5.DEVRİM

904 52 129
                                    

Merhabalar, nasılsınız?

Hikayedeki her olay ve herkes hayal ürünüdür!

🌊Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın .🌊

Keyifli okumalar 🇹🇷

Merak etmeyin bölüm ne zaman diye beni darlayamıyorsunuz diye üzülmeyin bu görevi layıkıyla yerine getiren biri var . Değil mi ?user170921

Murat ,arabasını çalıştırıp karargahtan çıkacakken bir anda arabasının önüne Buğra'nın atlamasıyla ani bir fren yaptıFrenin acı sesi tüm karargahta yankılandı .

Kalbi göğüs kafesine sertçe vurdu . Siniri ve korkuyla gözlerini hırsla arabanın önündeki mal değneğine dikti .

" Lan mal napıyorsun ?" hiddetle çıkan sesini kontrol edemedi . Hâlâ göğsüne sertçe vuran kalbinin uğultulu sesi kulaklarındaydı.

Buğra ,Murat'ın ona bağırmasıyla gözlerini büyüttü . Arabasına tek başına binerse döverdi . Sağına bakarak Kenan ve Oğuz'un nerde kaldığını görmeye çalıştı.

" Sana diyorum sana. " Murat'ın daha yüksek sesle bağırmasıyla yerinden sıçradıAlev alev yanan ela gözlerle derince yutkundu.  Kendisini ezmek ister gibi bakıyordu ve arkadaşının bunu yapacağına inancı tamdı .

" Durman için yaptım. " dediği an arkadaşının gaza basması aynı vakitte gerçekleşti.

Refleksle kendini sağa doğru attı.  Hemen yanında duran araba tekerleğiyle gözlerinin içine tozlar kaçtı.  Yaşıyordu değil mi ? Kafasını yerden az bir milimle kaldırıp etrafına baktı.  Kesinlikle yaşıyordu.

Hakketmişti  . Murat Demirhan damarına basılacak bir adam değildi . Genelde sakin olan bu adamın sinirine bastığınızda etraftan toz olmanız gerekirdi. Siniri bir ateşti ve kimsenin külünü dahi bırakmayacak şekilde yakmadan durmazdı.

" İyi misin  ?" Az önce arabayı korkutmak amaçlı üzerine sürmemiş gibi sormasıyla güldü ,Buğra .

En azından arkadaşı olduğum için bana merhamet ediyor diye içinden geçirdi.

İyiyim manasında sağ baş parmağını kaldırdı .

Burnundan sertçe solayan Murat gözlerini devirdi . Bu korku bir kaç gün  kendisine  bulaşmamasını sağlardı artık diyecekti ama arkadaşı tam bir arsız olduğu için çok uzun sürmeden tekrar onunla uğraşacaktı .

" İyiysen kalk artıkKenanla Oğuz geliyor ." Ela gözlerini karargahtan çıkan arkadaşlarına dikerken dedi .

Buğra yattığı yerden oturur pozisyona geçti . Toz içinde kalan kıvırcık saçlarını tek eliyle güzelce silkeledi.  Anlamaz gözlerle ona bakan Oğuz'a göz kırparak kalktıKenan en öne binerken diğer ikili arkaya çoktan yerleşmişti .

DEVRİM-İ VATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin