1-14

127 11 7
                                    

Yavaşça elimdeki kadehi havaya kaldırarak masada ayağa kalktım, tüm gözler beni bulurken derin bir nefes aldım. "Benim, tekrardan bu hayata gelsem, ruhumun ihtiyacı olacak tek şey ne bu iş teklifleri ne bu ev ne de başka şey tek arayacağım Jennie olurdu." heyecanlıydım çünkü bu insanları normalde tanımıyordum. Herkes gülümsemeye başlayınca doğru yolda olduğumu anladım. Ben ama bu işleri çok beceremezdim de. "Ruhumun, bedenimin veya yaşamımın en anlamlı kısmı Jennie ile yaşadığım ve yaşayacağım kısımlar oldu ve olacak . o," yavaşça gözleri dolu bir şekilde beni izleyen Jennie'ye döndüm ve gülümsedim bende.

"Bu hayatta değil sadece her yaşamımda eminim ki benim ay ışığımdır. Geceme doğar ve huzuru bana getirir, her sabah gün ışığımdır sabahı yapar ve bana yaşamı getirir, onun aşkına sahip olmak beni en doğru ve düzgün hayata yaşamaya itti, mutluluğa ve huzura, ruhsal sağlığa ve dinginliğe, neşeye ve sevince ben sahip oldum." Doğruydu. Aşkına kalbini açan Lisa, en doğru Lisa olmuştu.

Lisa, Lisaydı işte. Jennie ile en iyisi olabilecek basit sade bir ruhtu Lisa.

Jennie'nin gözlerinden yavaşça süzülürken yaşlar bende ağlamamak için zor duruyordum ama kadehi birden diktim ve masadaki herkes güldü. "Üzgünüm, gerçekten masada üstüne atlamamak için bunu içmem gerekiyordu." Hyung öksürdüğünde bacağıma dürttü, abisinin de olduğu aklıma geldiğinde yavaşça kafamı ona çevirdim. "Ah şey kusura bakmayın." abisi gülümsüyordu ama biraz da bozulmuştu. Herkes sırıtırken, o hariç, yavaşça kadehi doldurdum ve kaldırdım.... "Sağlığa ve mutluluğa. Birlikteliğe ve aşka. Yaşama ve huzura. Jennie ve bana!"

"Jennie ve Lisa'ya...."

Herkes bu şekilde dediğimi çevirip kadehleri tokuşturdu. Uyuyacaktım. Sonra Jennie olmyacaktı. Farklı bir versiyonu olacaktı ama belki de bu huzur yoktu, aptal bir Lisa olacaktı.

Belirsizlik mutsuz etmişti. Sabah uyanıp bu kadınla teknede olmak istiyordum. Çoktan bir tekne kiralamış ve not olarak hatırlatıcı bırakmıştım. Tahmin ettiğim gibi kayıtlı olan kartları Lisa'nın full doluydu zengin sürtük.

Etrafı toplamıştık ve gecenin sonunda yatak odamızda pijamalarımızı giymiş yalnızdık. İlk yatağa giren Jennie oldu. Kahvemden büyük yudum aldım. "Bu gece ne kadar çok kahve içtin Lisa."

"Vücudum çok kafeine ihtiyaç duydu." güldü. "Ve çok az içki aldın. Bu enteresan şahsen çünkü malum senin bir şarap fıçısı olduğunu düşünürdükte biz." Neden acaba her versiyonumda alkol düşkünlüğüm vardı. "Bir alkol bir de Jennie düşkünlüğüm var. İlki değişebilir ama ikincisi asla." aslan gibi kükreyip onu güldürdüğümde kendimi yatağa attım ve hızlıca üstüne çıktım. "Lütfen beni yeme tatlı aslan." dudağını oyuncu bir şekilde büzdüğünde güldüm. "Ama sanki yemem için o dudağı öyle yapıyorsun." güldü ve ellerini benim ellerimden çıkarmaya boşuna da olsa çabaladı.

Kafamı olumsuz anlamda sallayıp ağırlığımı vermeden kucağında aşağı doğru kaydım ve ona baktım. "Eğer biraz daha kımıldarsan bir aslan gibi üstündekileri yırtarak çıkartırım." gözlerini devirdi. "Normal bir şekilde de çıkarabilirsin bebeğim."

Tamam o farklı versiyonumun sevgilisiydi ama birkaç defa öpebilirdim sonuçta onun vücuduydu. Onun boynuna doğru gidip birkaç küçük öpücük bırakıp yavaşça dilimde öptüğüm yerlerin üstünde gezindim elleri benim parmaklarımı sıktığında boynunda derin bir nefes aldım. Tenine özel olan bu kokusu insanı mest ederdi.

Çenesine doğru bu sefer dilimi bastırarak bir yol çizdiğimde inledi ve açılan aralanan dudaklarını fırsat bilip alt dududağını yavaşça ağzımın içine aldım. O kadar yavaş emiyordum ki sanki bu öpüş sonsuza kadar bu yavaşlıkta devam edecekti.

O da benim üst dudağımı emmeye başladığında inleyen taraf bu sefer bendim. Onun diline yavaşça dilimi sürtüp alt dudağına da hafifçe sürttüm, dilimi emmeye başladığında çıldıracak gibi oldum ve ani bir hareketle ellerini tek elinle tutup başının üstüne sabitledim ve boştan olan elim yavaşça pijamasından içeri girip onun göğüslerine ulaştı. Soğuk ellerimle biraz kasılan vücudu tanıdık olan elleri fark edince rahatladı. Birbirimizin dudaklarını bu sefer kanatırcasına öpüyorduk sürekli dilimi emmeye çalışması gerçekten aklımı başımdan zevkten alıyordu.

Zevkle altımda kasılan vücudu benim onu anlatamayacağım derecede isteğim, hepsini elimin tersiyle itip yumuşak göğüslerinden elimi çekip kendimi yana doğru attım. "Bu gece değil yarın evlilik teklifinden sonra güzelce sevişmek istiyorum." hiç istemediğim bu olasılığı gözlerim kapalı tek nefeste söyledim. "Çok yorulduk bugün zaten ama seni istiyordum." nefesini düzene sokmaya çalışırken konuştu. Ona doğru başımı çevirdim ve kızaran yanağına elimi koydum, utanmış mıydı? Ya da salgılanan hormonlardandı bu. Yavaşça okşadım yanağını çok güzel biriydi. "Her anın özel olmasını istiyorum yarının. Denizde olacağız." heyecanla gözleri parlarken bana doğru sokuldu. "Ben seni çok seviyorum."

Başını göğüsüme koydu yavaşça.

"Bende seni bebeğim, çok seviyorum." başına öpücük kondurdum. Uykum beni ele geçirecekti ve ilk defa bundan çok fazla nefret ediyordum ....

Bu hafta fazla JenLisa yüklenmesi ben yaşıyorum cqcqxqxxq

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu hafta fazla JenLisa yüklenmesi ben yaşıyorum cqcqxqxxq. Bölümler hazır olduğu için uzun zaman yok finale kısaca.

psykhe-JENLISAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin