8.DEVRİM

782 45 35
                                    

Merhabalar,nasılsınız ?

İyi olmadığınızı ,kendinizi güvende hissetmediğinizi biliyorum.  Aynı duyguları paylaşıyoruz.  Söyleyecek çok sözüm var ,eleştireceğim çok şey var ama dilimden dökmeyeceğim

Çiçek açmaları gereken yaşlarında katledilen İkbal ve Ayşenur ,kalbimizdesiniz. Umarım gittiğiniz yerde acı çekmiyorsunuzdur, mutlusunuzdur. Sizin için ve diğer kardeşlerimiz için savaşıyoruz, savaşacağız da . Hemen arkasından bir kadın cinayeti haberi gelen Fatma Özdemir , platonik aşığı tarafından değil Takıntılı manyağı yüzünden öldürülen.

Artık bir şeyler yapmaları gerekiyor artık biz kadınları, çocukları, hayvanları korumaları gerekiyorSokakta arkamızdan biri geliyor mu korkusuyla yaşamak zorunda değiliz , kalbimizi sarmaşık misali  saracak korku tohumlarıyla nefes almak istemiyoruz . Bizi korumanızı istiyoruz.  Verilen cezaların daha ağır ve caydırıcı olmasını istiyoruz.

Bir kadın olarak bunları istemem hakkım . Dava edersem bilgilerimin paylaşılmasını istemiyoruz. 

İstanbul sözleşmesini geri istiyoruz .#istanbulsözleşmesiyaşatır

İstediğiniz kadar kulağınızı tıkayın daha yüksek sesle bağırmaktan asla vazgeçmeyeceğiz çünkü kadın kadının kurdu değil yurdudur . Savaşımız kız kardeşlerimiz için .

Eğer sıradaki bensem anneme sarıl bu şehri yak !

Ayrı bir parantezi Narin çiçeğimize açmak istiyorum  . Seni unutmadık Narin ,katillerinin bulunup senin mezarında huzur içinde olmasını en içten diliyoruz.  Çok üzgünüm ve özür dilerim seni de koruyamadık ya .

#kadınaçocuğaşiddetehayır.

Ey kahraman Türk kadını, sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın.

Siz kadınları, Allah emâneti olarak aldınız. (Müslüm, Hac,147)

Bir parantez de Allah'ın sessiz kulları olan hayvanlar için açıyorum.  Biraz vicdan biraz kalbinizde merhamet duygusu ya ne istediğiniz ne zararları vardı size?  Sığmadığınız mı aynı toprağın üstüne ? Çok mu gördünüz hayvanları ? Yasa sizin kötü kalbiniz için bir bahane ,dilerim ki kara kalbinize beyaz ekilir de pişmanlık duygunuz kabarır .#gebzedekatliamvar #yasayıgeriçek

Pençe-Kilit şehidi sözleşmeli er Sefer Alan'ın mekanı cennet olsun . Kahramanlar can verir yurdu yaşatmak için .

🌊Lütfen beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın .🌊

Keyifli okumalar 🇹🇷

BÖLÜMDE HERHANGİ BİR KURULUŞ KÖTÜLENMEMİŞTİR.  HEPSİ KURGUDUR.  HER OLAY VE HER İSİM HAYAL ÜRÜNÜDÜR!

Be a voice . Not an echo .
__________________________

Bir ses ol . Bir yankı değil.

DEVRİM-İ VATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin