3. DEVRİM

999 55 143
                                    

Merhabalar,nasılsınız?

Hikayedeki her olay ve herkes hayal ürünüdür !

🌊Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. 🌊

TURAN : 1-Turancıların dünyadaki bütün Türkleri birleştirerek kurmayı amaçladıkları ülkenin adı.
2- Türklerin Orta Asya'daki en eski yurtları.
3- Cesur, atılgan.

Keyifli okumalar 🇹🇷

Hakkari'nin yüksek dağlarına yuva yapmış karargahta binlerce asker çalışıyordu .

Gece gündüz demeden vatan için nöbet tutuyordu ,yiğitler .

Yaşanılan tüm zorluklara göğüs gererek yapıyorlardı bunu . Herhangi bir beklentileri olmadan ,sadece halkın güvenliğini sağlamak için burdalardı.

Hakkari'nin soğuk ayazı Pars'ın burnunun direğini sızlattı . Mavi gözlerini kısmış dağlarda saklandığını emin olduğu teröristleri görmeye çalıştı.

Arkasından yaklaşan adım seslerini duyunca olduğu yerde dikleşti . Yanına duran gölgeye bakmaya gerek dahi duymadı ,kim olduğunu biliyordu .

" Köye baskın olacağı haberi doğru muydu yoksa bu itler bir şey için zaman kazanmaya mı çalışıyor. " Sert ses tonuyla konuşan kişi Kürşattı .

Turan timi olarak Hakkari'de yapılacak köy baskınına görevlendirilmişlerdi ama ortalık hâlâ çok sessizdi .

Bir tuhaflık olduğunu hissetmişlerdi ama birbirleriyle asla konuşmamışlardı. Ta ki Kürşat gelip Pars'a içini açana kadar .

Pars göğsünü yükseltecek derecede bir nefesi içine çekti. Ortalığın karışacağını hissediyordu, ne kadar söylemek istemesede karşılarındaki düşman git gide güçleniyordu . Onlar hiç bir zaman kazanamamıştı, kazanamayacaktı. Sadece ortaya seyirlik görüntüsü mükemmel bir savaş ortaya çıkardı .

" Vakit kazansalar kaç yazar Kürşat. Bizi ne zaman yendiklerini gördün ? Şehitler vermemize rağmen savaşmaya devam etmedik mi? Her annenin gözünden düşen yaşın hesabını sormak için intikam yemini etmedik mi ? Emin ol bizim içimizde yanan intikam ateşi bizi yenilmez yapmaz belki ama pes etmeyen birer savaşçı yapar. "Sözleri ağzından birer yemin gibi çıkıyordu Pars'ın . Ses tonuna öyle bir nefret sinmişti ki karşıdaki dağlarda pusuya yatan hainlerin sonunu yazdığını bağırıyordu.

Esmer adam yanında duran mavi gözlü adama baktı . Aynı devreden mezunlardı ve kader onları tekrar birleştirmişti . Aynı rütbedelerdi ama Timin Tim Komutanı Pars Devrimdi .

Neden onun tim komutanı olmaya daha layık olduğunu her operasyonda anlayabiliyordu. Yüzünde oluşan gülümsemeyi engelleyemeden dağlara döndü, Kürşat .

Arkadaşının gülmesini gördüğü halde bir şey sormadı .

Onlar Turan Timiydi. Her zorluğa göğüs gerebilecek vatan sevdalısı askerlerdi ;

DEVRİM-İ VATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin