Medya: Sarp'ın dövmesi
Bir gözüm açık bir gözüm kapalı anneme bakıyordum,her zamanki gibi fuhuş baskınına gider gibi girdiği için odama uyanmıştım haliyle."Ya sultanım orada değiller banyoya sakladım banyoya."
"Kimi?"
"Hatunları."
"Yine ne zırvalıyorsun sarp?Şu odanın haline bak,biri görse neler neler..Ne biçim insansın ya sen?Hiç mi utanmıyorsun?Şu toza bak." Yorganın kenarından tutarak kafamı kapatacak şekilde çektim."Anacım hani bunları sabah yapıyorduk?Şimdi niye geldin sen?"
"Gelemez miyim?Gelmezsem ölürsün zaten,şu odanın haline bak.Anca ben dedikten sonra topla,ben demesem yok!Yiyor,yediği orada,götünden çıkarıyor,çıkardığı orada.Bir şeyler istemesini biliyorsun ama." Ağzımın içinde mırıldanarak yastığa sarıldım.
"Ağzının içinde mırıldanma bana,gerizekalı.""Çabuk kalk,şuraları topla ve aşağıya in.Yemek yiyeceğiz Sezgin Abin gelince,birazdan gelir o da zaten.Evlat değil ki,evlat değil ki bunlar başıma.Sınav bunlar!" En son söylene söylene çıktığında deve kuşu gibi gömdüğüm başımı çıkarttım.Oflayarak yorganın içinde kaybettiğim telefonu el yordamıyla ararken bu şekilde bulamayacağımı farkedip biraz dikleştim.Yerde duran telefonumu hiç yataktan kalkmadan,sünerek aldım,bir süre telefonda oyalandıktan sonra yine oflayarak kalktım ve tuvalete gidip saçımı başımk düzelttim.
Üstümde bir şey olmadığı için omuzumdaki dövme gözüküyordu.Klasik,omuzdan dirseğin biraz üstüne kadar bir dövmeydi.
Üşendiğim için üstüme bir şey giymeyetek altımdaki bol paça,gri eşofmanla devam etmeye karar verdim.
Daha ayılamadığım için esneye esneye aşağı indip de salona girdiğimde ne ara geldiğini anlamadığım Sezgin ve annemin "Ben sana demedim mi kış günü cıbıl cıbıl dolaşma!" diye bağırmasıyla ayılmıştım."Yeni uyanmış çocuk Münevver Teyze,bir dur kendine gelsin."Sezgin'e dönerek gülümsedim."Hoşgeldin abi,naber?"
"İyidir koçum,aynı valla yuvarlanıp gidiyoruz,sen?""İdare eder valla bende,uğraşıyoruz öyle okul falan."
Klasik hoş geldin beş gittin muhabbetini yaptıktan sonra annem 'hadi Sezgin sofraya oğlum' konuşmasını yaptı,herkes -ben dışında herkes- sofraya oturduğunda bende tam oturacaktım ki kapı çaldı."Hayırdır inşallah?"diye ayaklanan annemi durdurdum."Sen otur anne,bakarım ben."
"Üstüne bir şey giyseydin önce."
Oturmak için çektiğim sandalyeyi öylece bırakarak kapıya yöneldim.Kapıyı açıp da karşımda Miray'ı görmeyi beklemiyordum."Mimi?"
"Süpriz!"
"Gerçekten süpriz,ne arıyorsun kızım sen burada?" kapıyı arkamdan çektirerek annemin Miray'ı görmesini engelledim."Sen niye çıplaksın?"
"Benim sorumla senin sorun bir mi Mimi?Ben sana niye geldin diyorum,sen bana kocasını kuaförüyle basmış mahalle karısı sorusu soruyorsun."dedim hızla.Haklıyım bence.Ne işi vardı şimdi burada?Bu da planın bir parçası mıydı?
"Buda planın bir parçası gerizekalı.Artık başlamamız lazım sevgili rolüne."
"Ay,Erdem silahını götüme sokmasa bari." Elimi belime koyarak destek aldım.Desteğimizi de kendimizden alırdık icabında.Çocuk Kara Harp'de okuyordu yani,boru mu?Sokacak silahını götümüze o olacak he.
"Bir şey yapmaz merak etme,ben hallettim onu.""Ne dedin allah aşkına,söyledesen ne dedin Mimi?Ben Sarp'la sevgilicilik oynayacağım ama kızma olur mu?Falan mı?Olan sana değil bana olacak kızım.Sokacak silahı göreceğiz."Miray daha fazla kendini tutamayıp kahkahayı patlattığında eş zamanlı olarak arkamdaki kapı çekildi."Kim gelmiş?"diyen annem Miray'ı göründe durakladı."Miray?"dedi yavaşça.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kokusu (B×B Texting)
Короткий рассказSezgin Abi:Nereden girdin lan hayatıma böyle bodoslama? Sezgin Abi: Olmaz oğlum bizden,farkında mısın sen bunun ne demek olduğunun? Siz:Çok sevdiğim bir söz vardır Sezgin abi " Madem ki hatırı yok bunca senenin, Namı namert olsun geri dönenin." Se...