Sezgin Abi
Nereden girdin lan hayatıma böyle bodoslama?
Olmaz oğlum bizden,farkında mısın sen bunun ne demek olduğunun?
Çok sevdiğim bir söz vardır Sezgin abi
" Madem ki hatırı yok bunca senenin,
Namı namert olsun geri dönenin."bilmem anlatabildim mi
Abini sikeyim.
Kapının önündeyim
gel
yoo
-
Ortalıktan kaybolan Mimi'yi aradı gözlerim.Başım dönüyor,ellerim terliyordu Kaan'a tutunmasam muhtemelen yeri boylardım.Görüş açım netleşmişti,her yeri net bir şekilde görebiliyordum ama midem çok kötüydü.Doktor ilaçları kullanırken alkol alma demiş miydi?Bence demeliydi.
Midem ağzıma geldiğini Kaan'ı dürttüm."Kusacağım galiba." Ne dediğimi anlamadığında kulağına yaklaşarak bağırdım."Kusacağım galiba!" Ellerini omuzlarıma koydu."İyi misin?"
Kafamı iki yana salladım,midem gerçekten fazlasıyla bulanıyordu.
Ama kafamız nası güzel!
Cebimde titreyen telefonu umursamadım,artık bakmamaya karar vermiştim mesajlara.Ne hali varsa görmeliydi,ben buraya eğlenmeye gelmiştim sapık gibi peşimde dolanan oydu.
Nereden izlediğini bilmiyordum,öğrenmeme de gerek yoktu zaten ama sürekli mesaj atarak beni darlaması hoş değildi,abiler darlamazdı."Müzikten çok sıkıldım!"Kaan'ın arkadaşınındı burası o yüzden çok rahattık."Git açtır istediğini."dedi Kaan.
Bu fikre bayılmıştım."Olurrr."dedim gülerek.Kollarının arasından çıktığımda dans eden insan kalabalığını yarmak benim için bir sınavdı.Sanki burası Survivor'du ve DJ benim ödülümdü.
La havleww!
Dj'in yanında gittiğimde bağırdım."Peloo!"
"Efendim?"
"Çal,Serdar Ortaç-Sor,çal kızım!" Kafasını 'tamam' anlamında salladı."Hay Hay."
Mekanın içini tanıdık olan o melodi doldurduğunda gülümsüyordum.
Herkesi zalim, kendini alim
Hissetmen bile normal
Çünkü dışarıda senin gibiler için
Özel idman yapıyorlar
Deli huyundan ya da suyundan mıdır?
Anlamadım bu işi
Ne bu hırçınlık? ne bu kalbin can çekişi?
Gözlerim onca kalabalığın içinde Sezgin'i bulduğunda gülümsedim.Konuş Serdar reis konuş!Anlat gerçekleri!
Oturuşu, dokunuşu, kendini savuruşu
Yüzyıllar boyu aynı
Midem ne kadar kötü olursa olsun ben bu şarkıyı söylemeden bırakmazdım.Olduğum yerde,hiç kıpırdamadan bağıra çağıra söylemeye başladım.Bu işler böyleydi,kaçan kovalanırdı ama kovalanmak istemeyen de kovalanmazdı canım!
Sürmedi ilelebet, her şeye muhalefet
Olmana bir sebep var mı?
Bunu külahıma, bir de günahıma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kokusu (B×B Texting)
Short StorySezgin Abi:Nereden girdin lan hayatıma böyle bodoslama? Sezgin Abi: Olmaz oğlum bizden,farkında mısın sen bunun ne demek olduğunun? Siz:Çok sevdiğim bir söz vardır Sezgin abi " Madem ki hatırı yok bunca senenin, Namı namert olsun geri dönenin." Se...