(Minik açıklama:Az sonra okuyacağınız koyu renkli kısım bir sesli konuşmaya ait.Yani karakterlerimiz telefonda konuşuyor ve bizde buna şahit oluyoruz.Yeni bir şeyler denemece..)
Sezenkuş
48:21"Hayır şimdi bir kadına orospu demek istemiyorum ama diyeceğim.E be orospu benim manitamın yanında ne işin var?Yanık sarı saçlarıyla gelmiş diyor ki ben Ceren!Bende azrail canım memmun oldum!"
[Sezen güler]
"Hayır birde şöyle bir şey var ki o kadar gıcık,o kadar kendini beğenmiş bir şey ki!Bir kaşık su bile buna fazla dersin bir damlayla boğarsın o derece.Sanki prensesimiz kraliyet ailesinden,öyle davranıyor.Ama anneme ne şeker,ne tontiş!İyi yaptın valla sen yapmasan ben yapışacaktım saçlarına."
"Anan olacak kadın ayırmasaydı ben onun o kaynak dolu saçlarını eline verirdim de,neyse görecek günleri varmış."
"Hayır olan benim kapıma oldu,hala bir kapım yok!Besleme gibi kalıyorum burada."
"Hayvan diyorum anlamıyorsunuz,dağ ayılığını konuşturdu yine kırdı kapıyı,öküz!Birde ben sarıyı yolarken kıs kıs gülüyordu arkadan şerefsiz gördün mü?"
"Görmem mi?Onunda işine geldi bi yandan zaten,kıskanıldı ya hoşuna gitti paşanın.Hayır sana açıklama yapacak diye neden benim kapım kırıldı?El insaf be adam!"
"Yalnız şöyle bir düşününce aşırı komik bir olay.Ciddi ciddi kapını kırdı manyak adam."
"Ayı çünkü,düşüncesiz çünkü!Birde medeniyet diyor.Mahallede kimse yanıma gelemiyor be!Fıtık olacak adamlar ben yanlarından geçerken başlarını eğmekten."
"Aslında Neslihan teyze orada ağzının içinde bir şeyler söyledi ama ben anlamadım."
"Ben duydum onuu!Dedi ki ben Sarp'a aslında Sezen'i düşünüyordum ama Sezgin'le olması daha hayırlı oldu."
"Atıyorsun şuan!"
"Çok ciddiyim!Vallahi öyle dedi!Hadi yine iyisin kaynanan seviyor seni."
"Ay Neslihan Teyze anladı mı şimdi!Ay ne olacak?Bak yine tansiyonum düştü benim!Hemen Sezgin'e yazmam lazım!"
"Yazamazsın ki,engelledin ya salak!"
"Ay,doğru!Ama ben şuan çok panik oldum.Neslihan teyze gerçekten anlamış mıdır ya?"
"Anlamıştır tabi oğlum,böyle dediğine göre."
"Bayılacağım galiba."
"Bayılma bayılma,sevin!"
[Sarp tarafından bir takım sesler çıkarılır (Mermere bir şey koyma,kaldırma gibi)]
"Sen ne yapıyorsun be orada?"
"Noodle,düğün yaklaştı ya annemler sürekli alışverişe falan gidiyorlar paso dışardalar yani bende hasta halimle kendime yemek yapıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kokusu (B×B Texting)
Short StorySezgin Abi:Nereden girdin lan hayatıma böyle bodoslama? Sezgin Abi: Olmaz oğlum bizden,farkında mısın sen bunun ne demek olduğunun? Siz:Çok sevdiğim bir söz vardır Sezgin abi " Madem ki hatırı yok bunca senenin, Namı namert olsun geri dönenin." Se...