Merhabalar, nasılsınız?
HİKAYEDEKİ HER OLAY VE HERKES HAYAL ÜRÜNÜDÜR!
Keyifli okumalar 🇹🇷
🌊Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. 🌊
○
Asena oturduğu yerde daha rahat bir pozisyon alırken evin içindeki koşuşturmayı izliyordu. Çiçek yengesi aceleyle bir sağa bir sola gidiyordu.
Yanında oturup telefonuyla oynayan ikiliye baktı. Ülkü yanına gelip başını dizlerinin üstüne koyup uzanırken ,Tomris hemen yanlarına koltuğun önüne yere çökmüştü .
Tomris kuzeni olurdu . Ülkü ise korkunç bir olayla tanıştığı kardeşi olan kadındı .
Çiçek yengesini takip eden Zeliha yengesine takıldı bu kez bakışları . Heyecanlı heyecanlı ordan oraya koşturmaları komik duruyordu . Yanlarına annesinin de eklenmesiyle kadro tamamlanmıştı.
Bu kadar acelenin sebebi kuzeni, Kılıçtı . Kara Harp okulundan mezun olacaktı . Mezuniyet töreni için birlikte gideceklerdi. Olaya bir sarı kafanın dahil olduğunu görünce gülümsedi. Kılıç'ın kız kardeşi, Mineldi .
Sarı kafayla göz göze geldi . Beline dayadığı elleriyle kızma moduna geçtiğini gördü.
" Siz üçünüz neden yatıyorsunuz ? Yetişemeyeceğiz ,bir el atın . Allahım ,Ülkü sevdiğin adam mezun oluyor biraz heyecanlanır mısın? " diye azarladı herkesi. Ülkü yattığı yerden boğazına kaçan tükürükle öksürük krizini girdi. Asena ensesinden tuttuğu gibi kızı kaldırırken öksürmekten kızaran yüzün sahibi derin bir nefes aldı . Az kalsın öteki dünyaya gidiyordu.
" Ne saçmalıyorsun sarı kafa? " Diyerek sarı kafaya kızdı. Aslında bütün Demirhanlar Kılıçla arasında olan farklı ilişkiyi görüyordu, biliyordu. Aileden olmamasına rağmen aileden gören Demirhanlara çok şey borçluydu ama utanıyordu işte . Hem aralarında ismi konulmuş bir şey yoktu.
Tomris ayağa kalkarken içeriye Aslan amcası girdi. Kızlar kendilerini toparlarken ,Aslan onlara gülümsedi .
" Hazırsanız çıkalım mı ?" Diye sordu . İçeriden kulağının pasını alan ses ,karısına aitti .
" Ay Aslan hazır değilim ben ."
Gülerek kızların yanına otururken Asenayı kolunun altına çekti. Sertçe yutkunurken gülümsemeye devam etti .
Kardeşi Murat şehit olalı kaç sene geçmişti . Emaneti, çiçeği ,Asenası kolunun altındaydı ama bir baba yarısı olabiliyorlar mıydı muamaydı. Daha 12 yaşında babasını kaybeden Asenası şimdi 20 yaşında genç bir kızdı.
" Amca heyecan var mı ?" Diye sordu Tomris . Aslan yeğenine bakıp onayladı .
Demirhanlar olarak üç kardeşlerdi . En büyükleri Tuğruldu onun iki çocuğu vardı ; Tomrisle ,Karan . Ortancası kendisiydi Tuğrulla arasında 1 yaş olduğu için abi demiyordu , kendisinin de; Kılıç ve Minel'i vardı . En küçükle Murattı o da şehit olalı 8 sene geçmişti . Murat'ın ise tek bir çiçeği vardı . Kolunun altında sessiz sakin duran Asenaydı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEVRİM-İ VATAN
ActionHer şey bir operasyonla başladı. Operasyon sona erdiğinde, kader ağlarını ördü, yer yerinden oynadı. Gizli istihbarat personeli Asena Demirhan, ekibiyle birlikte Özel Kuvvetler Turan Timi'nin sırlarını taşıyan dosyayı ve hain şahsı güvenle ülkeye ge...