18.Bölüm

1.5K 73 37
                                    

"Allah aşkına dur diyorum!"

"Yapma Sezgin gözünü seveyim!"

Mahalleyi inleten bağırış çağırış sesleriyle olduğum yerde zıpladım.Zar zor araladığım gözlerimi ovuşturarak kafamı kaldırdım.Olanları anlamaya çalışıyordum.

"Rezil oluyoruz mahalleye ya!Bıraksana adamı!"

"Ne bakıyorsunuz yardım etsenize!Öldürecek adamı!"

Simay'ın bağırdığını farkedice hızla kalktım yataktan.Aşağıya nasıl indim bilmiyorum, dizlerini koltuğa yaslamış,salon camından dışarı izleyen annemi gördüğümde yanına ilerledim."Noluyor?Ne bu bağırış çağırış?"Burada olması inanılmazdı,normalde şimdiye sokağa çıkmış olmalıydı.

"Sezgin,Simay'ın evinden bir herifi çıkarttı demin." dediğinde gözlerim kocaman oldu.Ne demişti annem az önce?

"Sezgin,Simay'ın evinden bir herifi çıkarttı demin."

Hadi lan ordan.

Hassiktir.

Annemin yanına çıkarak aynı onun gibi dizlerimi koltuğa yasladım."Ciddi misin sen?"

"Baksana öldürecek adamı!"Eliyle gösterdiği yöne baktım.Ağzı burnu kan olmuş bir adamı duvara yaslamıştı,adamın üstünde bir şey yoktu ve pantolonu aceleyle giyilmiş gibiydi.Sezgin'in yaşlarında olduğunu buradan bile anlayabiliyordum."Hayda!"
Koltuktan geriye doğru çekildim."Nereye?"
"Yanlarına anne,sen demedin mi öldürecek adamı diye.Baksana ayırmıyor kimse."

"Herkes bunun bir gün yaşanacağını biliyordu da ondan.Ayrıca otur oturduğun yerde,gitme.Bırak dövsün,atsın içindekini.Asıl tutarsa yazık olur.Ah,Neslihan dedi de inandıramadı,bak kendi gözleriyle görüyor şimdi.Nişanına kalmış iki hafta yaptığın işlere bak.İyi izle,bir daha bulamayız böyle tiyatro."

"Annem,güzel annem Sezgin Abi öldürecek şimdi adamı."

"Bırak,"dedi elini havada sallayarak."Nasıl olsa olmayacak o nişan.Son kaçış biletini de kaybetti Simay!"

Nasıl olsa olmayacak o nişan!

Nasıl olsa olmayacak o nişan!

olmayacak o nişan!

nişan!

Ben tam anneme saçmalamamasını söyleyecekken dışarıda bir hareketlilik oldu.Abimi gördüm o an,Sezgin'le adamın arasına girmiş ayırmaya çalışıyordu.Sezgin'in gözü dönmüş olsa gerek hiçbirini duymadığına emindim.

Abim bir şey söyledi,Sezgin'in dudakları oynadı ve yakalarından tuttuğu adamı hızla bıraktı.Sağ tarafına dönerek sert adımlarla yürümeye başladı.Öyle sert adımlar atıyordu ki yer inliyordu. Ağlamaktan yüzü şişen Simay'da koşarak adamın yanına gitti.
Kalbim acıdı,Sezgin'in canı yanıyor diye canım acıdı.

Derin bir nefes aldım,zaten abim arkasından gidiyordu yalnız kalmayacaktı.

"Ah Simay Ah,ya bak gör işte."diyerek koltuğa oturan anneme baktım."Kavga bittiğine göre ben odama çıkıyorum."

"Tamam çocuğum,çık ahırına yat zıbar.Sen anca camış gibi yat zaten,bir yardım edeyim anneme deme.Ben tüm evin işini tek başıma yapayım oldu mu annem?Hepsini yaparım ben.Hizmetçiyim ya nasıl olsa!"

"Ya anne,"dedim tam çıkacağım salon kapısından dönerek."Ben öyle mi dedim şimdi?Niye çarpıtıyorsun lafı?Bak çıkıyorum şimdi odama,topluyorum tamam mı?"

"Görürüz."dediğinde daha fazla uzatmayarak odaya çıktım. Kendim yatağa atarak telefonumu buldum, milyon tane mesaj gelmişti yine.

Kahve Kokusu (B×B Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin