64.Bölüm

513 23 52
                                    

Ladies and Gentlemen,
Kahve Kokusu 10 Bin olduuuuğğğ!!!!!

💃💃💃💃💃🪇🪇

(Arkaya roman havası falan koymayı isterdim ama oğlum ve manitası ayrı buna üzülmeliyiz şuan..)
Şaka gibi ya..10 Bin olduk resmen!
Onnn Binnnnnn!

-Tamam anladık ya,bölüm nerde bölümmm??

Ehem,doğru..

"Oturdum göbek başına,sürmeler çektim kaşıma!Abe bizi cekemeyenler
Çatlasın patlasın allah aşkınaaağ!"
Oturduğum yerde popomu hareket ettirerek oynuyordum.İçim kan ağlasa bile benim üzüntüm roman havası duyana kadardı.

Canım anam,yedi diyarın valide sultanı bana Fırat Bey'le tanışmamı buyurduğu için mecbur tanışmaya gidiyordum.

Napacan,tanışacan mecbuuuurr.

Vasfiye Teyze bi' dur da ortalık karışık..

"Ben seni bıraktıktan sonra döneyim mi yoksa bekleyeyim mi?"diyen Kaan'a bakarak güldüm.Biliyordum o da roman havası seviyordu,buna kimse karşı koyamazdı."Ne bekleyeceksin ya,git sen.Bizde tanışıp döneceğiz paşayla.."

Anacığımın söylediği kafenin önüne geldiğimizde durduk,bu buluşmada olmayı hiiç istemediğimden nazlana nazlana indim arabadan.Saygı değer anacığım Sezgin'le aramızın bozuk olduğunu bildiği için 'hava alırsın,hava' bahaneleriyle beni evden yollamıştı.Sanki ben bilmiyordum Neslihan teyzeyle koalisyon yapacaklarını..Salak mıydık ayol?

Kafeden girdiğimde herkesin başı bana döndü,bendim ayol bu boru mu?
Şaka şaka,öyle bir şey olmadı.

Gidip rastgele bir masaya oturarak latte sipariş ettim.

Huzurla kahvemi içtiğim dakikalarda önümde bir hareketlilik oldu,ne olduğunu anlamak için kafamı eğdiğimde gözümün önü karardı.
O da ne?Bir veled-i zina!

Hoşt!

Veletler bende kepek yapıyordu,şöyle kimse görmeden tekmelesem ne olurdu ki?

Ben düşüncelerimin olduğu havuza atlamış yüzerken velet birden "Sarp!" dediğinde bakışlarım yavaşça ona döndü."Hatırlamadın mı beni?"
Nereden hatırlayayım be ben seni?

Önümde duran veledin annesi olduğunu düşündüğüm kadın da yanımıza geldiğinde gülümsedi."Seni hatırlamayabilir annecim,bu çok normal.İnsanlar her gün bir sürü farklı insanla yüz yüze geliyor."

"Tamam,"dedi küçük velet."Merhaba Sarp,ben Zilan hani sen kurtarmıştın beni."

HEEEEEEEĞĞĞĞĞĞ!

Ula hatirladum hatirladummm.

Tamam Sarp ya,ne içtin de geldin?Bir kendine gel oğlum,ayrılık sana hiç yaramadı valla.

"Ay merhaba,hatırladım tabiki!Nasılsın?"

"İyiyim,oturabilir miyim?" Ben oturmasını söyleyecekken annesi "Belki işi vardır hem bizim de işimiz var ya birtanem."dedi,oysa ben oturmasına izin verecektim.

Kahve Kokusu (B×B Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin