1-18

106 13 4
                                    

Rose beni enerji akademisinin önünde bekliyordu, heyecandan ellerim terliyordu. Kapının önünde sabırsız bekleyişini gördüğümde sırıttım. "Sen neredesin? Çok önemli bir şey söyleyeceğim neden mesajlarıma cevap vermiyorsun ve telefonu suratıma beni dinlemeden kapatıyorsun?" elimi hava kaldırdım ve hızlıca binaya girdim. "Lisa ne oluyor?" Arkamdan gelen Rose'a kısa bakış atım keşişin odasına tıklatmadan veya izin almadan girdim, takın giymiş adam şaşkınca bana döndü ve sonra gülümseyerek sandalyesine oturdu. "Jennie ile karşılaştım."

"Ne!?" arkamda şaşıran Rose'u çokta umursamadım. "Biliyordum. Ruh bağlarınız ortak noktada birleşiyor." sakince arkasına dayandığında yutkundum. "Neden bana söylemedin? Acı çekiyorum kaç haftadır?" Gülümsedi, rahat tavırları sinirimi bozmuyor değildi ama sonuçta iyi bir keşişti. 

"Eğer söyleseydim benim karmamı nasıl kime temizletecektik Lisa?" Haklıydı. Rahatlamam gerekiyordu sonunda onu bulmuştum ama gergindim, şimdi ne olacaktı? "Ne kadar çabuk alıştın değil mi kurulu bir düzende ufak değişiklikler yapmaya, sonrası görmeden başka yere adeta ışınlanmaya." bakışlarımı kaçırdım, haklıydı. Bu doğruydu maalesef ki....


"Aslında ben ona çok alıştım keşiş." Kahkaha attığında kaşlarım havaya kalktı ve ona baktım. "Yanlış anlama, senin karakterini her evrende değiştirdiği o kadar bariz ki, ama şunu söyleyeyim bu sefer kolay olmayacak." 

"O ne demek."

"Üzgünüm terapiye gitmem lazım." Beni dinlemeden kapıdan çıkarken arkasından bağırdım, sinirden ellerim titriyordu. "Sen terapi yapamazsın! Psikolog değilsin sen!" arkasını yine beni çıldırtan yavaşlıkta döndü ve cevapladı. "Zaten bir enerji terapisiydi LaLisa. Ayrıca karma işini de çözdüm, rica ederim." anlayışla başını sallayıp uzaklaştığında yanaklarım kızardı, çünkü gerçekten yardımcı olmaya çalışmıştı ama duygularım bazen çabuk yükseliyordu. "Bu kız sana ekstra sinir yükledi. İnanamıyorum. Ayrıca bizim okulda sanırım asistan olarak çalışıyor." gülümseyerek Rose'a döndüm ve omzuna kolumu attım. "Biliyorum, hadi kahve içmeye gidelim ben yapacağım." 

Başına öpücük kondurdum gözlerini devirse de mutluydu.  

-Geçiş bölümü- çok tatlılar bilmem kaç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Geçiş bölümü- çok tatlılar bilmem kaç....

psykhe-JENLISAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin