ඔන්න එහෙනම් Hazooගෙන් නොටිෆිකේෂන්ස් නැතුව පාලුවෙන් හිටිය ඔයාලා වෙනුවෙන් අලුත් story එකක් අරන් ආවා.....
එහෙනම්.....
Let's goooo !
.
.
.
.
.
.
.
.
Gillseo GuesthouseGillseo Guesthouse කියන්නෙ නිතරම මිනිස්සු ගැවසෙන තැනක්.
මේ ගෙස්ට් හවුස් එක අයිති වයසක ගෑනු කෙනෙකුට.එයයි එයාගෙ මිනිබිරියි මේ ගෙස්ට් හවුස් එක කරගෙන යන්නෙ ගොඩක් සතුටින්.
Mrs.Choi
මෙයා තමයි මේ ගෙස්ට් හවුස් එකේ අයිතිකාරයා නොහොත් මිසිස් චෝයි.දැනට වයස අවුරුදු හැට පහක මහලු කාන්තාවක් වුන මෙයා ගෙස්ට් හවුස් එකේ ඉන්න හැමෝටම සලකන්නෙ තමන්ගෙම මුනුබුරු මිනිබිරියන්ට වගේ.ගොඩක් කරුණාවන්ත හදවතක් තියෙන මෙයාට හැමෝම කතා කරන්නෙ "හල්මොනි ඔම්මා" කියලා.
Sherry
ෂෙරී කියන්නෙ මිසිස් චෝයි එහෙමත් නැත්තම් ගිල්සො ගෙස්ට් හවුස් එකේ අයිතිකාරයගෙ එකම මිනිබිරිය.වයස අවුරුදු දහ අටක් වුන මෙයා තවම හයිස්කූල් එකේ ඉගෙන ගන්න කෙනෙක්.ගෙස්ට් හවුස් එකේ ඉන්න අයගෙන් සීයට අනූ පහක්ම වගේ වයස අවුරුදු දහ අටට අඩු අය නිසා ඒ හැමෝටම ෂෙරී සලකන්නෙ තමන්ගෙම සහෝදර සහෝදරියන්ට වගේ.ගොඩක් වෙලාවට හල්මොනිට උදව් කරගෙන සතුටින් ඉන්න එක තමයි මෙයාගෙ ලොකුම බලාපොරොත්තුව.
Jiyun
ගිල්සො ගෙස්ට් හවුස් එකේ වැඩිම කාලයක් නතර වෙලා ඉන්න අය අතරින් කටකාරම ගෑනු ළමයෙක් වුන ජීයුන්ට දැනට වයස අවුරුදු දාහතයි.ෂෙරී එක්ක වගේම හල්මොනි එක්කත් ගොඩක් සමීප මෙයා අලුත් අයව ඉක්මනටම යාලු කරගන්නත් ගොඩක් දක්ෂයි.
Wonju
නමින් වොන්ජු වුන මෙයා ජීයුන්ගෙ එකම සහෝදරිය විදියට තමන්ගෙ ඔන්නිගෙ අඩි පාරෙම යන ගෑනු ළමයෙක්.දැනට වයස අවුරුදු දාහතරක පුංචි කෙල්ලෙක් විදියට මෙයා ගොඩක් වෙලාවට කරන්නෙ ජීයුන් එක්ක වලි දාගන්න එක තමයි.මෙයා ගොඩක් වෙලාවට ඉන්නෙ ගෙස්ට් හවුස් එකේ ඉන්න පොඩි පිරිමි ළමයි එක්ක.ඒ අයගෙන් ලැබුනු නික් නේම් එකක් විදියට මෙයා මේ ගෙස්ට් හවුස් එකේ ගොඩක්ම ප්රසිද්ධ "වොනී" කියන නමින්.
ඔන්න එහෙනම්...
මායාවන්ගෙන් පිරුනු නූතන ලෝකෙක සැරි සරන්න ලෑස්ති වෙලා ඉන්න....
To be continued ☘️
YOU ARE READING
LoST IN YoUR SoUL | Horror | Fantasy | 🌘
Horrorහොල්මන්ද හොයන්නේ..???? Collab : Enha,Skz,Tubattu,ZB1,&team Start : 23.11.14 Complete : 24.01.15