10.Bölüm

1.8K 76 46
                                    

"Alo?"

"Oo,uyandırdık mı koç?"

"Valla yalan söyleyemeyeceğim şuan."Cümlem biter bitmez hayvan gibi esnediğim için bir an ağzım yırtılacak sanmıştım."Kusura bakma kardeşim.Ben tam senin istediğin gibi bir ev buldum da onun için arayayım dedim.Acil satmak istiyor sahibi,hem de benim tanıdık.O yüzden mesajı görmeyince arayayım dedim." dediğinde ne de olsa göremeyecek diyerek gülümsedim.
"Sağ ol abi yardımların için ama ben buldum evi ya,bir arkadaşın yanına taşınacağım."

"Nasıl bir arkadaş?"

Eski sevgili gibi bir arkadaş.

Bir gözüm açık,bir gözüm kapalıyken ve uykumu alamamışken konuşmak ne kadar zor olsa da 'Nasıl bir arkadaş?' sorusunu kendime yönelik yorumlayarak heyecanlanmayı başarmıştım."Arkadaş işte abi.Sen hayırdır ya Esra Erol gibi sorup sorup duruyorsun?"Heeh,aferin Sarp.Sıç muhabbete aynen."Ne alaka oğlum ya sorduk sadece." Ağzımı açıp da bir şey söyleyecektim ki arkadan Simay'ın sesi geldi.Yemeğin hazıe olduğunu söylüyordu."Yengen çağırıyor koçum,kaçrım ben.Hadi iyi uykular sana.Kusura bakma tekrar,uyandırdık."
diyerek kapattı.

İçimden öyle duygular geçti ki o an,öyle sinirlendim ki Simay'a.Buna hakkım yoktu,biliyordum ama yine de sinirlendim.Kendimi yorganın altına kapatıp ölene kadar orada kalmak istiyordum.Ben görebilmek,sesini duyabilmek için kırk takla atarken onun zaten yanında olan insanların bunları yapmasına gerek bile yoktu,bu çok acıydı.Beni kardeşi gibi gören bir adamı sevmek,kime gidersem gideyim hep ona dönmek,beni asla benim onu gördüğüm gibi görmeyeceğini bilmek canımı çok yakıyordu.

Yarın abim Elif'e evlilik teklif edecekti ve Elif'de kabul edeceği için hazırlıklar başlayacaktı.Her gün,her dakika yan yana olmak zorunda kalacaktık.
Oflayarak yastığın altında kalan telefonumu çıkartıp gruba yazdım

Gavatlar Ordusu

Yemin ederim bende bir sorun var

Mimi: ay noldu noldu

Aydın:Merak konusu hadi yap bir basın açıklaması

Şimdi biz konuşuyoduk

telrfonda

bana zaten bir sürü ilan atıyo biliyosunuz

bir tane de tam benim istefiğim gibi varmış ve acilmiş

dedi uyandıdım mı falan

acil diye işte

sonra ben buldum ev arkadaşımın yanına gitcem dedim

nasıl bir arkadaş dedi

Mimi:AĞAĞAĞAĞAĞAĞ

Mimi: Hangi tonda dedi

Mimi: yani nadıl dedi

kardomun sevgilisi mi var diyen mahalle abisi gibi

Aydın: Aga bee...

Mimi:Tamam zaten kıskanmış gibi sorsaydı bir sorun var dersik

Mimi: böyle sorması daha iyi

Mimi : planın ikinci kısmına geçiyorux!

Kahve Kokusu (B×B Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin