68.Bölüm

529 24 92
                                    

"Sarp sana diyorum!"

Lalalalalala lalalalallalala

Dinleme Sarp,dinleme..

Oo ağaç,yolun kenarında ağaçlar varmış..

"Sarp!"

Oo çizgiler,yolda beyaz çizgiler varmış..

"Sarp diyorum!"

Oo kedi,yolun kena-

"Sarp!"

"Ebenin amı!Ne Sarp Sarp Sarp?!Ne var Sarp?"

"Beni dinlememek için yaptığın saçma salak şeyleri bırak artık!Manyak mısın ya?"

Ah benim beyim..Ah benim yakışıklım..

Kokusunu bile özlemişim yiğidimin..Utanmasam kucağına çıkacağım şimdi..

Play with f-

"Hayır!"

"Ne?"

"He,ay ben onu sesli mi söyledim?Yani şey..amaaan boşver onu mu açıklayacağım şimdi sana."

Birde adama play with fire mı açıklayacaktım?Almayayım canım,kalsın.

Play with fire demişkenn,bu yol..
Hayır ya..

Farketmemle birlikte kocama döndüm.
"Ciddi misin?"

"Evet.Bende başka yol bırakmadın sen..Seninle konuşmam için benim seni dağa kaldırmam gerekiyor,başka türlü laftan anlamıyorsun sen."

Anlamam tabi laftan,gelip bana Simay'la evleniyorum ben diyemezsin sen!

Aşağılık!

Köy!

Tezek!

Arrrrpa!

"Sende düzgün konuş o zaman!"

"Sarp,"dediğinde "Hı?"dedim ama ona değil camdan dışarıya bakıyordum."Biz konuşmadık balım,sen rüya gördün ve bizim konuşmamıza izin vermedin."

"Olabilir ne v-bir dakika ya,sen bunu nereden biliyorsun?"

"Kuşlar söyledi."dediğinde kaşlarımı çattım."Hain kostok..Güvendiğim herkesin hain çıkması şaka midur ya..Neyim ben?Vur ensesine al ekmeğini mi?Gelen geçen bana vuruyor,şamaroğlana döndüm iyice!"

Araba durduğunda inerek bazı anılarımın canlandığı dağ evine baktım.
Bir anda omuzumun üzerinden "Kokun neredeyse uçup gidecek evden,hak mı reva mı bu?" dediğinde olsuğum yerde sıçradım.Hayır korkmamıştım hatta..neyse..

Derin nefes alll verrr..

Kanını beyninde topla..

İyi düşün iyi olsun..

Birkaç adımda ilerleyerek eve yaklaştım.Madem geri dönüş yoktu bende eve girerdim.
"Kaç bakalım kaç!"dedi arkamdan."Nasıl olsa elimdesin."

Kaçayım da gör sen kaçmak neymiş..

Aşşırı korunumlu ultra gizli saksının altındaki anahtarı alarak kapıya yürüdüm ve açtım.

Yapma Neslihan teyze,bu nasıl üst düzey bir  koruma?Sen MİT ajanlarını,güzelim FBI ajanlarını işlerinden mi edeceksin?Bulamazlar anahtarın yerini,sonra kovulur yavrucaklar..

Eve girdiğimde Sezgin'de peşimden girdi.Ceketini çıkartıp koltuğa bıraktığında "Ee,artık konuşalım." dedi.

Tabi konuşalım falan diyeceğimi sanıyorsa yanılıyordu.Kaza bastığım gibi koşarak üst kata çıktım.
"Sarp!"

Kahve Kokusu (B×B Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin