıma ve şakağıma birer küçük öpücük kondu. "Uyanma vakti." kulağıma doğru fısıldadığında mutlulukla ona doğru mırıldandım. "Jennie...." keyifle gülümseyerek onu belinden tuttum ve diğer elimle yan tarafı yokladım. Burası yatağan boş kısmıydı onu yatırabilirdim. Çevik bir hareketle de yatırdığımda küçük bir çığlık attı. Üstüne çıktım ve şaşkınca ona baktım. "Ne? İlk defa mı görüyorsun beni?" Sayılır.
Kahkülleri vardı, yüzün tüm Jennie'lerden daha pürüzsüzdü. Tanrım. Her seferinde nasıl bu kadar güzel olabilir? Hatta daha güzel, nasıl?
"Bugün kutlama yapacağız daha kalk herkes bizi akşam bekliyor olacak yemek için." kaşlarımı çattım bunun ne olduğunu çözebilirdim, yavaşça gülümsedim ve dudaklarımı yanağına sürttüm. Gözleri anında kapanırken çenesine dişlerimi sürttüm ve öptüm orasını. "Lisa." flörtöz sesi beni gerçekten deli ediyordu. İç çektim ve ayağa kalkıp etrafa bakındım. Oldukça sade ama duvarda birçok resim olan bir odaydı. "Dün yaptığım resmi de asacağız daha bak." tabii ya. Sanat ve Jennie, keşke izleme fırsatım olsaydı. "Hadi yeni mi görüyorsun onları?" hafifçe beni omzumdan ittiğinde güldüm ve bileğini tuttum.
Avuç içini öptüğümde kafasını hafifçe yana çevirdi. "Çok güzelsin." "Teşekkür ederim." utangaçça gözlerini kırpıştırdı. İçimde bir burukluk vardı. Bu yer değiştirme işimdeki en huzurlu sabahımdı. "Biliyorsun terfi aldığın için en çok babaannen sevindi, üniversitede yükselmeni çok istiyor. Tezinde eş zamanlı onay gördü belki Tayland'a gideriz ne dersin?" yutkunduğumda bakışları iyi ki bende değildi çünkü babaanne dediği an yüzüm düşmüştü.
Onunla bu evrendeki gibi yakın olmayı ve beni sevip benim mutluluğumu istemesini çok isterdim. "Sonra arasam?" sesim cılız çıkmıştı. "Hayır Manoban sonra bana kızıyor müstakbel karına söz mü geçiremiyorsun diye. Hadi eşyaların dünden orada hazır giyin ve gel." Kapıdan çıktığında kapısı full cam olan giyinme odasına baktım, içerideki koltukta eşyalarım vardı. Yatağa oturup biraz düşündüm. Komodinin üstündeki çerçeve dikkatimi çekti. Ben Jennie ve 2 köpek. Gülümsedim. "Bu sefer iyi baya güzel iş çıkarmışsın Lisa."
Ben şimdi kötü versiyon olmuştum. Hayalim ya bir şirket ya da bir üniversitede görevli olmaktı, Lisa ikisini de yapmış üstüne Jennie ile mutlu hayat geçiriyor ve babaannesi ile çok iyi anlaşıyordu benim anladığım kadarıyla, bu versiyonum çok iyiydi. İç çektim ve sırtımı yatakla buluşturdum, gözlerim hafifçe kapanırken ağzımdan bir küfür çıktı. "Sikeyim."
-
"Lisa, sana hemen ben hazır olmanı söyledim kaç dakika geçti farkında mısın?" Güldüm. "Tatlı çöreğim kendisi gibi tatlı çörekler mi yapıyormuş?" gülümsedi ama gözlerini devirdi. Arkasına geçip beline sarıldım ve ellerini karnının üstünde birleştirdim. "Seni yanımdayken bile özlüyorum bazen Jennie." bu doğruydu. Her versiyonda ona temas etmediğin her an. "Bende seni. Merak etme akşam işten çıkışında evde olacağım." arkaya doğru kafasını çevirip yanağıma öpücük kondurdu, ve gözlerim huzurla kapanırken hafifçe kalçasıyla beni itip konuştu. "Lisa hazırlanmalıyız gerçekten, Rose yardıma geleceğim dedi ama gelmedi."
"Tabii ya o tam bir sürtük." Kaşları hafifçe yukarı kalktı ve gülümsemeye çalıştı. "Sakın bunu abimin yanında da söyleme eşi hakkında bu yorumdan hoşlanacağını sanmıyorum ben." gözlerim kocaman açılırken utançla başımı eğdim ve ona yardım etmek için çıkardığı tabakları kurulamaya başladım, yeni henüz yıkanmışlar ve ıslaktı.
saçları bu tarz ikisinin boyut şekil ve renk olarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psykhe-JENLISA
Hayran KurguLisa'nın arkadaşı Lisa'ya yeni bulduğu mistik yöntemi onun üzerinde denemek istediğini söyler ve izin alır. Daha sonra her evrende Jennie, bir şekilde karşısında çıkar veya hayatında olur. "Adından emin değilim ama anlatayım yapacağımız şeyi ben," ç...