9.DEVRİM

804 50 328
                                    

Merhabalar, nasılsınız ?

Hikayedeki her olay ve herkes hayal ürünüdür.

Keyifli okumalar 🇹🇷

🌊Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın  .🌊

Rojin'in ailesine baş sağlığı ve sabır diliyorum.  Keşke sağ salim bulunsaydı ama olmadı . Mekanın cennet olsun Rojin .

Ülkede şu an başka sorun olan yenidoğan çetesi hakkında hiç bir şey söylemeyeceğim.  Tek diyeceğim ise Allah belanızı versin.  Öldürdüğünüz bebeklerin ahı bir ömür üstünüzde olsun.

#türkiyetürklerindir

Ankara'da TUSAŞ'A terör saldırısını şiddetle kınıyorum. Teröre lanet olsun ,her şehidin kanı ,her anne ,baba , ve çocuğun ahı boynunuza ip olup sizi boğar inşallah.

Şehitlerimize Allah'tan rahmet, yaralarımıza acil şifalar diliyorum. Milletimizin ve ülkemizin başı sağ olsun .

Doğum gününü kutlamayı unuttuğum iki karakterim var.  2 Eylül,Kardelen Günebakan ve 16 Ekim Özdemir Aydın . İyi ki benimlesiniz ,iyi ki sizi yazıyorum ♡

Uykumun en derin ve güzel  yerinde odamda benden başka birinin varlığını hissettim . Gözlerim anında açılırken hareket etmemeye çalıştım.  Çıkaracağım en küçük ses büyük sorunlar doğurabilirdi

Nefesimi tutarken ,zihnim olasılıkları bir bir hesaplamaya başlamıştı. Yaklaşan adım seslerini tek kişi olduğunu gösteriyordu ama evde başka birileri var mıydı bilemiyordum . Buğlem'in evdeki varlığı ,zihnime çoktan kırmızı alarmları çalıştırmıştı.  Ya bizimkilere zarar verirseler? Siktir evde çocuk vardı .

Bu kadar güvenlik önlemini nasıl geçebilmişti ?

Daha çok yakınlaştığını duyduğum adım sesleriyle saniyelerle  yaraşırcasına yastığın altından kaptığım silahın emniyetini açarak suliete çevirdim.

Çevirdim ama suilet hiç yabancı çıkmamıştı aksine o kadar tanıdıktı ki götle don gibiydik onunla . Kuyruğum olan başka isimlerden biriydi sadece.

" Ay Ase çek şu silahı be.  Burnumu kıracaksın . "

Elimle gözlerimi avuşturdum, bulanık görüşümü düzeltmek istedim .  Karanlık olsa bile şekillenen hatlar sesini duyduğum kişiye aitti .

" Ezra ? Napıyorsun lan burda ?"

Bana cevap vermeyip komodinin üstünde duran lambayı açtı . Çarpılmış mıydı acaba ? İçimden koruyucu dua okumaya başladım. Allahım sen beni koru Yarabbim.  Amin .

Aydınlanan odayla ilk önce ayaklarına baktımAllahıma çok şükür ters değildi ,çarpılmamıştı . Üstümden kalkan yükle derin nefes aldım .

DEVRİM-İ VATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin