Yazardan
Alphan o kadar sinirliydi ki karşısındakinin kim olduğunu umursayacak gibi değildi.
"Eren,"dedi sertçe."Sarp nerde?"Münevver ablasıyla birlikte eve gitmiş,Münevver ablası işlerini hallettiğinde de onu hastaneye geri getirmişti ve bu süre zarfında da Sarp abi demeye bin şahit isteyen bu adama emanetti.
Biliyordu Alphan,Sarp'ı bu adama bırakırsa başına bir şey geleceğini biliyordu.
Hayatında daha salak çok az kişiyi görmüştü.
"Annecim,"dedi Münevver sabırla."Sarp nerede,tuvalete mi girdi?"
Eren annesi ve süpriz yumurtadan çıkar gibi çıkıp bir anda hayatlarına dahil olan Alphan odaya girdikten hemen sonra odaya girmişti çünkü Sarp'ı arıyordu.
Çiçeği burnunda karısıyla konuşmuş,hemen odaya dönmüştü ama yatakta bıraktığı kardeşini yerinde bulamamıştı.Yana yakıla her yeri aramıştı ama Sarp hiçbir yerde yoktu.
"Anne,"dedi Eren.
Alphan'ın söylediklerini yutmak zorunda olmak bir an için ağır geldi Eren'e bunca yıl Sarp'ın yanında o vardı ve Alphan birden gelip Sarp'ın abisi oluvermişti.
Abim diyordu Sarp'a, söyle abim diyordu..Sarp en son onunla konuşmuş,son kelimelerini ona söylemişti.Bu Eren'de tarifi olmayan duygular uyandırıyordu.
Hakan'ın bir çocuğu daha olduğunu bilmiyordu.Hakan'ın düğüne geleceğinden de haberi yoktu zaten.
"Eren."dedi Alphan tekrar,keşke yok olsa diye düşündü Eren."Sarp nerede?"
Alphan'la muhattap olmaktan vazgeçerek annesine döndü."Yok,anne Sarp yok."Münevver elini hızla sıkışan kalbinin üzerine götürdü.Neredeydi oğlu?
Sonunda her şeyi kabul etmişti de Nesli'nin yanına mı gitmişti?O dakikada Alphan'la aynı anda konuştular.
"Senin yapacağın işi ben.."
"Nesli'nin yanına baktın mı oğlum?"
"Baktım."dedi Eren annesine doğru."Anne her yere baktım,hiçbir yerde yok."
Münevver yavaşça arkasındaki duvara yaslandı."Allahım nereye gider bu çocuk?"
Tam o sırada odanın içine giren Aydın ve Miray ne olduğunu anlamadı.Onlar sadece Sarp'ın en sevdiği tatlıyı alarak Sarp'ı biraz olsun mutlu etmek istemişlerdi.
Miray görüyordu,herkesden çok değil belki ama görüyordu.Sarp çok kötüydü,Erdem'le kavga ettiğinde bile bu kadar kötü yaraları yoktu vücudunda.
Ne olup bittiğini sorduklarında tek bir cevap aldılar.
Sarp yok.
Sarp gerçektende yoktu.
"Dağılalım."dedi Alphan,hazırda bekleyen Sarp'ın arkadaşlarına nerelere bakmaları gerektiğini söyledi ama biliyordu ki Sarp oralarda değildi.
Eren ne yapabileceğini sorduğunda "Otur,"dedi Alphan."Sen sadece otur."Münevver ablasını oğluna bırakarak kardeşini aramaya koştu.
Düşün dedi kendi kendine Düşün Alphan,nereye gitmiş olabilir?
Ben Sarp olsaydım nereye giderdim diye düşündü Alphan.Yeni bulmuştu kardeşlerini,kaybedemezdi.
Evet,ne kadar salak da olsa Eren'de onun kardeşiydi.
Münevver oturmak değil oğlunu aramak istiyordu ama ne ayakta duracak gücü vardı ne de oğlunu arayacak.Tüm enerjisi bedeninden çekilmişti sanki.
Kendini yine o kara haberin geldiği ilk anda gibi hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Kokusu (B×B Texting)
Short StorySezgin Abi:Nereden girdin lan hayatıma böyle bodoslama? Sezgin Abi: Olmaz oğlum bizden,farkında mısın sen bunun ne demek olduğunun? Siz:Çok sevdiğim bir söz vardır Sezgin abi " Madem ki hatırı yok bunca senenin, Namı namert olsun geri dönenin." Se...