Önemli Açıklama:Bölümü tekrar atmamın sebebi bölümün Sarp'a yakışacak şekilde düzenlenmiş olması.
Diğer bölümlerde hiçbir değişiklik yoktur.
Bu bölümü (73) ve beraberinde gelen 74.bölüme de göz attıktan sonra Özel Bölüm 2 adlı bölüme geçebilirsiniz.
Sarp Durgun
Derin bir nefes aldım.Kötüydü.
Çok kötüydü.
Gördüklerimin en kötüsüydü.
O kadar çok makine vardı ki başında..
"Sarp,"dedi abim."Çok ayakta kaldın,otur biraz."
Söz verdiği gibi buradaydık işte,Sezgin'in yanında.Ölmemişti..Şükürler olsun..
Derin bir nefes vermem gerekiyordu ama yapamıyordum,öyle bir öküz oturmuştu ki içime..Kaza anında benim üstüme kapandığı için benden çok hasarı vardı,benden çok acı çekmişti.
Neslihan teyze,Kürşat abi ve Sezen..
Sezen bile buradaydı,o turuncu saçlarını rastgele toplamış öylece oturuyordu.
O an Kaan'ın nerede olduğunu ve neden onu hiç görmediğimi düşündüm.Sahi,görmemiş miydim gerçekten?Aklımdaki düşüncelerin hepsini aynı anda silip attım,bunların hiçbirine yerim yoktu.Benim her yanım Sezgin dolmuştu.
Abimin yardımıyla koltuklardan birine oturduğumda Neslihan teyze yanıma gelip oturdu.Önce abime bakarak bir şeylerin onayını istedi,abim yavaşça kafasını salladığında "Sarp,"dedi.
"Efendim Neslihan teyze.""Kaza yaptığınızda,"dedi ve biraz bekledi.Biliyordum benim hissettiğimden kat be kat fazlasını hissediyordu,o bir anneydi."Kaza yaptığınızda Sezgin'in üzerinden çıkanları verdiler.Ben seninde görmen gerektiğini düşündüm oğlum."Elindeki şeffaf poşeti bana doğru uzattığında ilk önce almak istemedim,buna cesaret edemedim ama sonra aldım.Tabiki alacaktım.Poşeti kucağıma koyduğumda dikkatimi çeken ilk şey cüzdanı ya da kırılmış saati değil,kadife kutuydu.
Kafamı çevirerek Neslihan teyzeye baktım,yavaşça başını salladığında hem benim hem onun gözleri dolu dolu olmuştu.Poşeti açarak kadife kutuyu içinden çıkardım.Bir süre kutuyu açmadan baktığımda abim "Açsana." diyene kadar açmadım.
Kutuyu açtığımda karşılaştığım şey bir çift alyanstan başka bir şey değildi.
Elim tiremeye başladığında vücudum çoktan sarsılmaya başlamıştı.
Bana..
Sezgin bana evlilik teklifi mi edecekti?
Bu yüzden mi öyle hızlı çıkmıştık?
"Ağlama,"dedi Neslihan teyze."Güçlü dur,sen güçlü ol ki Sezgin senden güç alsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kokusu (B×B Texting)
Short StorySezgin Abi:Nereden girdin lan hayatıma böyle bodoslama? Sezgin Abi: Olmaz oğlum bizden,farkında mısın sen bunun ne demek olduğunun? Siz:Çok sevdiğim bir söz vardır Sezgin abi " Madem ki hatırı yok bunca senenin, Namı namert olsun geri dönenin." Se...