7.DEVRİM

791 56 330
                                    

Merhabalar,nasılsınız ?

🌊Lütfen beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın .🌊

Keyifli okumalar 🇹🇷

Şehit edilen polis memurumuz Şeyda Yılmaz'ın mekanı cennet olsun. Ailesine ve yakınlarına baş sağlığı ,sabır diliyorum. Size minettarız .🇹🇷

Souls don't meet by accident
___________

Ruhlar tesadüfen buluşmaz .

Bulutların üstündeymiş gibi hissettiğim duygu tüm iliklerimdeydi. Kendimi o kadar mutlu hissediyordum ki gerçek olamazdı. Mutluluk benden tam olarak ayrılalı çok olmuştu. Tamamen unutmamış olsam dahi yarımdı hep.

Saçımı okşayan el ,burnuma dolan barut kokusu ve yanında soluduğum kendine has kokusu o kadar tanıdıktı ki .

Babamdı.

Saçımı okşayan şefkatli el, babamdı .

İçimdeki huzur ,güven duygusu bu kadar amansız tek babam için filizlenirdi.

Ve bu bir rüyaydı. Gerçek olması için canımı verirdim ama koca bir rüyaydı. Gözlerimi açmak istemiyordum, sıcaklığını kaybetmek istemiyordum. Babamın yokluğunu tüm kalbimde yeniden hissetmek istemiyordum.

Ben babamı istiyordum.

Yeni doğan güneş içinde bulunduğumuz ormanın her tarafını aydınlığa buladı. Ayaklarımın altındaki çiçekler güzel kokularını rüzgar yardımıyla burnuma taşıdı , kuş cıvıltıları sessizliğimizi böldü .

Kanlı canlı karşımdaydı . Ela gözleri ışıldayarak bana bakıyordu .Göz bebeklerinin merkezinde kendimi görmek gözlerimi doldurdu.

Ne kadar uzun zamandır ela gözlerinde kendi yansımamı görmemiştim?

Çok uzun zamandır. Sesini bile unutacak kadar uzun .

Titreyen elleriyle saçlarıma uzandı ama dokunamadı. Kendinde o hakkı görmedi. Dolan gözlerim nehir misali taştı. Kırıldım ,saçlarıma dokunma hakkını kendinde görmemesi kalbimi bin parçaya böldü .

" Çiçeğim . " Yanımda olduğu 12 yıl boyunca bana gösterdiği sevginin emareleri sesine yansıdı .

Öldüm . Yemin ederim öldüm .

Babamın özleminden öldüm .

" Ağlama güzel kızım ağlama bebeğim . Ben çok üzgünüm . Seni soldurmalarına izin verdiğim için üzüntüden geberiyorum. Özür dilerim. Çok özür dilerim. "

Gözlerinden akan yaşla ormanın ve kalbimin karanlığa gömülmesi aynı anda oldu . Toprağa karışan tek damla kalbime öyle bir yasa boğdu ki nefes alamadığımı farkettim.

Bir el boğazımı sımsıkı tutmuş nefes almamı engeliyordu. Ciğerlerim hep ihtiyaç duyduğu nefese itiraz ediyordu.

Göz yaşını silmek amacıyla yaklaşmak istedim ,ilerleyemedim. Olduğum yerde kalmam için ayaklarımda pranga vardı.

DEVRİM-İ VATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin