2.DEVRİM

1.1K 58 106
                                    

Merhabalar, nasılsınız?

Hikayedeki her olay ve herkes hayal ürünüdür!

Medya : Murat Demirhan ile Asena Demirhan

🌊Lütfen oy vermeye ve yorum yapmayı unutmayınız .🌊

" Şerefe. " diyerek rakıyı kafaya diken arkadaşına göz devirdi ,Murat .

Kenan ,Buğra ve Oğuzla birlikte toplanmış kendi evinin bahçesinde rakı içiyorlardı. Daha doğrusu onlar içiyor ,Murat içmiyordu.

Hem evliydi hem çocuğu vardı ,neden içsindi? Bıkkınlıkla nefes verirken masanın altından şişeyi alarak Kenan'ın bardağına yarıya kadar doldurdu . Üstüne suyu koyarken, Kenan gülerek arkadaşının omzuna vurdu .

" Heytt be . Benden başka kime böyle özel hizmet ediyorsun ?" demişti ama sesi sarhoşluğa bulanmış , harfleri yanlış telaffuz etmesine neden olmuştu.

Murat günün bilmem kaçıncı kez gözünü devirdi . Bazen bunların beyninin olup olmadığını çok düşünüyordu. Bir an geliyordu gerçekten beyni olduklarını ortaya koyarcasına zeki bir plan yapıyorlardı, bir an geliyordu beyni olmadıklarına ispatlarcasına konuşuyorlardı .

" Karıma ve kızıma ." Kısa ve öz konuşmuştu. Hepsi bir anda alkışlamaya başladı,Murat'ı . Oturduğu yerden endişeyle masaya doğru eğildi .

" Lan napıyorsunuz ? Kızım uyuyor ."

Murat'ın tehditkar sesiyle anında alkış yapmayı kestiler . Buğra ,kıvırcık saçlarında kalan elini son bir gayretle çekmeye çalıştı . Gelmeyen eliyle dehşete düşerken bir anlık dengesini kaybetmişti . Sandalyeyle birlikte sertçe çime yapışırken ağlamaklı sesiyle konuştu " Saçım elimi yuttu. Elsiz kaldım . Ben nasıl silah kullanacağım? "

Bu sefer göz deviren kişi ,Oğuzdu. Sadece bir bardak içmiş ,Murat'ın dondurmasına izin vermemişti. Yanı başında yere yapışan salak arkadaşını sandalyeyle birlikte kaldırmıştı.

" Lan ben uçuyor muyum ?" Diyerek şaşkınlıkla etrafına baktı Buğra . En son yerdeydi şimdi nasıl düzelmişti. Bayık bakışları Oğuz'u bulduğunda gülümsedi. Bir elini yanağına koyarak diğer yanağını sulu bir şekilde öptü .

" Canım arkadaşım ya ."

Oğuz yanağına kondurulan sulu öpücükle iğrenerek uzaklaştı. Tişörtünü kaldırarak yanağını kızartacak derecede sildi .

Silerken homurdanmasını asla kesmedi. " Lan pis herif ne öpüyorsun beni ? İğrenç mahlukat. Beni bir daha öpersen sana karargahı yalatırım. "

Üzüntüyle Oğuz'a baktıktan sonra saçını tekrar kurtarmaya çalıştı. Uzamış saçlarını kesme vakti gelmişti ama daha vakit bulamamıştı. Şimdi ise kıvırcık saçları elini yutmuştu . Reva mıydı bu ?

DEVRİM-İ VATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin