Merhabalar, nasılsınız ?
Bilen bilir kitabın kurgusunu değiştirerek tekrar yazmaya başlıyorum . Yanımda olup destek veren herkese çok teşekkür ederim ♡
Buraya başlama tarihinizi alabilir miyim?
Herkese şimdiden keyifli okumalar dilerim 🇹🇷
🌊Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. 🌊
HİKAYEDEKİ HER OLAY VE HERKES HAYAL ÜRÜNÜDÜR!
Vatan uğruna şehit olan askerlerimizin mekanın cennet olması , vatan uğruna savaşan askerlerimizin ayağına taş değmemesi dileğiyle .
○
Bir Hilal Uğruna Yarab Ne Güneşler Batıyor 🇹🇷
○
Bir oyuna giriyorsan her zaman cesur olmak zorundasın . Yenileceğini bilmene rağmen gireceksin o oyuna . Kazandıkların ve kaybettiklerini göze alarak ,savaşacaksın.
Eğer yeniliyorsan karşı tarafında en az senin kadar hasar aldığından emin ol .
Bel altı vurmaktan asla çekinme, onlar senin düşmanın. Bir grup gencin beynini yıkayarak ektikleri düşünce buydu .
Uzun boylu, hafif göbeği olan iri yarı adam sakallarını okşarken yüzünde nefret dolu bir gülümsemeyle, kendisine hizmet edecek olan gençlerin eğitilmesini izliyordu. Bu gençlere silah eğitimi vererek askerlerin üstüne salmayı hedefliyordu.
Tabi bu sadece görünendi. Aklındaki tilkilerin hareketlenmesiyle daha büyük gülümsedi . Onları öyle bir oyuna sürükleyecekti ki vatan için savaştıklarını düşünürlerken o istediğini alacaktı.
Gençlerden birinin dengesini sağlayamayıp yere düştüğünü gördüğünde dişlerini sıktı . Karşılarında yetenekli Türk askeri varken o bu salakları olmayan yeteneklerine rağmen eğitip onların üstüne salıyordu.
Böyle beceriksiz bir grupla onları tabii yenemeyiz diye içinden geçirdi.
" Kaldırın şu salağı yerden ." Diye bağırdı. Yandaşları onun sinirli haliyle korkarak gencin ensesinden tuttuğu gibi kaldırdılar .
Arkasından kendisine yaklaşan adım sesiyle aniden arkasına döndü. Gördüğü kişi memnuniyetle gülümsemesine neden oldu . Bugün ne güzel bir gündü böyle .
" Konuşmamız gerekiyor. " diyen kadın karşısındaki adamın gülümsemesine göz devirdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEVRİM-İ VATAN
ActionHer şey bir operasyonla başladı. Operasyon sona erdiğinde, kader ağlarını ördü, yer yerinden oynadı. Gizli istihbarat personeli Asena Demirhan, ekibiyle birlikte Özel Kuvvetler Turan Timi'nin sırlarını taşıyan dosyayı ve hain şahsı güvenle ülkeye ge...